|

خوشگذرونی لوکس "نفیسه روشن" تو یه جای سفییید؛ جیب پر پول خانوم با کفتراش تابلو شد!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر مشهوری که این روزا شاید در کارش کمرنگ شده باشه اما اینستاگرام با تصاویر لاکچری و شیطونش حسابی مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- نفیسه روشن بازیگر دوست داشتنی و با استعداد ایرانیه که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و بیشتر هم در جعبه جادویی دیده شده نه پرده سینما. البته که هم بازیگرای قدیمی به سینما راه پیدا کردن اما خب برخی هستند به مانند نفیسه روشن و یا الهام حمیدی که بیشتر دلبسته تلویزیون بودن و یا شاید هم پیشنهاد کاریشون از سوی سینما کم بوده. نفیسه روشن اما خیلی وقته که دیگه دیده نمیشه و یه جورایی میشه گفت خانوم خانوما به شدت از این عرصه و فعالیت دراومده اما خب از اونجایی که یه عمره از سن و سال کم تو این حرفه شگفت انگز اکتیو بوده خب شهرت انکار ناپذیرش رو داره و با همین شهرته هم تونست کار و بار جدیدش رو زودتر رونق بده و بشه نفیسه روشن از نوع مدیررررش!!

nafisehroshan_2747231535214354773_710128517 (1)

شغل جدید نفیسه روشن، دست تو کار خدا!

البته که این یه موضوع کاملا عادیه و خب بلخره هر کی تو شغلی که داره حالا یا به دلایل شخصی و یا اصلا تکراری شدن و خستگی و شاید هم پیشکسوت شدن و ....از اون شغل نیاد بیرون و اینجاست که باید بره سراغ یه کار و بار دیگه. به همین علت هرکی به نوعی بنا به علاقش و ای شرایطی که داره فعالیتی رو انتخاب میکنه که این روزا با توجه به تقاضایی که از سوی بانوان دیده میشه بهترین راه عرصه خدمات خوشگلاسیونه و این رو میشه گفت دیگه هم فهمیدن! به همین سبب هم نیوشا ضیغمی و هم نفیسه رونش و بسیاری از بلاگر های خانوم حتی ، این حرکت رو انتخاب میکنن و این روزها هم نفیسه روشن رو مدیر مجموعه ای می بینیم که انواع و اقسام خدمات زیبای رو به خانوما ارائه میده.

unknown_325519696_863765941498115_3212545490594303177_n

حالی به حولی نفیسه روشن توبالا شهر

اما نفیسه روشن تو این یکی دو سال اخیر خیلی شیطونم شده و از اونجایی که طلاق گرفت و دوباره عاشق شد و باز فارق شد، این روزا تنهایی میگذرونه و خبری از پارتنر جدید نیست اما در عوض خانوم بازیگر تصاویر بسیاری از خود به اشتراک میذاره که توشون رنگ و شادابی دیده میشه و نشون میده نفیسه بانو حال و روز خوبی داره.

مثلا در ادامه نفیسه رونش رو می بینید که تو برف حسابی درحال عشق و حاله اونم تو ولنجک تهران!

نفیسه زوشن

نفیسه روشن و حواشی ناتمومش! سوژه هایی که همه این روزا دنبالشن

نفیسه روشن اهل حاشیه های دست سازه. حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا یهو ناخواسته وارد جنجالت نمیشد بلکه از قصد یه عکسی حرفی حرکتی چیزی که عجیب باشه ازش دیده میشد و میرفت تو حاشیه تا به این روش دیده بشه. نفیسه روشن یه مدت از سلاطین حواشی بود که با وجود این که این مدت هیچی ازش شنیده نشده مشخصه اون قبلی ها هم از قصد بودن!!

مثلا یکبار نفیسه خانوم میومد و از عشق و عاشقی جدیدش میگفت! بار دیگر میومد دستای کبود و ضربه دیدش رو نشون میداد و جوری صحبت میکرد که مردم گمانه زنی کنند و دست آخر خانوم بیاد باز با نشون دادن اینکه مثلا عصبانی شده یه جنجال جدید راه مینداخت! باز برمیگشت سراغ همون عشقش و از دست و انگشتر و عاشقانه های همراه با آقای عشق عکس و فیلم میذاشت و ...

در ادامه یکی از سوژه خنده های نفیسه روشن را مشاهده می کنید که برای دیده شدن، خانوم خانوما پرت و پلا هم میگن!

پولداری نفیسه روشن با این کبوتر تابلو شد!

احتمالا شما هم کمتر بازیگری رو دیدین که پولدار نباشه. حالا چرا؟ چون نفیسه روشن تا پیش از اتفاقات جدید کشور که خب بسیاری از هنرمندان یا سکوت کردند و یا از شرایط کشور گفتند و نوشتند، تصاویر بسیاری منتشر میکرد و از طریق اینستاگرام ارتباط مجازی زیادی با کاربرن داشت، البته که ارتباطی نه چندان دوستانه! چرا که خانوم بازیگر اصولا اهل خودنمایی هستند و گاهی ریز به ریز زندگی خود را پهن اینستا میکنند و اگر کاربران هم انتقاد کنند بِهشون بر میخوره و با لحن و کلماتی بسیار تند و ناجور جواب میدهند.

نفیسه روشن مدتی پیش ویدیویی منتشر کرد که گویا قصد این رو داشته که کبوتر های لب پنجره رو نشون بده اما انقدر از دور گرفته شد و ریز و مجلسی دوربین رو میچرخونه که زندگی لاکچریشونم مشخص بشه! این رفتار تقریبا از نفیسه روشن بعید بود اما ظاهرا بلاگری و شاخ شدنُ البته چشم و هم چشمی روی ایشون هم تاثیر گذاشته! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها