|

جلف بازی "صبا راد" وقتی میخواد بگه چاق نیستم؛ خونه زندگی لوکس با یه شوهر اوپس چی میگه!

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق و بلاگر امروزی به شدت فعال تر از قبل نو اینستاگرامش حرکت میکنه و با فخرفروشی های ناتموم دل فالوورشو آب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز-صبا راد رو همه ما می شناسیم مگه اینکه دهه هشتادی و یا دهه نودی باشید که خب احتمالا درست یادتون نمیاد اوایل دهه نود برنامه ای بود به اسم "به خانه بر می گردیم" با صدای مجری خانومی که واقعا خوووش صدا هم بود. این چهره صبا راد هستش که این روزا تو اینستاگرام خوش صدایی میکنه که البته از صداش پووولم در میاره صد برابر اون تایم مجری گریش!! صبا راد این روزا شده بلاگر اینستا که خب خانوم خانومارو از اجاره نشینی به مالک تبدیل کرد! حالا احتمالا اگه تو صدا و سیما میموند فوقش از اجاره میرسید به رهن!!

sabarad.official_s+instagram+2023-1-23+story+(1)

.محتوای عجیب و هشتا درصدی صبا راد تو اینستاگرام!

صبا راد این روزا اما یه مدل دیگه دیده میشه که خب اگه تنها در تلویزیون خانوم مجری دیده باشید احتمالا حالا به اینستاش سر بزنید برق ازسرتون بپره چرا که این چهره حتی مدتی هم مهاجرت به ترکیه کرد اما دید ای دل غافل ایران باید میمومد و از اونجایی هم که خروجش با ریحانه پارسا و جنجالات پویان مختاری و قمار بازان یکی شد ترسید با این حواشی قاطی بشه و خلاصه اینکه برگشت. صبا راد این روزا با خونه داری و انتشار عکس از خودش پیجش رو میچرخونه و هشتاد درصد استوریا رو هم با تبلغیات پر میکنه و اینجاتست که مشخص میشه چحجوری مالک خونه شده!! در ادامه استوری غذای خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که خب خیلی هم اهل فخرفروشی هستند!

البته که صبا را برای انتشار غذاها تو پیجش دلیل دیگه ای هم داره و اون اینه که خانوم مجری سابق، قبلنااا تو صفحشون آموزش آشپزی میذاشتن و در کل اینکه دست پخت خوبی داره و گهگاهی هم توضیح میده که کدوم غذارو چجوری آماده کرده، اما احتمالا این میزان نشون دادن غذا هی غلیظ و لعابدار با دلار نزدیک به 60 هزار تومانی در حالی که خیلیا شاید توان خرید نداشته باشن چندان حرکت جالبی به نظر نمیاد مگه اینکه پیجت آشپزی باشه که برای صبا خانوم راد این چنین نیست و اینشون از روزمرگی و نشون دادن زار و زندگی خودشون پول در میارن!

صبا راد با استوری های مورچه ای به سمت طلاق میره؟!

صبا راد با همین روند حالا بیش از 850 هزار دنبال کننده داره و اصول این چهره های اینستایی اینه که معمولا پست کم میذارن اما تا دلتون بخواد استوری منتشر میکنن که بهش میگن استوری مورچه ای! حالا یعنی چی؟ یعنی اونقدری استوری میذارن که بالای صفحه دونه های استوری زیاد میشه و ریز، به مانند مورچه!!

صبا راد تا به حال دو بار ازدواج کرده که هر دو شخص هم اهل هنر و شناخته شده هستند. همسر اول خانوم خانوما هم به مانند خودشون مجری بود و شوهر دوم و حال حاضرشونم که مانی رهنما خواننده ایرانی هستش. مانی خان یه پایه اساسی برای لایف استایل صبا راد هستش که البته خب قطعا خوبیاشون رو تو اینستا نشون میدن و نمیاد جنگ و جدال رو به اشتراک بزاره اما انگاری اون مثل کبوتر با کبوتر باز با باز در رابطه با این زوج صدق میکنه و امیدواریم دو روز دیگه خبر طلاق اونهارو هم نشویم چرا که میدونید این روزا طلاق بازی میون چهره های مشهور و بلاگر مثل آب خوردددن شده!

sabarad.official_s instagram 2023-2-26 story (1)

حرکات ناشایست صبا راد و همسرش تو اینستاگرام! 

خب گفتیم که همسر صبا بانو خیلی پایه کارای خانومشه و اینطور که مشخصه مانی رهنما شخصیت شیطونی هم داره چرا که مثلا در ادامه تصاویری رو مشاهده می کنید که با فیگوری نه چندان عمومی هستش و خانوم خانوما بدون هیچ گونه اِبایی اون رو به اشتراک گذاشتن. قطعا یکی از راه های رسیدن به حاشیه و فالوور استفاده از شوهر و بچه هستش که خب صبا بچه رو نداره و شوهر جانش رو ماد تو میدون.

البته که صبا راد بعد از این اتفاق در حالی که باهاش مصاحبه ای شده بود در جواب اینکه چرا چنین تصویری رو گذاشته مجازی گفت: میدونید که آقایون عکس خراب کن هستن و اصولا علاقه دارن تا یه  خرابکاری داشته باشن به همین دلیل در این تولد که تشریفاتی هم نبود و فقط چهار نفر بودیم، من میخواستم عکس بگیرم که مانی اومد و این مدلی عکسمو خراب کرد و من هم اون رو به اشتراک گذاشتم!! در ادامه اینکه خانوم خانوما حرف و حدیث هارو شیطنت های فضای مجازی دونست و کار خودشون رو هم درست خطاب کرد! 

sabarad.official_2711953531568403946_1108653063

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    والا حوصله نظر دادن هم نداریم بزارین خوش باشن دیگه چیکارشون دارین

  • ناشناس ارسالی در

    خانم راد از این ژست ها نگیر

  • ناشناس ارسالی در

    وای که چقدر من از این صبا راد لوس بدم میاد

  • مرتضی ارسالی در

    این . شوهر بیچارش چی میکشه.

  • مرجان ارسالی در

    صبا راد و سایر مجریان صدا و سیما دوست ندارم

  • ناشناس ارسالی در

    دوسش دارم

  • بنده خدام ارسالی در

    من دیگه شب راحت میخوایم
    صبا راد لاغر شده
    ان قد خودمون گرفتاری داریم
    باشه خیلی خوشحال شدیم

  • Free ارسالی در

    واقعا که شرم آوره

  • ناشناس ارسالی در

    ، انگار کمبود داره ولی دوسش دارم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها