|

وقتی فرشته حسینی لاغر شده قد نخ ولی تریپش غووول؛ خانوم چی بود بعد نوید محمدزاده چی شد!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بازیگر دهه هفتادی و همسر نوید محمدزاده می باشد که از وقتی شده زن آقای بازیگر حسابی تو استایلاش تغییر روند داده نافرم!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فرشته حسینی رو همه می شناسیم چرا که خانوم بازیگر بعد از ایفای نقش در سریال "قورباغه" و بعد هم جیک تو جیک شدن با نوید محمدزاده و در نهایت فاش جریان ازدواجشون به شدت و به طور یهویی مشهور شد. فرشته حسینی اصالتی افغانستانی دارد که در ایران به پیشرفت چشمگیری رسید، که البته حضور تاثیرگذار همسرش رو نباید نادیده گرفت و حالا این زوج تبدیل شده به یکی از پرحاشیه ترین و عحیب ترین زن و شوهر های سینما! فرشته حسینی تا به حال در فیلم و سریال های بیساری ایفای نقش داشته اما هیچگاه در تلویزیون دیده نشد چرا که از همون ابتدا کار خود را با پرده نقره ای آغاز کرد، حالا چطور و چگونه خدا داند! فرشته بانو یه دختر آروم با روحیات خاص پسنده که بعد از ازدواج با نوید این خلقیاتش رو تونست بروز بده چرا که میدونید در ایرانمون یکسری محدودیت ها وجود داره که فرشته حسینی با آق داماد اونهارو تونست شکوفا کنه!

Untitled

استایل زمستونه فرشته حسینی وقتی با سایز کوچولو، لباس غول انتخاب کرده!

قطع به یقین میدونید که یکی از این اخلاقیت خاص، مدل و سبک باس پوشیدن این زوج می باشد که با ست زدنا و فیگورا و استایل های عجیبشون در بولد نشون دادن همدیگه به شدت کمک کردن. فرشته و نوید حالا تبدیل به دو بازیگر مارک پوش شده اند که تو هر برند میرن دنبال متفاوت ترین لباسش و اون رو انتخاب می کنند! مثلا در ادامه ظاهری از خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که گویای مطلب گفته شده هستش و فرشته حسینی با ژست همیشگی و عقابیش به استایل گشاد و همه نپسندش این تصویر رو به ثبت رسوند.

فرشته+حسینی

وقتی فرشته حسینی میتونه نوبل یخ ترین بازیگر رو بگیره!

البته که این اولین باری نبود که فرشته حسینی با چنین ظاهری، ظاهر شد و تقریبا همیشه بابت این موضوع از کاربران همیشه در صحنه حرف میشنوه! البته که باید گفت فرشته حسینی شاید حق برخی از بازیگران رو پایمال کرده چرا که این هنرمند به واسطه پارتی بازی بولد شد و خیلی از چهره ها هستند که با کلی تلاش و اینور اونور زدن باز هم نمیتون به راحتی وارد سینما بشن اما دیگر افرادی که واسطه ای دارند مثل آب خوردن میرن!!

فرشته حسینی به گفته خیلی از کاربران بازی یخی داره چرا که تو همه کاراکترایی که ازش دیده شده کلا یه مدله و شادی و غم و ناراحتیش کلا تو یه خط راه میره! مثلا یکسری از هنرمندان به مانند پژمان جمشیدی و یا امین حیایی اصلا این چنین نیستند و با تغییر فاز هایی که در نقش هاشون دارند توانایی قابل توجهشون رو نشون میدن!

فرشته-حسینی-قورباغه

فرشته حسینی و شعوری که نشون داد داره و هرکسی نداره!

البته که همه چیز انتقاد نیست و باید اشاره کرد و یادآور شد که فرشته حسینی مِن جمله بازیگرانی می باشد که همانند مثلا نفیسه روشن نیست تا به هر موضوعی از سوی کاربران واکنش تند داشته باشه. مثلا مدتی که طالبان به افغانستان هجوم برده بود فرشته بانو نگرانی زیادی داشت و خب پست و استوری هایی در ایت باب منتشر میکرد. اما برخی از کاربران که ظاهرا اینستاگرام رو محلی برای تخلیه خود میدونن، میومدن و الفاظ بسیار رکیکی به این چهره نسبت میدادند که خب هرچی هم که باشه فرشته حسینی نیز انسانه و با توجه به اینکه سن و سال زیادی هم نداره ناراحتی های زیادی براش ایجاد شده بود اما سکوت کرد.

تا جایی که تنها یک بار واکنشی نشون داد اونهم در حد اعتراض، نه توهین! که باید گفت چنین رفتاری در اینستاگرام نه تنها درست نیست و بلکه نژاد پرستانه نیز عنوان میشه.

فرشته-حسینی-و-برادران-محمودی

حرکت منشوری نوید محمدزاده حتی تو جمع!

حالا از این ها که بگذریم چند ماه پیش نوید محمدزاده و فرشته حسینی با زدن یه حرکت تو جشنواره کن کلی حاشیه سازی کردن به طوری که انگار همه حواس هارو به سمت خودشون پرت کردن! در همین راستا هم کاربران و هم خیلی های دیگر انتقاداتی داشتند که در همان کن به گوش نوید محمدزاده رسید و در یکی از مصاحبه ها دلیل این کارش را عنوان کرد که :زنمه دوست دارم ماچش کنم، همیشه ماچش میکنم و...!

فرشته حسینی و نوید محمدزاده را شاید بتوان تنها زوجی نام برد که خیلی از خط قرمز هارو زیر پا گذاشتن به همین جهت فرشته خانوم هم در جهت تاکید این موضوع در صفحه اینستاگرامش استوری هایی از چند بوسه منتشر کرد که قابل انتشار نیست.

_fereshtehosseini_1653563648

اما در ادامه توضیحات نوید محمدزاده رو در اینباره مشاهده می کنید.

فرشته حسینی و نوید محمدزاده فاصله سنی قابل توجهی دارند و حدود 11 سالی آقای ا خانوم بزرگتره اما این زوج نشون دادن تفاهم و علاقست که اهمیت داره نه سن و قد و قامت و حتی اصالت!

freshtehhossaine66-vaghtesobh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    مثل همیشه خوش تیپ ولی می‌تونه وقتی با همسرش جایی می‌ره از کفش اسپرت استفاده کنه تا از نظر قد هماهنگی داشته باشند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی