|

خوشگذرونیِ گرون سارا نیکا با همدم سن بالا؛ خانوم دورخیز کرد ناجور محکم پرید اون وسط!

saranika forghani shayanews

سارا و نیکا فرقانی که مدتیه ازشون خبر خاصی نیست اینبار سارا خانوم با انتشار تصویری از خود در ماشین برخی رو به حدس و گمان برد که نامزد کرده!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سارا و نیکا فرقانی از بازیگرای مشهور ایرانی هستند که البته با استفاده از حواشی تندی که داشتند به این شهرت دست پیدا کردند. قطعا یادتون میاد که تو دهه نود از هون اولاش تا آخراش سریال "پیاتخت" شبکه یک رو قرق کرده بود، جوری که انگاری وقتی تو دو سه سالش این سریال ساخته و پخش نشد مخاطب حسابی جای خالیش رو حس میکرد و یه جورایی خونواده معمولی و ارسطو شده بودن جزوی از خانواده ها! اما در این کار که شش فصل بود سارا و نیکا فرقانی دخترای دوقلوی نقی بودند که خب از همون کوچولوییشون با پایتخت بزرگ شدن و برای خودشون شدن سارا و نیکا فرقانی!! حالا این دو چهره برای خودشون هر کدوم برو و بیایی دارن و هر کدوم پیج هایی با یک میلیون فالوور!

saraforghaniofficial_296615018_5090276241097759_1882138827243453883_n

کیه که سارا خانوم فرقانی رو میبره دَدر؟

سارا و نیکا در اینستاگرام فعالیت که خب خیلی کم دارن تا به اندازه ای که آخرین آپدیت پستاشون مربوط به چندین ماه پیش تولدشون بود! اما در عوض خانوم خانوما استوری گهگاهی میان و با انتشار اغلب بورنگ، یه خودی نشون میدن و میرن!! مثلا مدتی پیش تصویری از سارا فرقانی به اشتراک گذاشته بود که تو یه ماشین در حال حرکت بود و در حالی که سارا خانوم تو آینه بدون نشون دادن راننده این سلفی رو گرفت، برخی از کاربران همیشه در صحنه گفتند سارا فرقانی شوگرددی دار شده و با ایشون اینور اونور میره چرا که این حرکتش هم بار اول نبود!

برخی هم به گوشی آیفون این چهره اشاره کردند که کی خریده!

Untitled

سارا و نیکا اینجوریاست که خودشو از چشم انداختن و در عوض رفتن تو چشم!

البته که خیلی از کاربران و مخاطبین بر این نظرند که سارا و نیکا استعداد چندانی ندارند و اصلا از ابتدا اشتباه بود انتخابشون که البته بادی به این هم توجه کرد که کارگردان پایتخت اصلا فکرش و نمیکرده که مردنم اینهمممه از پایتخت یک استقبال کنن و مجبور به ساخت ادامه این سریال بشه و سارا و نیکا فرقانی هم که خب اون تایم خیالی کوچیک بودن و اصلا دیالوگی نداشتن!

البته که هستند برخی از بازیگران به مانند نیکی نصیریان که تو همون سن و سال کم و بچگی هم توانایی بازیگری رو دارن و میتونن یه ته کاراکترشون رو بچرخونن اما اینطور که از همون ابتدا هم مشخص بود سارا و نیکا چندان برای این شغل ساخته نشدن و هوادارانی هم که جذب شدند به دلیل چهره و جَوون بودن این دو خواهر بوده نه بازیگریه شاخشون! بسیاری از مخاطبین بر این نظرند که سارا و نیکا چندان بلد نیستند چالشی بازی کنن و به مانندتو کاراکتر که فقققط حضور دارند و هیچ حرکت و دیالوگ خاصی ندارند حضور دارند!! که البته تو فصل آخر هم به دلیل جنجالات نامتعارفی که ساختند به کلی از کار حذف شدند!

بی جنبگی که میگن دقیقا اینجاست!

سارا و نیکا کی انقدر بزرگ شدن که ...!

سارا و نیکا دیگر 18 ساله هستند و چهره و اندامی کاملا زنانه و جوان و باطراوت دارند. آن ها در حال حاضر در اوج جوانی و زیبایی خود هستند و از حق نگذریم چهره های نچرال خوبی هم دارند که با آرایش بهتر هم میشود! البته که سارا خانوم و نیکا خانوم چند سالی میشه که جلو جلو رفته اند و از تقریبا 14 سالگی شروع کردند به آرایش های غلیظ و همین موارد هم بی تاثیر تو جذب مخاطب نبود! در ادامه استوری جدید نیکا رو مشاهده می کنید که طبق معمولی با لباسی گرم م باشد.

سارا و نیکا اکثر مواقع به دلیل آب و هوای خاص سوئد با لباس های گرم بوده اند و هنوز تیپ خنک ازشون دیده نشده!

nikaforghaniofficial_2818656656098632133_6897872923

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها