|

زن سپهر حیدری تو دبی چه برو بیایی راه انداخته؛ بدنسازی چه خانوم رو فرم آورده!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری که از آرایش کُنننن های ایرانی هستش اینبار به میکاپ اروپایی حسابی مورد توجه فالووراش قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سپهر حیدری رو همه ما می شناسیم چرا که از بازیکنان جذاب و البته سابق پرسپولیس محسوب میشه که حالا به مربیان جوین شده. شاید فکر کنید و تو ذهنتون هی سرچ کنید که کدوم تیم مربی سپی خان هستش که باید بگیم به خودتون سخت نگیرید چرا که سپهر حیدری در حال حاضر مربی پنج شعبه مدرسه فوتبال پسرونه و دخترونه در ایران و دبی می باشد که فوتبالیست های آینده رو پرورش میده و بخش دخترونش به تازگی افتتاح شده. اما از کار و بار که بگذریم و برسیم به لایف استایل سپهر حیدری باید بگیم که ایشون از جنجالی ترین چهره ها هستند که با انتشار عکس و فیلم از همسر و فرزندانشون تا به اینجای کار کلی بولد شدن و البته سوژه ای برای حاشیه!

آرام جوینده همسر خوش فیس سپهر خان می باشد که در دهه نود با وی ازدواج کرد و شد تیتر یک بسیاری از جنجال های دست ساز! حالا یعنی چی؟ یعنی شمایی که یک چهره مشهور هستید یه موقع میشه ناخواسته با حرفی رفتاری و یا ظاهرتون جنجالی میشین و پشت سرتون حرف زده میشه! اما یه موقع هم می بینید که فرد خواسته و با میل و قصد این حرکت رو میزنه و آرام جوینده با استفاده از استایل و شکل و شمایل به شدت عروسکی خودش و لباس های جذب و فیگور های نه چندان شایسته جلب توجهی عظیم داشته و دارد. مثلا در ادامه تصویری زیبا از وی مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

aramarera_240950810_394859828654151_4526207033420577996_n

آرایش اروپایی آرام جوینده در حالی که هیولا بوده؟!

خب شاید با دیدن تصویر بالایی بگین فیسش که مشکل خاصی نداره چرا انقدر جو دادین! که باید در پاسخ بگیم آرام جوینده رو میشه به عنوان یکی از پر عمل ترین خانومای ایرانی دونست چرا که از ابتدا با این صورتی که می بینید نبوده و تا به حال چند باری چهرش تغییر کرده.

قطعا پیشرفت علم و به روز شدن ترند ها جذابیت خاص خودشون رو دارند اما وقتی بخواد از موضوعی بیش از اندازه استفاده بشه نه تنها طبیعی نیست بلکه آدم آهنی طور و عروسکی میشه! آرام بانو که در چهره بالا آرایشی اروپایی و مِلو داشتن در این موضوع نیز یَد طولایی داره و حالا که مد روز میکاپ کم هستش ایشون رو نیز اینچنین می بینیم. اما در ادامه نگاهی هم به فیس قبلتر همسر سپهر حیدری بی اندازیم تا متوجه اونچه که گفته شد شوید!

آرام جوینده

Untitled

آرام بانو از زنِ حیدری بودن پوله که پارو میکنه!

البته که تصاویر بالایی کافی نبود و برای آشناییت بیشتر با فیس همسر سپهر حیدری در ادامه ویدیویی رو مشاهده می کنید که آرام بانو در حال تبلیغات هستند. خانوم خانوما در حالی که با انتشار فیلم و عکس از خود و در جوار چهره ای مشهور به شهرت رسید، حالا خود نیز در این فضای نامرئی اسم و رسمی دارد که نزدیک به نیم میلیون دنبال کننده او را می شناسند!

آرام جوینده در این ویدیو علاوه بر اینکه دونه دونه اجزای چهرش رو تغییر داده و برده زیر تیغ جراحی و بوتاکس و ژل، آرایشی اساسی نیز دارد و در آخر با استفاده از فیلتر اینستاگرامی روتوشی جذاااب به همه اونها داده که خب همش نشون دهنده نبود اعتماد به نفس یک شخص هستش! وگرنه چرا باید انسانی تا به این اندازه خودش رو تغییر بده؟! ناگفته هم نمونه که خانوم خانوما از طریق تبلیغات و زنِ حیدری بودن درآمد بالایی داره و اینجاست که میگن از خوشگلیش پول درمیاره!

مادرزن و خواهرزن لاکچری سپهر حیدری که همرو متعجب ساختن!

سپهر حیدری از مردای خونواده دوستی هستش که البته باید بگیم همه جلو دوربین اینستاگرام خوشبخت و خوشگلن و کسی نیست نداره که بیاد از خیانت و ناداری و اذیتاش تو این فضا نشون بده. اما چیزی که خیلی در پیج سپهر و همیشه دیده میشه قربون صدقه های سپهر حیدری برای خانومش و بچهاشه. این زوج در حال حاضر دو پسر به نام های آروکو و دیاکو دارند که جفتشونم خیلی کوچولو و کم سنن اما از اونجایی که مامان جان براشون پیج باز کرده کلی فالوور دارن!

آرام جوینده از همسر و بچهاش زیاد عکس میذاره اما کم بوده که خونواده خودش و یا همسرش رو نشون بده. وی مدتی پیش تصویری به همراه مادرش به اشتراک گذاشت و یکبار هم از خواهراش رونمایی کرد که حسابی مورد توجه قرار گرفتند.

sepehr-heydari-2

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها