|

تولد بازی به سبک زنِ جَووون شهاب حسینی وقتی پرستیژش رو اَبراس؛ چقدم سفییید بهش میاد!

sanaz arjmand shayanews

شهاب حسینی مدتی میشه که از همسر سابقش جدا شده و حالا با خانومی بسیار حوان زندگی میکنه که واسش تولدس متفاوت گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید شما هم از مخاطبین این روزهای سریال پوست شیر باشید. سریالی که در شبکه خانگی نگاه بسیاری از بیننده هارو به خود جلب کرده و عاشق داستان و سبک بازی و بازیگراش کرده! اما حتی اگه از مخاطبین این سریال هم نباشید باز احتمالا خبر دارید که شهاب حسینی بازیگر جذاب سینمامون در این کار نقش آفرینی کرده و حسابی داره میتازونه. البته که شهاب حسینی قبلا به شدت اکتیو تر بود و بیشتر خودش رو در این عرصه شگفت انگیز نشون میداد اما حالا شهاب خان رو خیلی گذیده کار می بینیم جوری که اصلا یکی از دلایل پر بیننده شدن پوست شیر حضور شهاب حسینی در اون بود!

اما حالا جدا از کار و بار، شهاب حسینی مدتی میشه که توسط موضوعی دیگر هم مورد توجه قرار گرفته. یکی از تیتر هایی که میتونه مخاطب رو به سمت خودش بکشونه قطعا ازدواج و طلاق بازیگراست و این روزام که اووووف تا دلتون بخواد این دو موضوع دیده میشه. شهاب خان نیز از قافله عقب نموند و چند ماهیه که با ساناز ارجمند دختر جوان و خوش فیس ایرانی ازدواج کرده!

شهاب+حسینی

ابراز علاقه همسر جَووون شهاب حسینی با رمز و راز میونشون!

ساناز ارجمند گرچه فاصله سنی خیلی زیادی با آقای بازیگر مشهور داره اما انگار به خوووبی تونسته دل و ذهن شهاب ایران رو ببره. همسر سابق شهاب حسینی پریچهر قنبری می باشد که این روزها آوازه اش از آمریکا شنیده میشه اما ساناز بانو برخلاف تصورات که همه فکر میکردند دختری جوانه که الان میاد حسابی خودشو تو حواشی لوووس میکنه و خودی نشون میده، آروم و بی حاشیست!

ساناز ارجمند حتی در انتخاب جمله و عکس و ویدیو در اینستاگرام نیز اینچنینه و سعی بر این داره تا شخصیت و پرستیژ کاری خودش رو در حد همسرش نشون بده، نه دختری که سودای شهرت و جنگولک بازی داره! به تازگی ساناز بانو جهت ابراز وجود برای تولد شهاب حسینی پستی منتشر کرد که در نوع خود جالب بود و جالبتر هم واکنش و کامنت شهاب خان بود که توسط استیکر کبوتر سفید رمز و رازی میون این زوج رو نشون میداد!

شهاب حسینی - Copy

شهاب حسینی و همسرانی که خاص فکر میکنند!

شهاب حسینی در انتخاب و ازدواج دومش به شدت متفاوت عمل کرده چرا که ساناز ارجمند جدا از اینکه خیلی جَوون تر از آقای بازیگره، استایل و سبک لباسی راحت طور داره.

شهاب+حسینی

شاید براتون عجیب به نظر بیاد و بگین وااا به شهاب حسینی از این کارا نمیاد اما باید خاطرنشان کرد که ابتدا باید توجه کنیم زندگی شخصیه هرکس تنها به خودش مربوطه، البته در صورتی که ضرری بعه دیگران نرسونه! دوم اینکه همسر قبلیه شهاب حسینی یعنی خانوم پریچهر قنبری هم ظاهری جینگول مستون داشتند و این طور نبوده که مثلا شهاب حسینی ابتدا بانویی همانند الهام چرخنده رو انتخاب کرده باشه و حالا رفته باشه سراغ یه ژیگولش!!

اما از این موضوعات که در بیایم و برسیم به خود ساناز ارجمند باید بگیم که ایشون تو کار عکاسی هستند و اصلا به همین دلیل هم با شهاب خان آشنا شدند. اما جالبیه کار ساناز بانو نوع نگاهش در عکاسیه که تصاویر عجیب و باحالی رو میگیره و منتشر میکنه و صرفا به دنبال خانومای خوشگل با اندام های ایکس و ایگرگ نیست برای جلب توجه! در ادامه نمونه ای از تصاویر وی را مشاهده می کنید.

Untitled

همسر سابق شهاب حسینی با پسرش خبر از طلاق داد!

اما همین سال گذشته بود که در پیج های پریچهر قنبری و شهاب حسینی دیگه خبری از دنبال کردن همدیگه نبود و هر دو چهره طرف مقابل رو آنفالو کردند. حرف و حدیث ها شروع شد اما هیچگاه جدایی و طلاق از سوی خود شهاب و پریچهر تایید و یا تکذیب نشد.

از اون طرف پریچهر قنبری نیز استوری ای کنایه دار همراه با پسرش منتشر کرد و همین موضوعات باعث شد تا خبر طلاق او از شهاب حسینی مطرح و رسانه ای شود و این طور که مشخصه چند ماهی میشه که به طور رسما از هم جدا شدند چرا چون پریچهر قنبری نیز خارج از ایران و در امریکا زندگی میکند.!

شهاب+حسینی

اما کمی بیشتر با شهاب حسینی

شهاب حسینی متولد 14 بهمن 1352 در تهران، بازیگر، مجری و گوینده می باشد. آقای بازیگر دیپلم رشته انسانی دارد و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران است که فعالیت خودش رو با گویندگی در رادیو آغاز کرد و حالا کارگردانی هم می کند.

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی، همونطور که از نام خانوادگی اش هم مشخصه اهل تنکابن مازندرانه و یک برادر بنام سید مهدی و دو خواهر دارد.

EFEBE5DF-C658-4393-A38E-D338635710FB

یه چیزای باحال از شهاب حسینی!

شهاب حسینی در حین تولد 3/700 کیلوگرم وزن داشته و ساعت 3/30 دقیقه نیمه شب بدنیا اومده!

 مادرم می‌ گفت تو پسر شری بودی ولی گذشت تا اینکه روزی به خاطر سر‌بازی سرم را با نمره 4 اصلاح کردم و دیدم سرم از 9 ناحیه شکسته . با توجه به اینکه زمان وقوع 5 – 4 مورد از این شکستگی‌ ها را به خاطر نمی‌ آورم، باید آن‌ ها را به دوران کودکی‌ ام نسبت داد.

1257490652-parsnaz-com

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها