|

تیپ راپونزل مهراوه شریفی نیا دُخی بازیگرارو کرد تو گونی؛ خواهر نخش چه شیکوله!

mehrave sharifinia shayanews

همه بازیگرا یه سبک استایلی دارن و مهراوه شریفی نیا نیز اینچنینه اما یانبار خانوم بازیگر نشون داد تو ساده ترین شرایط هم میتونه جذاب باشه.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- مهراوه شریفی نیا از بازیگرای دوست داشتنی و خوووش فیس ایرانیه که البته این خوش بودنه تنها در رابطه با صورت خانوم خانوما نیست و میشه گفت مهراوه شریفی نیا سیرت خوشی هم داره و از دخترای کم حاشیه و در عوض پرطرفدار در این عرصه می باشد. مهراوه شریفی نیا البته که درسته با استفاده از دو پارتی شااااخی که در بازیگری داشت وارد این شغل شد و از همون بچگی ترسش از دوربین ریخت؛ اما خب نباید از استعدادی که این چهره در هنرپیشگی داشت و داره چشم پوشی کرد چرا که هستند چهره هایی به مانند ماهور الوند که با استفاده از همین پارتی ها اومدن و چندان نتونستند محبوب دل مخاطب بشن!!

مهراوه شریفی نیا اینجوریاست که بیشتر در تلویزیون این جعبه جادویی فعالیت داشته و مخاطب خونوادگی خیلی ایشون رو دیده. مثلا سریال "کیمیا" رو به یاد دارید؟ خانوم خانوما از اول تا آخر در نقش اصلی قرار داشت و با اینکه خیلی قسمتاش زیاد بود اما اصلا دل و چشم مخاطب رو خسته نمیکرد. از این ها که بگذریم و برسیم به خود مهراوه شریفی نیا باید بگیم که این بازیگر خوشتیپ هست و تو ظاهرش سعی داره تا ترند پوشی و خاص بودن رو بیاره و نشون بده اما گاهی چندان درش موفق نیست. اما در ادامه تصاویری و از وی مشاهده می کنید که نشون میده مهراوه بانو در عین سادگی زیبایی خود را دارند و انگار اصلا نیازی به خاص بودن نیست!!

بازیگران-در-اکران-مردمی-فیلم-درخونگاه-5-600x750

Untitled

مهراوه شریفی نیا جزو کدوم دستس؟ مینیمال! شلوغ! یا زاغارت پسند؟

البته این اولین باری نبود که مهراوه شریفی نیا رو با استایل مشکی می بینیم و اینطور که مشخصه این رنگ، رنگ مورد علاقه خانوم بازیگره که تو بیشتر استایلاش استفاده میکنه. البته که هر بازیگری نوعی سبک لباس رو برای خودش داره و حتی برخی به مانند بهاره رهنما که ناجور و بدتیپ هم دیده میشن باز برای خودشون سبک دارن چرا که خب یکی سبکش مینیماله و یکی شلوغ و عجیب و دیگری زاغارت!! شاید استفاده از این واژه چندان جالب به نظر نیاد اما خب باید بگیم متاسفانه برخی به مانند خانوم رهنما دقیقا به همین شکل هستند و خب سلیقشون تنها خودشون پسنده!!

مهراوه+شریفی+نیا

پیج اینستاگرام مهراوه شریفی نیا که ملوس و عروسکیه!

مهراوه شریفی نیا یه روحیه لطیف زنانه داره که مثلا به مانند آزاده صمدی نیست که خشن طور ازش دیده بشه و همیشه مثل دختری میمونه که سنش 15 ساله هستش و تو رویایی رنگی و عروسکی زندگی میکنه! حالا چرا اینو میگیم؟ چون پیج اینستاگرامی هر آدمی یه قاب کلی از روحیاتشه که هر چقدر هم که بخواد درش فیلم بازی کنه باز نشون میده به چیا علاقمنده و از چه مواردی فراریه! مثلا مریم مومن بازیگر سریال "بانوی عمارت" این شکلیه که کلا دوست داره تا عکساش همگی با دوربین حرفه ای و در یک لوکیشین خاص و با فلان آرایش و لباس باشه! اما مهراوه شریفی نیا دقیقا برعکسه و تو پیج به اون بزرگی کمتر تصویری ازش دیده میشه که این سبکی گرفته باشه و اصولا راحت خودش سلفی میگیره و منتشر میکنه، البته که گاهی هم با چاشنی خلاقیت!!

mehraveee_249480652_227932025944246_2305198452397454531_n

Capture

مهراوه شریفی نیا و گهگاه نامتعارف شدنش! خانوم چخبره؟

اما در ابتدای متن گفتیم مهراوه شریفی نیا همیشه خوشتیپ نیست! از نمونه هایی که باعث شد تا مهراوه شریفی نیا خیلی بد دید بشه تصویری بود که مدتی پیش از خانوم بازیگر در خارج از کشور منتشر شد. مهراوه شریفی نیا در حالی که اندامی بسیار درشت داشت با انتخابی نه چندان درست و زیبا، خودش رو انداخت تو دامن حاشیه که البته حق هم بود! خیلی از بازیگران هستند به مانند ترانه علیدوستی که در مراسمات خارجی اصلا عملکرد خوبی در اینستاگرامشون ندارن و اصلا جدا از نامتعارف بودن، خوشتیپ ظاهر نمیشن. مهراوه بانو نیز در این شرایط جدا از جذب بودن نامیزون لباسش زیاد خوش استایل هم دیده نشد.

7183_449

مهراوه هیچ، ملیکا چه باربی شده! 30 کیلووو کاهش ورزن؟

اما جدا از مهراوه، ملیکا شریفی نیا نیز دختر آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا می باشد که ایشون نیز چندین ساله که بازیگری رو شغل خود قرار دادن و استعداد خوبی هم در این زمینه داره اما مهراوه محبوب تره! 

ملیکا شریفی نیا تا به اینجا تونسته 1.5 میلیون دنبال کننده رو جذب خودش کنه و مهراوه شریفی نیا 6.5 میلیون! خب قطعا صحبتی که در رابطه با این دو خواهر داشتیم رو از رو تعداد فالووراشون میشه به راحتی فهمید. 

اما همه اینها به کنار، ظاهرا تپلی بودن در این خونواده ارثی هستش و از اونجایی که آقای شریفی نیا چنین هسنتد دختراشون هم کمی تا قسمتی به پدر رفتن. اما ملیکا شریفی نیا مدتی میشه که با استفاده از رژیم غذایی صحیح و ورزش تونست 30 کیلو کم کنه و بشه باررربی! حالا این چهره با اعتماد به نفس بیشتری دیده میشه و از اونجایی که دو تا دخترا به مادرشون رفتن و خیلی زیاد علاقمند به کفش های پاشنه بلننند هستند، حالا با خیالی راحت از این آیتم در استایلش استفاده میکنه.

unknown_70501546_179418693216546_6065611257734927700_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خدایی بی حاشیه تر از اینا دیده بودید
    سرتون تو زندگی خودتون باشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی