|

خوشگذرونی گرون مهناز افشار با یه عالمه فیگور ناااب؛ نیولایف خانوم چه رویاییِ!

mahnaz afshar shayanews

این روزها زندگی مهناز افشار تو اروپا دو سه بخش داره یکی که فاه و حال خوش خانومه و دیگری اما اینستاگرام و فعالیت های مجازی خانوم بازیگر

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مهناز افشار حالا بیش از دو سال است از ایران رفته و ساکن اروپا شده او که در ایران سوپراستار بود و همیشه چندین و چند پیشنهاد کاری روی میزش داشت حالا اما در آنسوی دنیا بیکارتر از همیشه در اینستاگرام و فضای مجازی سرش گرمه و البته به مانند گلشیفته فراهانی او هم گزینه جذاب برای ضد انقلاب تبدیل شده است و هر از گاهی در پیج اینستاگرامی خودش مطالب و مواردی منتشر می کنه که مطلوب رسانه های بیگانه است اما مردم داخل ایران دیگه مهناز خانوم افشار رو خیلی جدی نمیگیرن.

مهناز افشار خب به واسطه سال های فعالیت هنری و اینکه جزو گرون ترین بازیگران زن سینما بود و از اون طرف عروس یک خانواده ثروتمند بود و همسرش به نوعی آقازاده محسوب میشد تو خارج از کشور خیلی دغدغه مالی آنچنانی نداره و به خاطر همین جز یک همکاری شکست خورده با یکی از تلویزیون های ماهواره خیلی تلاش و تقلایی برای کسب درآمد نداشته و با دخترش تو دوسلدورف خیلی راحت و بی دغدغه داره زندگی میکنه.

mahnaz_afshar_279642263_1673585716337547_6969269145356197585_n

دیدار مهناز افشار با خونوادش تو یه جای وسط!

مهناز افشارخب تو آلمان زندگی می کنه اما خونوادش که شامل خواهر و مادرش میشن ساکن ایران هستن و تو این چند سال خیلی همدیگر رو حضوری ندیدن و به همین خاطر حالا خانوم بازیگر پاشده رفته ترکیه و عزیزانش هم اومدن اونجا چند روزی باهم بودن و حسابی دلتنگی هاشون رو رفع کردن. البته مهناز خانوم عکسی از مادرش منتشر نکرده و فقط یه عکس گذاشته در کنار خواهر و خواهر زاده بلاگرش!

mahnaz afshar

در مورد آبجی محبوب مهناز خانوم و خواهر زاده اش لیلی خانوم جالب بدونید که مهناز تو پیج 17.5 میلیونیش هر از گاهی واسه اونا تبلیغ می کنه و خیلی ریز و سوسکی که مثلاً کسی نفهمه ولی همه ببینن آدرس پیج های اونا رو منشن می کنه و سعی می کنه اینجوری یه بخشی از فالوورهاش رو به پیج اون ها سوق بده. چراکه لیلی خانوم بلاگر هستند و از تبلیغات اینستاگرامی پول درمیارن از اونور خواهر بزرگه مهناز هم آرایشگر هستن و تو تهران سالن زیبایی دارن و فالوور های اینستاگرام حسابی به کارشون میاد.

mahnaz afshar2

وقتی اروپا حسابی داره به مهناز افشار خوش میگذره!

مهناز افشار به تازگی یه چندتا عکس جذاب از خوشگذرونی لاکچریش تو اروپا منتشر کرد. در واقع خانوم بازیگر انگاری دلشون اسکی می خواست و رفتن دامنه کوه های آلپ و یه دل سیر اسکی و برف بازی کردن و به سبک همیشگی عکسی هم از این خوشگذرونی تو اینستاگرامشون منتشر کردن.

بعد از برف بازی و اسکی مهناز دلش شهربازی خواستو عکسی نتشر کرد که البته یکم حاشیه درست کرد و خیلی ها خانوم بازیگر رو متهم کردن می خواد از زنِ رونالدو تقلید کنه! چرا که همون تایم ها جورجینا زن رونالدو عکس شهربازی رفتنش تو عربستان رو منتشر کرده بود. ناغافل از این موضوع که عکس مهناز برای یکی دوماه پیشه و خیلی قبل تر از جورجینیا اینا رفته بود شهربازی.

 mahnaz

وقتی یه اپلیکیشن سرگرمی حسابی مهناز رو شوکه کرد!

خانوم خانوما تو اینستاگرام و فضای مجازی تا دلتون بخواد فعال و پرکار هستن و تو تازه ترین اثری که از خودشون رو کردن رفتن سراغ فیلتر جدید اینستا و با تخمین سنش توقع داشت 18 سال رو واسش نشون بده که وقتی دید سنش 69 سال نشون میده رسما شوک شد و میگه همه رو 20 ساله نشون میده و منو این سن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها