|

"مریم مومن" فِیسش دست نخوردس با این آرایش چه ناناز شد؛ خانوم سفره خونشونو کرده مانتو!

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر محبوب ایرانیه که دوست داره تو استایل خوب باشه هااا، ولی خب گاهی چندان خوب عمل نمیکنه و میشه یه ظاهر سفره ای!!

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- مریم مومن از بازیگرای دهه هفتادی و خوشگل ایرانیه که این وراز گرچه در فیلم و سریالی دیده نمیشه اما به شدت اینستاگرام فعاله و بعد از چند ماه خنثی شدن دوباره اکتیو بودن رو با انتشار عکس و ویدیوهای خود شروع کرده! البته که هر بازیگری تو پیجش ممکنه موارذ مختلفی از خود به اشتراک بزاره اما مریم بانو این حرکتو زیاااد میزنه که خب گاهی برای مخاطب تکراری میشه!! مریم مومن ابتدا با بازی در سریال "بانوی عمارت" بود که دیده و شناخته شد اما همون یک سریال باعث شد تا به اهالی سینما و مخاطبین شناسونده شه و بشه مریم مومنِ این عرصه!! جالبه که تو بازیگری کمتر چهره ای پیدا میشه که اسم و فامیلی شبیه به همکار داشته باشه و اسامی کپ همم که اصلا نیست و به همین جهت بازیگران هر کدوم با اسم خود رسمی دارن خاص، که البته برای برخی مثل خانوم رهنما ناجور خطاب میشه و برای برخی مثل مریم مومن خوب و مثبت میاد به ذهن!

maryammomen11-vaghtesob (1)

مریم مومن دم پر قریشی نیست ولی خیلی اهل دله!

مریم مومن یه روحیه شیطون داره که البته به مانند خانوم قریشی نیست که همش دم پر حواشی و جنجالات باشه و سرش درد کنه برای این مسائل و دیده شدن های این مدلی اما خب کارشم میکنه و اصلا بولد شدن توسط موارد مختلف جز بازیگری دریغ نداره!!

مریم مومن اصولا گفتیم که عکس خیلییی از خودش میذاره و خب چون یه وسواس عجیب داه که نمیتونه با دوربین گوشی و لوکیشین معمولی عکس بگیره، معمولا خانوم بازیگر رو در فضایی خاص با لباسی خاص و آرایشی درست حسااابی می بینیم و اینجوریاست که مریم مومن هیچگاه تو روزمرگیش دیده نمیشه. 

unknown_330946729_221434910284711_4484681197099129295_n

مریم+مومن

استایل مهمونی مریم مومن تو فضایی که همممه می بینن!

اما از حواشی که گاهی برای مریم مومن ساخته میشه شاید بتوان به حجاب و نوع استایل این بازیگر اشاره کرد. او که به مانند خیلی از هنرمندان دیگر اونقدرا در قید و بند حجاب نیست و اندام درشتی هم داره با پوشیدن لباس هایی مثل دامن کوتاه که مدتی پیش دیده شده بود با جوراب شلواری و ژست نه چندان جالب مورد هجوم نظرات مختلف قرار گرفت. 

شاید بگین طرز پوشش هر شخص به خودش ارتباط داره اما نظر خیلی ها بر این است که وقتی خانومی به عنوان سلبریتی تصاویر خود را به گونه ای که میدونه جنجالی میشه، منتشر میکنه پس بایدم در انتظار کامنت های مختلف باشه! برخی هم بازیگران را به عنوان الگوی جامعه عنوان می کنن که باید نتیجه گرفت نه تنها الگو نیستن که گاهی هم باعث رواج موارد ناشایست می شوند!

مریم+مومن (1)

مریم مومن ظاهرا بلد نیست ترکیبای لباسش رو بچینه کنار هم!!

از دیگر موضوعاتی که در رابطه با مریم مومن وجود داره اینه که چندان تو حوزه مد و فشن خفن نیست که خب میدونید برای یک بازیگر اول استعداد و دانش و تواناییش مهمه و بعد استایل و ظاهرش به شدت اهمیت داره که برخی هستند به مانند مریم بانو و یا بهاره رهنما چندان در این مورد جذاب عمل نمیکنن و انگاری باید یه چند واحدی پیش ترلان پروانه و سارا بهرامی پاس کنن!

اما در کل بخوایم نگاهی به استایل و ظواهر خانوم خانوما بی اندازیم باید به این نکته اشاره داشته باشیم که مریم مومن خیلی اهل رنگ پوشیدنه و اصلا اهل ترس تو استایل نیست و هر طور که بخواد بی توجه به اینکه چی با چی خوبه یا ترند چیه میره جلو.

مثلا در ادامه تصویری از وی مشاهده می کنید که مربوط به اکران خصوصی "پسر کشی" هستش و خانوم خانوما شلواری دمپا گشاد انتخاب کرد که با مانتویی راحت استایل شده بود و در نهایت نیز اکسسوری هایی که همرنگ هم بودن اما شاید چندان به این تیپ نمیومدن!

استایل+مریم+مومن

بیوگرافی جالب مریم مومن

مریم مومن فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

مریم مومن چندی پیش به مناسبت روز تولدش تصاویری ژورنالی از خود منتشر کرد که برای کاربران و مخاطبانش بسیار جذاب و دیدنی بود. مریم مومن در ششم مرداد ماه وارد 23 سالگی شد. در ادامه تصویری هم از تولد خانم بازیگر مشاهده می کنید که این استایل آنقدر ها به تولد نمیاد اما از انجایی که وی عشقِ تفاوت هستند آن را انتخاب نموده است.

campec.ir_2929341188856777624_1315567878

کار دندانپزشکی در سن پایین

خانم مومن از سوم راهنمایی بخاطر طلاق پدر و مادرش برای اینکه روی پا خود بایستد بعنوان دستیار کنار دنداپزشک کار کرد و مدتی هم اینترنتی مشغول بکار بود.

مریم مومن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مجییدی ارسالی در

    بازیگر خوشکلیه ولی زیادی شور دراورده

  • ناشناس ارسالی در

    قدش چقدر بلند ماشاءالله بهش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها