|

تریپ عجیب و تارزانی نفیسه روشن هرچی مدلینگه پکوند؛ گیسای خانوم چه رو زمین کشیده میشه!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر مشهوری که اصولا علاقمند به تریپای عجیبه، اینبار با لباس های سرخپوستی خود کاربران رو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- نفیسه روشن بازیگر مشهور و محبوب ایرانی که البته چند صباحی میشه این محبوبیتش نم کشیده و برای برخی از کاربران تبدیل به مقوریت شده! نفیسه روشن رو قبلنا تنها در فیلم و سریال هایی می دیدیم که نقش های مثبت داشت و اون کاراکتر خوبه و به نفیسه بانو میدادن چرا که ذاتا نفیسه روشن چهرش این مدلیه اما حالا این بازیگر تفاوتی فاحش با اون تایمش پیدا کرده و چندان هم دیگه دور و بر بازیگری دیده نمیشه بجز سریال "گیلدخت" که اونهم نقشی بسیار کوتاه داشت و رفت!

نفیسه رونش رو اما این روزا در حال و هوایی جدید می بینیم که این موضوع کاملا عادیه و آدما تغییر فاز میدن به مرور زمان، اما اینکه خانوم خانوما چرا دیگه در عرصه ای که حضور داشت دیده نمیشه رو خدا داند! نفیسه رونش در اینستاگرام تصاویر بسیاری میذاره و اصولا اهل ارتباط گرفتن با کاربره ولی نه به مانند مثلا بهاره رهنما که بزاره هر کی هرچی دل تنگش میخواد نثار خانوم بازیگر کنه! این چهره استایل های مختلف بسیاری میزنه که در ادامه ابتدا نمونه ای عجیب از وی رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

نفیسه+روشن

وقتی نفیسه روشن زده تو کار خوشگل کردن آدما! موهای خانوم چه بلنده!

نفیسه روشن این روزا به شدت کمکار شده اما خب شغل دوم و خفن خانوم خانوما خووووب جایگزینش شده. بیشتر بازیگرا یه شغل دوم و یا سومی دارن که حسابی بگیره و درآمد خوبی داره اما اگه بخوایم از لحاظ خانومانه ببینیم باید بگیم که بانوان بازیگر بیشتر میرن به سمت و سوی سالن زیبایی که البته تو چند سال اخیر خیلی ترند شده و قبلنا از این موارد به حد حالا نمیگرفت! نفیسه روشن نیز چنین است و این راه رو به عنوان منبعی دیگر برای ادامه فعالیتش انتخاب کرد. نفیسه بانو قبلنا با شوهر کردن جنجالی میشد اما حالا خانوم خانوما پیشرفت کردن و دیگه با این موارد نه چندان جالب نمیوفتن سر زبونا!!

نفیسه روشن چندان اهل حجاب سفت و سخت نیست و در بیشتر استایل های انتخابیش هم نکات نامتعارفی دیده میشه که گاهی میشن سوژه واسه کاربرا. اما در تصویر یکه ادامه می بینید موهای بلند این بازیگر مورد توجه قرار گرفت.

unknown_57561272_188246425484924_4159373950677949010_n

نفیسه روشن بازار یافت آبادو درسته آورد تو خونش!

نفیسه روشن از اونجایی که ازدواج هایی مایه دارانه داشته و خب خودشم چند ساله که شاغله خب از شرایط مالی بسیار مرفهی برخورداره. اما معمولا بازیگران برخلاف بلاگر ها از خونه زندگیشون عکس و فیلم نمیذارن و خب نفیسه روشن هم چنین بود تا اینکه به تازگی تصویری از خونه مجللش منتشر کرد که البته طبق معمول همیشه خانوم روشن از آدما طلبکار بود و همه برو بد فرض کرد و خودش رو خوب!

fffcf

سورپرایزی که نفیسه روشن توش دخیل نبود ولی ترکوند

اما نفیسه روشن ی دهه شصتیه که البته اوایل این دهه به دنیا اومده و سن کمی نداره. به تازگی روز تولد این بازی زن بود به همین جهت دوستانی که در کلینیک کار میکنند و همراهانش برای وی تولد گرفتن و سورپرایزش کردن. نفیسه روشن مدتی پیش ویدیوی این حرکت رو منتشر کرد که در اون موهای بلند و باز خانوم بازیگر و چهره نچرال و زیبایی که داشت مورد توجه کاربران قرار گرفت اما خب برخی هم شلوار گل گلی خانوم بازیگر رو مسخره کردن و نظراتی منفی دادند!

نفیسه خانم خوبی ام داره هاااا!

اما همیشه که قرار نیست انتقاد باشه و از خوبی های نفیسه روشن در میون خانومای بازیگر اینه که علاقه زیادی به میکاپ و عکاسی با دوربین حرفه ای داره اما حاقل راه به راه عکس هاشو با فیلتر های پلنگ اینستا تغییر نمیده و از چهره های نچرال جامعه خانم های بازیگر نیز هست.

خانومای بازیگر در ایران خیلی علاقه دارند تا آرایش ها غلیظ داشته باشند، حالا اینکه هر کدام چقدر عمل زیبایی دارن به کنار! البته هنرمندانی هم هستند مثل خانم لیلا حاتمی که دارای چهره ای نچرال و ساده هستند اما در عوض جایگاهی درخشان دارند.

سفر+نفیسه+روشن+و+نامزدش+به+رامسر+++عکس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها