|

استایل خاص سحر قریشی با وزنه های گُنده تر از خودش؛ تو ماشین خفنش کوبید دیوار!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی که این روزا تو دبی به سر میبره حالا با انتشار ویدیوهای کوتاه از خود در حالاتی عجیب حسابی در حال تازوندنه و سابسکرایب میگیره!

لینک کوتاه کپی شد
12

شایانیوز- میدونید که دیگه این روزا راه سحر قریشی و تتلو از هم جدا شده و حسابی هر کدوم واسه خودشون دارن میتازونن چرا که دیگه تاریخ انقضای باهم بودن این دو چهره تموم شده بود و دیگه نم نم برای کاربر بی مزه شدن! میدونید که ماهیت وجود تتلو سحر قریشی هم که بر روی حواشی میگذره و اصلا انگار اگه این دو چهره که یکی بازیگره و دیگری خواننده و بازیگر (بس که تتل خان دائما در حال سناریو سازی جدیده و بیشتر از یک بازیگر ادا و بازی داره!)، جنجال سازی نکنن صبحشون شب بشو نیست! البته که تتلو ظاهرا از هررر چیزی در این راه استفاده میکنه و حتی مدتی پیش عکس سحر قریشی رو هم در حالی که کاملا کشف حجاب و لباس کرده بود به اشتراک گذاشت تا حداقل این مدلی هم که شده برای دو سه روز مورد توجه قرار بگیره که البته به اونچه که میخواست هم رسید و حسابی وایرال شد.

amir+ta

وقتی سحر قریشی فقط چون دختره با یه حرکت میتونه جذب کنه آدماو!

اما سحر قریشی جالبته که هنوز حرکتی با عنوان کشف حجاب نکرده و همیشه با کلاهی تلی هِدی چیزی تیکه ای از موهاش رو میپوشونه تا کشف حجاب کرده محسوب نشه و پلی پشت سرش نگه داشته باشه. اما سحر بانو این روزا درست به مانند تتل خان زده تو کار یوتیوب بازی و تو اینستاگرام مواردی رو به اشتراک میذاره که اصلا حاشیه دار نیستن و خیلی خنثی طور میره جلو. سحر قریشی تو صفحه یوتیوبش در عوض عکس و ویدیوهای کوتاهی رو میذاره که مورد توجهن و این موضوع دقیقا برمیگرده به این که ایشون خانوم هستن و حتی اگه فقط جلو دوربین بشینه و یه موزیک ریز بزاره باز خیلیا خمار دیدنش میشن!!! در ادامه جدیدترین ویدیو منتشر شده از وی رو مشاهده می کنید که در نوع خودش جالبه.

رانندگی سحر قریشی با ماشین شاخ و خفنش! خانوم کوبوند به در و دیوار!

البته که سحر خانوم از اونجایی که دستاش حسابی تتو داره و تحت تاثیر تتل خان قرار گرفته، ظاهرا با این ظاهر به راحتی نمیتونه بیاد ایران و اگر هم برگرده اصلا نمیتونه بازیگری کنه! سحر قریشی در صفحه یوتیوبش از هررر موضوع مسخره ای ویدیو میذاره تا بلکه ویو و سابسکرایب بگیره که تا به اینجا هم بد پیش نرفته و نزدیک به 3 هزار نفر سابسکرایب داره.

اما این روند تو صفحه تتلو یه مدل دیگه میچرخه و تتل خان تو یوتیوبش دائمااا در حال حرف زدنه و یا فیلم و عکس میذاره و یا داره می نویسه و غر میزنه که البته تا به اینجا هم تونسته توجه بیش از 700 هزار نفر رو به خودش جلب کنه و درآمدی بسیار بالا از این طریق داشته باشه.

وقتی سحر خانوم قریشی تو بدنسازی داره میتازونه بشه جان سینا!

سحر قریشی در ایران که بود چند باری ازش ویدیو و یا تصویر بدنسازی و ورزش میومد بیرون که خب میشه گفت این موضوع میون خانومای بازیگر خیلی روال شده و حتی اگه ابتدای ورودشون به باشگاه هم باشه باز جهت دیده شدن و اینکه بگن ما هم آره، فیلم و عکس هایی در حال ورزش و یا دمبل به دست و .... منترش میکنند! سحر بانو نیز حالا که دست و بال بازتری در دبی داره با این روند در یوتیوب پیش میره و جوری صفحش رو ساخته که انگاری اومده که بگه من ورزش میکنم و از هیچ موضوع خاص دیگری در طول روزمرگی خود به اشتراک نمیذاره! در ادامه ویدیویی از خانوم خانوما مشاهده می کنید که حوصله ندارن و تولید محتوایی نه چندان محتوا دار داشته اند!

111876_872

اما جدا از این ها انگاری سحر خانوم تو یه فکرای دیگه ای هم هست و اینبار بعد از اینکه کلیییی از خودش موارد مختلفی در این رابطه منتشر کرد، سوال و جواب هایی داشت که در نوع خود جالب بودند. در ادامه مشاهده می کنید که از سحر قرشیی میپرسن تو مسابقات بدنسازی زنان شرکت نمیکین؟ و اما جواب سحر خانومِ زیرک ما ....

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • زهرا ارسالی در

    سحر خانم عشق منه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها