|

وقتی لیلا بلوکات واسه تولدش شاخ ترین مدل گیساشو بافیده؛ تو بدنسازی چه بکوب بدنو میسازه!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات بازیگر جذاب ایرانی که این روزا خیلی محو شده با انتشار تصویری از خود در کنار رفیق عملیش خودنمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیلا بلوکات از بازیگرای خوش فیس اما در عین حال نچرال ایرانیه که این روزا به کل از روزگار مجحو شده! حالا چرا چون لیلا خانوم نه در سینما پیداش میشه و نه در تلویزیون، نه تو سریالای شبکه خانگی دیده میشه و نه حتیییی در اینستاگرام! که خب باید گفت چنین پدیده ای برای لیلا بلوکات که اونهمه فعال و اکتیو بود تو استایل خیلی عجیب به نظر میاد. لیلا بلوکات چهره ای مشهور و پر طرفداره که با با بازی در سریال "یوسف پیامبر" به این شهرت رسید بیشتر هم در قاب جادویی ایفای نقش داره و کمتر در سینما.

لیلا بلوکات اما همونطور که گفتیم تو اینستا خیلی اکتیوه و خب از اونجایی که خانوم خانوما از قرتی های روزگار هستند همیشه با استایل و ژست های نه چندان ساده فالوور رو غافلگیر میکنن! لیلا بلوکات مجرده و به مانند خیلی از همکارانش عکسی از همسر و فرزند نمیذاره اما تا دلتون بخاد پست و استوری با دوستان و خواهراش داره که خب باید بگیم همیشه هم خوشتیپ جمعه! مثلا در ادامه تصاویری از این چهره مشاهده می کنید که جشن تولد خودشه و در کنار دوستای عمل گرده باز هم زیباتر به نظر میاد.

لیلا+بلوکات

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات و بدنسازی که بکوب داره بدنو میسازه!

لیلا بانو این روزا پیجش از دسترس خارجه اما مِن جمله هنرمندانی محسوب میشه که حتی اگه نباشه هم باز کلی عکس ازش تو جاهای مختلف هست و مثلا به مانند ویدا جوان نیست که کم عکس باشه بلکه قد یه اقیانوس فعالیت اینستاگرامی داشته! از این ها که بگذریم لیلا بلوکات کلا این مدلیه که خیلی ورزش میکنه که البته این موضوع تنها مختص این چهره نیست و این روزا بازیگرای خانوم زیادی هستند که با این روند قصد دیده شدن و عقب نموندن دارند اما اشخاصی مثل لیلا بانو هستند که ورزش رو به شدت حرفه ای دنبال می کنن و اهل انتشار عکس و فیلم از خودشون در فضای باشگاه نیز هستند که در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید که نظر کاربران رو به خود جلب کرده بود.

31

دلیل عجیب لیل بلوکات واسه سینگل موندن! موهای خانومووو

لیلا بلوکات همونطور که اشاراه کردیم هنوز ازدواج نکرده و مجرد به سر میبره و دلیل این حرکتش رو هم نبود دست انداز تو روند زندگیش میدونه! حالا یعنی چی؟ یعنی خانوم بازیگر خیلی ساله که تو کارای خیر دستی بر آتش داره و حتی خیریه مهر لیلا نیز با مسئولیت و مدیریت خودش راه اندازی شده و همیشه از این میگه که میترسم ازدواج کنم و شخص مقابل مخالف این کار من باشه و یا بعد از مدتی خسته بشه!

اما لیلا بانو اصلا و ابدا نذاشته زندگی به کمش بد بگذریه و همیشه و همیشه با ظواهری دیدنی دیده میشه حوری که برخی از کاربران میمونن این بازیگر زن کی و چجوری وقت میکنه انقدر به خودش برسه و از طرفی پولش رو از کجا میاره که خب باید بگیم اینطور که به نظر میاد لیلا بلوکات خونوادگی ثروتمند هستند و سفرهای خارجه بسیاری هم باهم دارند. در ادامه یه فیس و موی باحال از این بازیگر مشاهده می کنید.

uu

خاص و جین پوشی به سبک لیلای سینما

لیلا بلوکات بی تردید جزو خاص پوشان و خوش استایل های هم فضای مجازی و هم سینماس. جالب اینه که بعضی از افراد فقط این خانوم بازیگر رو با تیپ های خانومی و خیلی شیک میشناسن. اما بهتره بدونین تضاد زیادی تو سبک پوشش لیلا خانوم به چشم میاد. واسه همین نباید از ست های جین جذاب ایشون چشم پوشی کرد.

leilabolukat_1650708953

بیوگرافی جالب لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. بلوکات در رشته کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

لیلا بلوکات در یکی از مصاحبه هایش گفته بود من عاشق خانواده ام هستم. رابطه ام با اعضای خانواده ام بسیار صمیمی و نزدیک است. یکی از خواهرهایم نوشا نام دارد که ازدواج کرده و رشته تحصیلی اش مهندس برق و الکترونیک بوده و رادمان خواهرزاده عزیزم، فرزند نوشاست.

leilabolukat_1535003929_2

خواهر کوچکترم میترا نام دارد که مدیریت ایرانگردی و جهان گردی خوانده است و یک برادر هم دارم که نقشه کشی صنعتی خوانده است.

لیلا-بلوکات

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    واااااااااای

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها