|

لباس مجلسی لوکس مریم معصومی که عروسه ولی راپونزلی؛ خانوم دمبل میزنه از هیکلش گُنده تر!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر سابق که تو اینستاگرام فعالیت بسیاری داره اینبار تصاویری از خود به اشتراک گذاشت که نشون میداد عروس شده ولی تولدش بود!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم معصومی از بازیگرای جذابیه که این روزا تو کار و بارش دید نمیشه و تنها تئاتر شااااید گذر داشته باشه اما در عوض خانوم بازیگر به شدت اینستا باز شده و پشت بند هم پست و استوریه که از مریم معصومی دیده میشه. مریم معصومی رو با بازی در سریال "سه دونگ سه دونگ" می شناسیم چرا که خانوم بازیگر ابتدا در این کار بود که خیلی زیاد دیده شد و البته شناخته شد. مریم معصومی در این کار نقشی طنز داشت که خب باید اعتراف کنیم واقعا هم خوب بازی کرد و خودش رو به راحتی تو دل مخاطب جا داد و این دقیقا همون هدفیه که یک بازیگر علاقمنده تا بهش برسه و مریم بانو هم که رسید و حالا بیش از 1 میلیون و 300 هزار دنبال کننده داره.

maryammasoumi__330812386_137890095840963_1333914906050930813_n

لباس تولدی که مریم معصومی رو عروس کرد!

مریم معصومی در کل یه دختر کم حاشیست که سعی بر این داره تا تو جنجالات الکی به مانند خانوم بهاره رهنما نباشه و دیده نشه اما موضوع اینجاست که این روزا بالاخره باااید از راه و روندی بری جلو تا بتونی دیده بشی! مریم بانو نیز همین کار رو کرد وحالا این چهره رو در اینستاگرام می بینیم که مثل بنز عکس و فیلمه که از خودش به اشتراک میذاره. مثلا در ادامه تصاویری رو مشاهده می کنید که مریم معصومی برای تولدش انداخته بود و قدیمی هم هستند اما انگاری با اومدن اسفند ماه خانوم بازیگر چووون متولد این ماهه، یادی از عکس های سال گذشتش کرد اما نکته اینجاست که بسیاری از کاربران فکر کردند این عکس ها مربوط به عروسیشه و مریم معصومی هم در لباس عروسه! اما خیررر.

maryammasoumi__s instagram 2023-2-25 story (2)

maryammasoumi__s instagram 2023-2-25 story (1)

ورزش سخت مریم معصومی که داره ازش یه هرکول میسازه!

این روزا دیگه خانومای بازیگر به شدت شدن اهل ورزش و ساخت اندامشون! مریم بانو هم از این قافله عقب نمونده و به شدت اهلشه حتی بیشتر از اونهایی که ادعای زیادی دارند. البته ک فکر نکنید مریم بانو هم در خفا این کار رو انجام میده نه؛ اتفاقا خانوم خانوما به شدددت هم اهل نشون دادن خودشون در ملا عام هستند تا بگن بنددده ورزشکارم و از اونجایی هم که دیگه تو فعالیت بازیگری دیده نمیشن خب وقت بیشتری برای صرف اینستاگرام دارند. 

مریم معصومی حتی گاهی اوقات آموزش هایی برای خوراکی های ورزشی و یا حرکت حرفه ای ورزشی و ... هم به اشتراک میذاره که خب قطعا با وجود این میزان فالوور میتونه بازدهی خوبی هم داشته باشه.

اما این موضوع در پیج مریم معصومی اونقدری زیاد شده که خانوم بازیگر جدیدا یا تو باشگاه دیده میشن و یا جلو آینه آسانسور با تریپ ورزشی! اینبار مریم بانو تصویری رو منتشر کرد که رگاش بیرون زده بود مورد توجه کاربران قرار گرفت.

maryammasoumi__s+instagram+2023-1-25+story+(2)

Untitled

Untitled

قبل و بعد عمل بینی مریم معصومی که پولداریه شفاااف لو داد!

این روزا دیگه تو ایران ما یه موضع خیلی زیاد میون بانوانمون ترند شده حالا چه ترندی؟ عمل بینی و پروتز لب و کاشت مژه و ...! که البتتتته همه اینها جهت زیباتر شدن باشه مگه ایرادش چیه؟ اما خب برخی هستند که در همه چیز زیاده روی دارند و یا از این ور بوم میوفتن و یا از اونور بوم!!

اما حرکت عمل بینی میون بازیگرای خانوم هم به شدت زیاد شده اونقدری که قطعا تصورش برای من و شما سخته چرا که سینمای ایران تبدیل به فضایی شده که اصلا شما باید ابتدا خوشگل باشید و عملی، تا بتونید تازه وارد مرحله استعدادیابی بشی! راستشو بخوایم بگیم حتی اگه استعداد هم نداشتین مهم نیست!!

مریم بانو نیز از این حرکت جا نموند و با توجه به اینکه از چهره های ثروتمند هم هستش عمل بینی که انجام داده به کنار، با استفاده از بوتاکس و پروتز و ژل و ... هم خوشگلاسیون کرده. در ادامه تصویر یاز پیش از عمل خانوم خانوما مشاهده می کنید.

 Untitled

کمی بیشتر با مریم معصومی

مریم معصومی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌ است. او به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی با برادر بزرگترش خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

maryammasoumi__332350223_3366168893595871_1181122487273308389_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ایمان ارسالی در

    ا عاقبت بخیر شد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها