|

متین ستوده رو سنگ و کلوخ چه تریپ چیتان پیتانی زده عین عقاب نشسته؛ جا سانسور دستشه!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر جذاب ایرانی که اصولا با استفاده از عسای خوشگلش جذب فالوور داره و اینبار هم تو کوه و کمر خانوم بازیگر دلبری کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- متین ستوده از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی و البته خوش فیس ایرانیه که این روزا تو کار و بارش خیلی کمرنگ شده اما در عوض خانوم بازیگر تو اینستاگرام فعالیت خودش رو داره تا مبادا هوادار بپره! خب خیلیا هستند به مانند متین ستوده و یا مریم مومن که سعی دارند تا با استفاده از راه های میانبر مثل اینستاگرام خودشون رو بولد کنن و مشهور بشن، اما باید گفت متین ستوده تو این مدت که شرایط کشورمون چندان جالب نیست کم کار شده و تو صفحه اینستاش خیلی دیده نمیشه و یه مدل دیگه اکتیو شده!!

متین ستوده همونطور که در ابتدای متین هم اشاره کردیم ظاهر خوب داره چه از لحاظ استایل و چه از لحاظ چهره، که خب همین موضوع خیلی تو بازیگری مهمه چرا که در این عرصه به خصوص تو چند سال اخیر دیگه این استعداد نیست که فقط مهم و زیبایی نیز به شدت اهمیت پیدا کرده! میتن بانو نیز به همین جهت تصاویر جذاااب زیادی از خود در صفحش منتشر میکنه که تو با تریپ و ژستای مختلفه و اینبار رو صخره نشستنش با لباسی که چندان مناسب اونجا نیست مورد توجه قرار گرفت که در نوع خود باحال بود و با نظرات مختلف همراه شد.

download (5)

متین ستوده همه آپشنای حضور تو سینمارو داره؟!

این روزا دیگه خیلی از بازیگران کم کارمون این بهونشون شده که میخوایم گزیده کار باشم! سوال اینجاست که وقتی شما مثلا ده ساله بازی نکردین دیگه گزیدش چیه؟ متین ستوده چهره و قد و اندامی زیبا دارد که خب همه اینها برای یک بازیگر مهمه. برخی از چهره ها هستند به مانند مهران غفوریان که با تپلیشون بیشتر محبوب هستند اما این مورد چندان در مورد خانومها صدق نمیکنه و یا انگشت شماره به شدت کم! متین ستوده چهره دلنشینی داره که میکاپ های مختلف به زیبایی تمام روی چهرش میشینه و حتی قابلیت این رو داره که با آرایش از چهره خودش به طور کلی دربیاد و بشه یه فیس دیگه!! 

unknown_147420665_913579572714869_9203488863273363628_n

تغییر عجیب الخلقه متین ستوده فقط با یه میکاپ!

شاید بگین چقدر از میکاپ و فیس میتن ستوده میگی! خب پس بهتره در ادامه تصویری که خانوم بازیگر مدتی پیش از خودش منتشر کرد رو مشاهده تا متوجه اون موضوعی بشید که در ابتدای متن بهش اشاره کردیم. متین ستوده گاهی اونقدر با میکاپ خودش رو یه مدل دیگه میکنه که اگه مطمئن از پیج و اسمش نشید عمرا بدونید ایشون کیییه!

matinsotudeh_1637853652

در ادامه چند مورد از نظرات کاربران را مشاهده می کنید که با وجود اینکه هوادار خانوم ستوده هستند اما از تغییرات زیاد وی انرژی خوبی نگرفته اند!

  • خیلی زیبا شدی ولی دیگه شبیه خودت نیستی
  • این کجا و متین لیسانسه ها کجا
  • توی هر عکسی یه شکلی ...یکی هم از یکی قشنگتـر
  • ایشون خانم ستوده هستن؟
  • چرا انقد عوض شدی بد نشدی اصلا ولی چهره ات با اون متین قبلی زمین و آسمون فرق داره

download (6)

میتن ستوده و دختری که عاشقشه ولی مال خودش نیست

متین خانوم ستوده اما گرچه بازی نمیکنه ولی هوادارای بسیاری داره و مدتی پیش هم در یکی از مراسات سینمایی حضور پیدا کرد که البته به عنوان بازیگر اون کار نبود. متین ستوده تو صفحه اینستاش تصاویر جذاب زیادی به اشتراک میذاره اما اینبار اومد و یه عکس دو نفره با سپیدار خانومِ کوچولو گذاشت که متین ستوده میشه خالش!

متین ستوده تا به حال چند باری از سپیدار عکس و فیلم گذاشته اما اینبار جدا از عکس دلنشینی که پست گذاشت ویدیویی کوتاه از پاهای این خانوم کوچولو تو آب منتشر کرد که مورد توجه و ذوق کاربران قرار گرفت.

matinsotudeh_1663320310

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است.

IMG_۲۰۲۲۱۱۲۹_۱۱۰۲۳۲

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی