|

فریبا نادری یجور اروپایی عکسید که دهن آدم وا میمونه؛ خانوم پاشو گذاشت تو سولارو سوخت!

fariba naderi shayanews

فربیا نادری که مدتی به دلیل شرایط کشور فعالیت کمی در اینتساگرام داشت با تصویری از خود لب دریا صفحه خود را بروز رسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگرای جذاب و به نام تلویزیونه که خیلی ساله تو این عرصه فعالیت داره اما نقظه اوج خانوم بازیگر جایی بود که نقش پری سیما رو در سریال "ستایش" بازی کرد  اون روی سکه بازیگریش روبه رخ کشید. فریبا نادری در این نقش اونقدری فرو رفته بود که حتی مخاطب وقتی ایشون رو خارج از کار و تو زندگی واقعی هم میدیدش با الفاظی نه چندان جالب ازش استقبال میکرد چرا که پری سیما کارکتری منفور بود!! فریبا نادری مدتی یشه که در این عرصه شگفت انگیز دیده نمیشه و حتی در فضای مجازی هم حضورش به شدت کمرنگ شده اما خب وقتی شما یک فریبا نادررری باشید، قطعا از مجازی بازی نمیگذرید چرا که علاقه وافری به این فضای نامرئی دارید!

بله درسته فربیا بانو خیلی اینستا بازه که البته این موضوع تنها مختص وی نیست و خیلیا این مدلی شدن، حالا یکی بیشتر و یکی کمتر. فریبا نادری در صفحه خود که بیش از 2 میبیون فالوور داره تصاویر بسیاری از خود به اشتراک گذاشته اما در چند ماه اخیر به دلیل شریط نابسامان کشورمون حضورش رو کم کره بود و یا عکسای گل و بلبل میزاشت تا اینکه با تصویری از خود اونهم لب دریا و با لباس ساحلی برگشت!! 

download (3)

فیگورای فیس فریبا نادری که خیلی دارن عجیب میشن!

فریبا نادری یه مدتی قصد داشت تا با مواردی شاخ مجازی بشه! این بازیگر جوان مثلا مدتی رفته بود تو فاز و نول انتشار تصاویری که در اون لبهایی غنچه طور داره، اونم نه فقط حالتش بلکه کاملا این مدل ژست رو میگرفت و چیک چیک عکس رو به ثبت میرسوند!

و یا مثلا مدتی هم یاد گرفته بود چشمان خود را حالتی خمار نشون میداد که البته برخی هستند هماند خانوم روشنک گرامی که واقعا مدل چشماشون خدادادی اینجوریه اما فریبا نادری متاسفانه این حالت چشم رو نداره و از قصد و با زور این حرکت رو میزنه که خب چندان جالب نیست و خیلی از کاربران بر این نظر بودند که خانوم بازیگر قصد داره تا با این موارد و البته زدن هشتگ های جورواجور و عجیب جذب فالوور کنه!

558888_361

فریبا نادری وضع مالیش محشره یا همش الکیه؟!

از دیگر مواردی که در رابطه با فربیا نادری وجود داره اینه که با وجود اینکه وضع مالی خیلی خوبی داره و خودش مدیر یک رستوران خیلی بزرگ تو شمال طهرون هست و همسرش هم تاجر و بازرگانه اما با همه این ها باز هم تو فضای مجازی کار تبلیغ انجام میده. در واقع شاید خانوم اصلاً نیازی به این درآمد نداشته باشه اما به خاطر اینکه دیده بشه تو فضای مجازی و اسم و نامش همچنان سر زبون ها باشه وقت میزاره و میرن فلان مزون یا سالن آرایش و براشون تبلیغ می کنه.

ازدواج فربیا نادری و دختری که ایران رو براش نپسندیدن!

فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده که اولیش آقای کارگردان معروف مسعود رسام بود که پس از عشقی کوتاه با فوت ایشون به اتمام رسید اما فریبا نادری بعد از چند سال که دوباره ازدواج کرد حالا همسری پولدار داره که صاحب فرزندی دختر به نام یارا نیز هستند اما خب ایشونم همانند بسیاری از همکاراشون رفتن اونور آب دخترشونو به دنیا آودن!

328954491664521549

1654105889a73b

فریبا نادری و سولاری که عجیب سوزوندتش!

خب برای یک هنرمند و بازیگر ظاهر خیلی اهمیت داره. فریبا نادری هم اهل ترندای روز خوشگل کُن هست و هم نیست! یعنی مثلا خانوم بازیگر سالهااا پیش بینی خود را عمل کردند که خب تغییر شگفت انگیزی داشتند. از طرفی هم تو برخی از تصاویرشون انگاری یه ریز گونه ای هم تزریق داشتند که خب باز اینم میگیم خوب شده! اما مورد دیگه ای که دیده شده تغییر رنگ پوست خانوم بازیگر می باشد که به شدت تیره و تار شدند!

فریبا نادری تو برخی از تصاویری که از خود منتشر کرده به شدت رنگ پوستش به رنگ برنز دراومده که نشون میده این بازیگر دهه شصتی گریزی هم به سولاریوم زده!!

کمی بیشتر با فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا-نادری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها