|

اطوار خاص زنِ سپهر حیدری واسه آقاش جهت لاو بازی؛ بدنسازی خانم از سپی غول تره!

aram jouyandeh shayanews

سپهر حیدری و آرام جوینده چند سالی میشه که ازدواج کردن اما انگاری عشق آتشین این زوج همچنان شعله وره و خانوم خانوما واسه ولن فیسشو حسابی ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- سپهر حیدری از بازیکنان پرسپولیسی و جذاب قدیم ندیمای فوتباله که دیگه شده واسه خودش مربی، البته که نه مربی تیم های بزرگسال بلکه پنج شعبه مدرسه فوتبال در ایران و دبی راه اندازی کرده که هم دخترا رو آموزش میده و هم پسرارو! البته که شعبه دُخی طورش محدود تره و تازگیا سپهر خان به این فکر افتاده و افتتاحش کرده اما انگاری سپی خان به دنبال درآمد و اسم و رسمی جانانه تر میگرده چرا که نه تنها تو کارش بلکه در فضای مجازی و حاشیه نیز به شدت خودش رو بولد کرده که البته این مورد برمیگرده به خانوم خانوماش آرام جوینده. سپهر حیدری چند سریال میشه که ازدواج کرده و تا به حال تونسته چند باری مدال جنجالات رو رو سر ببره از بس که آرام بانو حاشیه ساخته!!

عکس-شرم-آور-دیگری-همسر-سپهر-حیدری--آرام-63965

دلبری آرام جوینده واسه سپهر جهت ولن بازی!

آرام جوینده همسر سپهر می باشد که از متولدین دهه هفتاد است و با وجود اینکع فاصله تقریبا زیاید با سپهر داره اما یه تنه شده کل زندگیه آقای فوتبالیست و هرچه که بخواد انجام میشه! آرام بانو از اون دسته خانومای به شدددت عملیه که فیسش بیخ تا بییییخ رفته زیر عمل جراحی و پر از پروتز و بوتاکس و فیلر و خلاصه هر چه که فکرشو کنید هست! 

آرام جوینده در این چند سال اخیر با استفاده از اینستا و انتشار عکس و فیلمای مختلف از خودش و همسرش و بچهاش تونسته جذب فالوور بالایی داشته باشه و خودش رو جا بده میون شهرت یافته ها. خانوم خانوما علاوه بر اینکه مدال دار حواشی هستند، در مسابقه عروسکی شدن نیز مقام دارن و کلا واژه نچرال رو نمیدونن چیه!! میگین نه؟ در ادامه جدید ترین تصاویر وی را مشاهده می کنید که استوری گذاشت جهت جلب توجه و البته ولنتاین.

330554389_1074215370638795_7003323997259094610_n

ناگفته نمونه که آرام بانو ولنتاین رو هم با یه استوری سر و تهش رو بهم آورد و روز عشق روبه همسرش و دو تا پسرش تبریک گفت.

تولد شاه پسر سپهر خان که مامزی تو دیار عربا واسش ترکوند!

اما سپهر حیدری خودش دو تا فسقلیه ناز داره که البته دوتاشونم پسر هستن و تو تصویر بالایی مشخصن، ولی از اونجایی که هنوز خیلی کوچولو سنن، با توپ و فوتبال در حد شوت کردن یک متری آشناییت دارند! دیاکو و آروکو دو فرزند سپهر حیدری و آرام جوینده می باشند که در رفاهی کامل به سر میبرن و آرام بانو هم از طریق خودش و بچها کلی فالوور جذب کرده که خب این همون داستانیه که ابتدای متن گفتیم همسر سپهر حیدری جنجال بازه!

دیاکو پسر بزرگه این زوج می باشد که به تازگی 5 ساله شده و دَدی و مامی براش تولدی کوتاه و مختصر گرفتن. البته که قطع به یقین این تولد با همین یک پست تموم نشد و مهمونی طور داشتن اما به دلایلی که خودشون میدونن محتوایی به اشتراک نذاشتن.

بدنسازی آرام بانو در حالی که پیجشو به نیم میلیون فالوور رسونده!

آرام جوینده تو صفحه اینستاگرامش فعالیت زیادی داره و اصلا یکی از دلایلی که مورد توجه قرار گرفته و هی سوژه میشه، همین انتشار عکس و فیلم های اونجوریشه!! خب شما کافیه که کمی تا قسمتی فیس داشته باشید و هیکل! اینجوریاست که میای و از هر قدم و حرکتت عکس میگیری و با ژستای مختلف و چهره هایی که میسازی فالوور جذب میکنی!!

اما از طرفی براب محتوا ساری باید خب از موارد مختلف استفاده کنی، مثلا این مدلیه که از زار و زندگیت بزاری و یا راه به راه بچهات رو بیاری جلو دوربین و هر کجا که رفتی عکس و فیلم فراموشت نشه!! اینجوریاست که فردی از هیچ به نیم میلیون دنبال کننده میرسه!

sphr-hydri-phootkade-5

اما بیوگرافی سپهر حیدری

سپهر حیدری  متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان، فوتبالیست بود. وی  فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است.

سپهر+حیدری

ازدواج رویایی سپهر حیدری با همسرش

سپهر حیدری در فروردین ماه 1393 با همسرش، آرام جوینده، آشنا شد و پس از مدت کوتاهی با او ازدواج کرد. آرام جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی آرام جوینده در منطقه‌ی الهیه‌، تهران بوده است. این زوج در 6 بهمن 1396 صاحب یک فرزند پسر به نام دیاکو شدند. همسر  سپهر حیدری  تکواندوکار است.

در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

همسر-سپهر-حیدری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    مردم چقدر بیکارند که از چه چیزایی فیلم می زارن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی