|

خط چشم قهار و قرررمز مهسا طهماسبی جهت خاص بازی؛ عجیبن غریبا همسرش انگار از بهشت اومده!

mahsa tahmasebi shayanews

میون خانومهای بازیگر آریش های غلیظ رواله اما اونچه که در چهره مهسا طهماسبی دیده میشه خط چشم های خاصیه که تو چهره هر کسی دیده نمیشه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- انگاری این روزا دیگه نیازی نیست که شما استعداد خاصی در بازیگری داشته باشید و همینکه یه پارتی داشته باشین و یا چهره ای سینما پسند برای خود بسازید همه چیز تمومه و کلید موفقیت تو دستتون! مهسا طهماسبی یکی از اون دسته دخترای بازیگرمونه که با ترفند اولی وارد این عرصه شد و خیلی زود تونست خودش رو به اون نقطه دیده شدنه برسونه. مهسا طهمسابی در سریال "برف بی صدا می بارد" و یا "دیوار به دیوار" ایفای نقش داشت اما هنوز اونقدرها که باید نتونسته اسم و رسمش رو تو این شغل جا بندازه و مخاطب بیشتر مهسا طهماسبی رو با چهرش میشناسه! حالا فیس سینما پسند یعنی چی؟ یعنی این روزا دیگه فیسای عملی پروتزی اونقدری زیاد شدن که نچرالا به سختی بتونن خودشن رو بکشن بالا مگه اینکه مثل مهسا بانو یکی بیرتشون! از طرفی هم اهالی سینما بیشتر خانومای عروسکی رو میپسندن چرا که جلب توجه بیشتری برای کارشون دارن و در نتیجه پرده نقره ای و جعبه جادو میشه گزیده پسند!! در ادامه ابتدا تصویر از مهسا طهماسبی مشاهده می کنید که در نوع خود جالب بود.

e

مهسا+طهماسبی

خط چشم شاخی که مهسا طهماسبی بلده و هر بازیگری اهلش نیست!

خب همونطور که مشخص بود مهسا طهماسبی چهره نچرالی داره اما آرایش خاص پسنده و به خصوص تو قسمت خط چشم دست و دل خوبی داره و کاربلده! البته که واقعا هم این سبکی بهش میاد و کمتر خانوم بازیگری دیده میشه که خط چشم رنگی بکشه چون ریسک داره اما ظاهرا مهسا بانو برخلاف فیس سادشون از آیتمای متفاوت برای استایل خوششون میاد و استقبالی اینچنین دارند.

Untitled

مهسا طهماسبی و همسرش که از بهشت اومده؟!

مهسا طهماسبی از اون دسته خانومای پر حاشیه نیست اما خب از رو بورس بودنم بدش نمیاد و طبق معمووول از گزینه ای به نام شوهر استفاده می کنه و تصاویری لاو تو لاو انتشار میده که در نهایت میشه بهانه ای برای بیشتر دیده شدن و شناخت بیشتر این بازیگر برای مخاطب. البته که نقش خودنمایی رو هم اصلا نمیشه نادیده گرفت و این روزا چه بلاگرا و چه چهره های مشهور همه و همه سعی بر این دارند تا با نشون دادن خونه و زندگی و شوهررر جانشون که انگاری آسمون باز شده و تنها شوهر اونها به زمین افتاده، سعی بر خودنمایی دارند.

مهسا طهماسبی هم دقیقا همین مدلیه و با همسری که حالا مالکشه، حسابی فالوور رو از دیدنش خسته کرده که خب این روند خیلی جالب به نظر نمیاد. البته که هستند کسانی هم مثل سوگل طهماسبی که انگاری با خورزو خان ازدواج کردن و به قدری از همسرش هیچ عکسی نزاشته که حتی سالگرد ازدواجش رو هم به تنهایی گرفت! یا از این ور بوم یا از اونور بوم!!

1418204415-parsnaz-com

Untitled (2)

پارتی جذاب مهسا طهماسبی برای ورودش به بازیگری!

اما گفته بودیم که مهسا طهماسبی برای ورودش به بازیگری معرف داشت حالا کی؟! مهسا طهماسبی از اون دسته بازیگرانی هستش که صرفا به دلیل استعدا خودش وارد این عرصه نشد که بخوایم بگین با تلاش و سخت کوشی رفت و تست داد و به زور انتخاب شد! خیر...

بلکه خانوم بازیگر به دلیل وجود عمه ای مشهور به نام مائده طهماسبی و شوهرل عمه ای مشهور تر به نام فرهاد آئیش به راحتی تونست به علاقش دست پیدا کنه و شناخته بشه.

biography-maedeh-tahmasebi24

مهسا طهماسبی حتی اولین بار در سریال دیوار به دیوار نیز با شوهر عمه جانش هم بازی بود! خیلی از بازیگران هستند که چنین با پارتی بازی وارد این عرصه شدن اما خب از یه جایی به بعد همه چیز دست استعداد و توانایی اون بازیگره که چطور خودش رو نشون بده!

باز خوبه مهسا خانوم ابتدا با سریال شروع کرد و همانند ماهور الوند دختر آقای سیروس الوند از همون اول نپرید سینما!

Maedeh-Tahmasebi-4

بیوگرافی جالب مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی متولد 9 آبان 1372 در کرج ، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش عروسکی از دانشگاه تهران می باشد که ابتدا با تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه از 22 سالگی جلوی دوربین رفت.

مهسا طهماسبی فیلم قانون مورفی و چند نمایش را نیز در صحنه تئاتر اجرا کرده است. این هنرمند جوان کشورمان در اولین روز از تیرماه ۱۴۰۰ با همسرش عقد کرد و عکس‌های جذابی از ازدواج خود به اشتراک گذاشت.

مهسا طهماسبی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها