|

وقتی سارای گرجی وسط طهرون فاز جیران گرفته نافرم؛ خانوم با چشاش چه جولونی میده!

fatemeh masoudifar shayanews

فاطمه خانوم مسعودی فر یا بهتر بگیم همون سارای گرجی یه عکس انداخته با یه فاز اروپایی البته تو قلب طهرون و حسابی خودنمایی کرد

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فاطمه مسعودی فر بازیگر جوانی که بیشتر ایشون رو به جای اینکه با اسم و رسم خودش بشناسند با نام سارای گجی می شناسن و در واقع حضور تو سریال جیران خیلی زیاد باعث معروف شدن فاطمه مسعودی فر شد. فاطمه مسعودی فر خیلی زیاد اهل عکس گذاشتنه که خب همین موضوع باعث شد تا بسیاری از افرادی که جیران و می بینن برسن به پیج اینستاگرام خانوم و بشن فالوورش تا کاربران پیجش رو به صد هزار دنبال کننده برسونن.

فاطمه مسعودی فر به تازگی شده یکی از پاشنه های آشین سریال جیران به طوریکه در هفته‌های گذشته صحنه‌های عاشقانه سارای و سیاوش، از ضعف‌های اصلی سریال است. در واقع از وقتی که قصه از عشق سیاوش و شاه به جیران گذشت و رسید به عشق سیاوش و سارای گرجی بازی فاطمه خانوم مسعودی فر هم در ورطه تکرار افتاد و کم کم دارد جذابیتش رو از دست می دهد.

2

وقتی فاطمه خانوم مسعودی فر متروی تهران رو با اروپا اشتباه میگیره!

گفتیم که فامه خانوم به شدت اهل عکس بازی و انتشار عکس های مختلف تو فضای مجازی هستن. خانوم به تازگی مترو تهران رو به عنوان لوکیشن واسه خودش انتخاب کرد و با یه استایل خاص یه عکس گرفته که تو نگاه اول انگار ایران نیست و متروی اروپاس!

استایل+اروپایی+بازیگر+سارا+گرجی+در+متروی+تهران!+++عکس

خیلی ها بعد دیدن این عکس به کنایه گفتن انگار فاطمه خانوم حسابی تو نقش سارای گرجی فرو رفته و هنوز از فاز سارای گرجی بیرون نیومده!

سارای گرجی خوشگل تر یا فاطمه مسعودی فر؟!

فاطمه مسعودی فر چهرش رو نچرال نگه داشته که نشون میده خانوم خانوما از فیسش راضیه و هنوز دستی بهش نبرده. البته که این روزا عملی بودن چهره میون بازیگرا جوری شده که انگاری ابتدای ورود شخص مورد نظر میره و تست خوشگلی میده و اگه عملی پروتزی بود بعد میره برای مرحه استعدادیابی!

بگذریم تو سریال جیران خب آقای کارگردان واسه اینکه سریالش جذاب باشه کلاً همه خانوما رو خوشگل نشون داده و اصلاً تو جیران فتحی هیچ خانوم زشت یا حتی معمولی وجود نداره! سارای گرجی هم که خب از فرنگ اومده و حسابی باید چیتان پیتان شده و پرفکت باشه چرا که قرار ناسلامتی قاپ پادشاه ایران رو بدزده! حالا سوالی که هست اینه که فاطمه مسعودی فر خوشگل تره یا سرای گرجی؟

سارای گرجی و یا گل نسا و حتی شکوه السلطنه از چهره هایی هستند که قبلا هم سابقه بازیگری داشتن اما نقطه اوج و شهرتشون شد جیران که خب باید گفت این نیز از تیزهوشی آقای کارگردان بود که هم چهره هایی نو نشون داد و به این عرصه شکوفا کرد، و هم چندین فیس جَوون و جذاب رو تو کارش جا داد تا مخاطب بیشتری رو بتونه به سریالش خیره کنه.

بسیاری از کاربران بعد از دیدن جیران خیلی علاقمند بودن تا با چهره واقعی این بازیگر آشنا بشن و بیشتر برن تو جزئیات تا ببین سارا خانوم یا همون فاطمه مسعودی فر تو لایف استایل واقعیش چه مدلیه؟ چشماش واقعا آبی رنگه؟ مدل حرف زدن واقعیش چجوریه و اون سبکی که نشون میده واقعا ظریف و نازه یا زمخت و مغرور؟

saray gorji

بیوگرافی فاطمه مسعودی فر و علاقه عجیبش به بازیگری

 فاطمه مسعودی فر متولد ۵ اسفند ۱۳۷۴ است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات انگلیسی در دانشگاه تبریز است که با فیلم «پوست» ابتدا در سینما و سپس با سریال «جیران» در شبکه خانگی درخشید.

او درباره علاقه اش به بازیگری گفته است: اگر از مامانم بپرسید؛ ویدیوی هایی که از من دارد همیشه جلوی آینه نشستم و دارم با خودم حرف میزنم یا با خودم در حال بازی هستم. با خودم می نشستم بازی می کردم که من یک آدم دیگرم، حتی شوهر خودم می شدم یک مرد و عروسکم می شد زنم و می بردمش خرید!

پدرم وقتی ۵ سالم بود به اجبار گفت باید بشینی و فیلم «بر باد رفته» از ویکتور فلملینگ را ببینی، آن زمان برای من به عنوان یک کودک کسل کننده بود اما بعدش فیلم «دکتر ژیواگو» و «پانته آ» را دیدم تا رسیدم به اینجا.

fatememasoudifar_251680340_419511583072366_111440915111842178_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها