|

خوشگذرونی لوکس "مریم معصومی" و کیک شیش طبقه اش؛ خانوم با ورزش سخت هیکلو کرد هرکول!

leila bolukat shayanews

مریم معصومی مدتی میشه بازیگری رو بیخیال شده اما به شدت تو اینستاگرام فعاله و دستی جذاب هم بر آتش استایل و فشن داره!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مریم معصومی بازیگر دوست داشتنی و خوش استایل تلویزیونه که این روزا دیگه تو عرصه بازیگری و شغلی که داشت دیده نمیشه و یه جورایی این حرفه رو گذاشته کنار اما در واقع خانوم خانوما با استفاده از شهرتی که پیدا کرد تو اینستاگرام به شدت پرطرفدار شده و تا آخر عمرشم که دیگه بازی نکنه باز هرجا بره می شناسنش! مریم معصومی این مدلیه که قبلا با ظاهرای عادی مثل همه مردم دیده میشد اما از اونجایی که از بیخ و بن پولداره، تو بازیگری هم یاد گرفت که حسابی خوش پوش و خوشتیپ بشه. به همین جهت حالا مریم معصومی همیشه و همیشه جوری استایلی میزنه و لباس رو باهم ترکیب میکنه که شاید هر کسی نتونه این مدلی باشه و مد و فشن رو از سمت جذابش بینه!

شاید بگین یعنی چی؟ که خب در اینجا باید بگیم کلا به دنبال مد و فشن رفتن چندین بُعد داره! برخی هستند به مانند فرشته حسینی و یا نوید محمدزاده که دارای امضای شخصی در استایل هستند اما جوری دیده نمیشن که همه پسند باشه و لباس های انتخابیشون اصولا فقط خودشون پسند هستش!! اما مریم معصومی این چنین نیست و جوری پیش میره که هرجا باشه بشه نقل محل، از نظر زیبایی و به خود رسیدن! در ادامه نمونه های از آن را مشاهده می کنید.

مریم+معصومی+رنگی+پوش

Untitled

maryam-masoumi

مریم معصومی بعد از بازیگری چه میکنه؟ آها شغل خوشگلاسیون!

مریم معصومی از اون دسته بازیگراییه که به محض کنار گذاشتن حرفه اصلیش، تو زمینه های دیگه مثل مدلینگ میکاپ و لباس شدن شروع به فعالیت کرد. مریم خانوم به دلیل داشتن بیس چهره و استایل خوب، گویا پیشنهادهای راه و بیراه زیادی برای تبلیغات در فضای مجازی داره که عکس ها و تبلیغای متنوعش هم دال بر همین موضوعه.

خانوم بازیگر علاوه بر اینکه حسابی به پوست و ظاهر خودش میرسه، یه پا ورزشکار هم هست و با انتشار پستای انگیزشی سعی داره طرفداراش رو هم به همین راه بیاره. خلاصه که مریم خانوم اصلا بیکار نیست و هر روز با یه اتفاق یا یه تبلیغ تازه در حال ترکوندن فضای مجازیه.

gg

مریم معصومی اینجویاست که خودشو پِرس میکنه تو ذهن مخاطب! حجابی متفاوت

مریم معصومی همانطور که گفتیم از فضای بازیگری خیلی دور شده در صورتی که میتونه از هنرمندان درخشان بشه ولی خانوم بازیگر به تازگی جهت یادآوری خاطرات تصویری از یک سریال پخش نشده منتشر کرد که خب اولش کاربران و فناش خوشحال شدن که قراره مریم معصومی رو در کاری جدید ببینن اما خانوم خانوما نوشت این کار برای قبل بوده و جهت خاطره بازی بخاطر دور شدن از دوربین منتشر کرده.

در نتیجه تصویری با حجابی متفاوت از مریم خانوم معصومی مشاهده می کنید.

hlih

تولدهای جوندار مریم معصومی با کلی مایه تیله!

مریم معصومی همونطور که در ابتدای متن هم گفتیم خیلی زیاد اهل انتشار تصاویر مختلف از خودشه تو هررر لوکیشن و محیطی که باشه! مثلا خانوم بازیگر خیلی علاقمنده و عادت داره تا تمامی جشن تولدهای خود را به اشتراک بذاره حتی اگه در یک سال چند تولد براش گرفته باشن!

مریم معصومی یه دختر دهه شصتیه که در 14 اسفند سال 1365 متولد شده و زاده تهران است. البته که این حرکت تنها مختص مریم بانو نیست و خیلیییی از بازیگرای به خصوص خانومِ ما هستند که چنین می باشند و برای تک تک مناسبتا کلی سور و سات دارن و عکس و فیلم میذارن!

کیک+۶+طبقه+جشن+تولد+مریم+معصومی+++عکس

مریم+معصومی+

اما شوهر ایده آل از نظر خانوم!

او در مصاحبه ای در خصوص ویژگی های همسر ایده آلش گفته که در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است. به خاطر اینکه می دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم های دیگر فرق می کند خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است اینکه آن مردم در چه خانواده ای زیر سایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است دوست دارم همسر آینده ام چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ فکری مستقل از خانواده اش باشد من مرد کامل و مستقل دوست دارم.

ناگفته نموننه که مریم معصومی مدتی پیش تصویری از خود در ماشین به اشتراک گذاشت که مشخص بود آقایی در کنار وی هست اما خب رونمایی نکرد و از طرفی هم در بیو اینستاگرام نشون داد که نامزد و یا ازدواج کردست. گذشت و گذشت تا اینکه مریم بانو در پاسخ به یکی از کاربران گفت ازدواج نکرده و همین شد که حرف و حدیث هایی آغاز شد!

fffert

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سعید ارکیان ارسالی در

    زیبا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها