|

نازنین بیاتی بعد دربند ناناز شده فقط با یه رومیزی رو سر؛ آرایشگرش فیس داره رو کم کنون!

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی از بازیگرای جذابیه که فیس خوبی داره و به همین دلیلم حسابی تو این چند ساله تونسته جذب کارگردان کنه برای پیشنهاد هر چه بیشتر!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نازنین بیاتی بازیگر خوش فیس و خوش استعداد ایرانیه که با بازی در فیلم "دربند" دیده شد و خیلی زود شهرت پیدا کرد. نازنین بیاتی از اون خانوم خانومای بازیگر بود یهو پرید سینما و اصلا زحمت تلویزیون کار کردن رو به خودش نداد که هیچ، بر روی پرده نقره ای هم خیلی زود و مجلسی مشهور و محبوب و البته پولسااااز شد. نازنین بیاتی سال گذشته دینامیت رو بازی کرد و بار خودش و کارگردان محترمه رو بست چرا که فروشی شاخدار داشت و حسابی ترکوند.

نازنین بانو تو سال 1400 چند قففیلم بازی کرد که جالبه همشونم این چنین خوب بودند اما تو سال جدید چندان پر کار دیده ندش و این نشون میداد که این چهره بعد از پر شدن حساب بانکیش حالا یه استراحت درست حسابی به خودش دده. البته که خب نازنین بیاتی شغل و حرفش بازیگریه و وقتی فیلمنامه خوبه و بازیگرا خوبن و کارگردان هم مبلغی خوووب پیشنهاد میده چرا که نه؟ در ادامه ابتدا تصویری از این چهره جذاب مشاهده می کنید که با روسری گلدار و فیس سادش توجه کاربران رو به خودش جلب کرد.

نازنین+بیاتی

اینجوریاست که پیج اینستاگرام نازنین بیاتی جذاب شده مثل خودش!

اگه یه سر به صفحه اینستاگرام نازنین بیاتی بزنید به راحتی شخصیت خانوم بازیگر رو متوجه خواهید شد. برخی از بازیگران هستند که انگاری فقط و فقط خودشون برای خودشون اهمیت دارن و این مدلین که اگه وارد پیجشون بشی انگاری آلبوم عکس خانوم بازیگر رو باز کردی انقدررر که عکس از خوشدون فقط گذاشتن بدون توجه به کار و سینما و شغلشون، و یا برخی هم هستند که کلا به مسائل کشور هیچ توجهی ندارند که خب این موضوع رو مثلا میشه از پیج ساناز سعیدی ببینیم!

اما برخی هم هستند همانند نازنین بیاتی که هر سه مورد رو در پیجشون لحاظ میکنن که خب این نشون میده اون بازیگر هم در برابر جامعه اش و هم در قبال کار و شغلش میخواد که واکنش داشته باشه و همانند خیار بی تفاوت نباشه!!!

bayati__nazanin_14063353_1763833463872964_1996865804_n

خوشگلیای نازنین بیاتی که سینما با آغوش باااز پذیرفتش!

احتمالا بازیگر شدن یک شانسه، چرا که بازیگران بسیاری هستند که با تلاش خیلی زیادشون همچنان در جایگاهی خاص قرار ندارن اما بازیگرانی هم هستند به مانند نازنین بیاتی رو سر گذاشته میش. البته که نازنین بانو واقعا استعداد خوبی در این شغل داره اما نباید غافل شد از اینکه نازنین بیاتی چهره ای سینما پسند هم داره.

سینمای ما این روزا تبدیل شده به فضایی که یکسری خنوم خوووشگل و عمل کرده درش جمع شدند و دور هم بازی میکنن و نقشارو میون هم تقسیم کمی کنن. برخی هم هستند که مثل سحر قریشی با ارتباط با عوامل این نقشارو پشت بند هم بازی میکنن و صدای دیگر همکارا رو در میارن.

نازنین بیاتی دارنده فیسی زیباست که تو روند کاریش به شدت اهمیت داشته.

نازنین+بیاتی+32+ساله+شد+

آرایشگر نازنین بیاتی که ناز تر از خودشه!

خب میدونیم که همه خانومای بازیگر برای زیبایی هر چه بیشترشون و اینکه خب بلاخره زیر دست چند نفر نرن و همیشه با یه چهره باشن، یه آرایشگر مخصوص دارن.

اما در این چند وقت اخیر خیلی مد شده که خانومای بازیگر با آرایشگرشون عکس میذارن که خب معمولا اروپایی طور هم هستند و از اون طرفم یه تبلیغ جذاب میشه برای خانوم میکاپ آرتیست!

نازنین بیاتی نیز در همین راستا مدتی پیش تصویری همراه با آرایشگر خوش فِیسش منتشر کرد که توجه کاربران حسابی به لپای گل انداختش جلب شد!

ac-image-LY1642226250EI

علاقه اش به هنرپیشگی از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی بازیگری شروع شد. تا اینکه سال 1391 در 23 سالگی از طریق دوستانش برای تست فیلم دربند به دفتر پرویز شهبازی (کارگردان) رفت و بدون تجربه قبلی پذیرفته شد و جلوی دوربین رفت. بعد از حضور در سینما در همان سال 91 بعنوان طراح دکور و طراحل لباس وارد مجموعه عروسکی شکرستان شد و صداپیشه شخصیت رویا و پیشگو را نیز انجام داد.

نازنین بیاتی می گوید: خیلی راحت همه جا می‌ روم ، اتوبوس و مترو سوار می‌ شوم و با مردم زندگی می‌ کنم خوبی‌ اش این است که دیگر مانند قبل وقت بطالتی ندارم.

نازنین+بیاتی (1)

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها