|

تریپ فوق غربیِ ترلان پروانه با کلاه و پاشنه بلند؛ خدا قیافه واسش آفریده مخصوص بالیوود!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه همیشه با ظاهری خاص دیده میشد تا اینکه به تازگی تصویری از وی منتشر شد که با شنبه یکشنبه پوشیش نشون داد میتونه داغان هم باشه!!!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ترلان پروانه یکی از بازیگرای کم سن و سال اما با سابقه ایرانیه که این روزا شده کم کار و آخرین باری که دیده شد در فیلم "علفزار" بود که اونهم چندان نقش پررنگی نداشت و خیلی به نظر نمیاد بر اساس استعدادش انتخاب شده باشه و بیشتر به دلیل چهره و پارتی بازی در علفزار حضور پیدا کرد. ترلان پروانه اما از معدود بازیگرانی هستش که از همون بچگیش در این عرصه دیده شد و همچنان هم اکتیوه و جالبیش اینجاست که بازیگران حالا یا تو سن جَوونیشون بازیگر شدن و یا بچگیشون بازی میکردن و بیخیال شدن اما ترلان پروانه این سبکی زندگیش رو نچید و حالا میشه گفت برای خودش اسم و رسم بسیار خاصی داره و ترلان پروانه سینماست! خانوم خانوما به قدری پیش رفته که حضورش در هر فیلم و یا سریالی باعث جذب مخاطب میشه و البته پولسازیه زیااااد میشه!

hashiyeh_24_s instagram 2023-2-27 story

وقتی ترلان پروانه با این استایلاش چشم و لنز همرو به خودش خیره کرد!

اما همونطور که در تصویر بالایی مشاهده کردین ترلان پروانه اهل استایل زدنه و برای هر لباسی که میپوشه فکر میکنه. این در حالیه که خانومای بازیگر بیشتر بر روی محور نامتعارف پوشی و یا عجیب پوشی میرن جلو تا دیده و بولد بشن اما ترلان خانوم این سبکی نیست و برای هر تیپش کلی فکر داره!

احتمالا بگین تو این عکس اولی که ترلا پروانه خیلی داغون لباس پوشیده که خب درست میگین و مشخص نیست این عکس برای کجاست اما جالبه که ترلان پروانه اونقدری برای 99 درصد استایلای انتخابیش ریز به ریز آیتم بندی داره که گاهی بسیاری از همکارانش هم متعجب میشن چرا که در مراسمات سینمایی چشم و لنز همرو به خودش خیره میکنه.

295807022_624695398793147_1261499760601325943_n

غرور ترلان پروانه تو اینستاگرام که سر ریز شده

ترلان پروانه هیچگاه خودش رو قاطی پاتیه جنجالات عجیب و ناجور نکرده و همیشه با احتیاط و البته مغرور جلو رفته. البته که این جنجالات منظور همانند خانوم بهاره رهنما هستش که مثلا مثل ایشون نیومده خودش رو کوچیک کنه و با با تبلیغات نه چندان جالب و ظاهری اجق وجق حاشیه دار بشه!

اما در عوض یه مدلای دیگه حاشیه داره که در ادامه خواهیم گفت. ترلا خانوم همونطور که بهش اشاره شد تریپای جذاب زیادی میزنه اما این استایل ها تنها به مراسمات سینمایی ختم نمیشه و خانوم بازیگر جوانِ ما در صفحه اینستاگرامش هم تصاویر بسیااار زیادی منتشر کرده که هر کدوم با یه ظاهر متفاوت و جذاب هستند.

AndroidOnlineNewsImage.aspx

6-5

ترلان بانو نچرال یا ساخته دست انسان؟!

تو تصاویری که ابتدای مطلب مشاهده کردید خب ژل لب ترلان پروانه کاملا مشخصه. اما خانوم بازیگر بر  این ادعا هستند که عمل و کار زیبایی انجام ندادن و اینم در حالیه که هم تزریق ژلشون کاملا مشخصه و هم زاویه فکی که زدن!

حالا دیگه فیلر و بوتاکس رو کاری نداریم!

ترلان پروانه یه بالرین قهار

اما بجز موارد گفته شده از استعداد و توانایی خانم بازیگر جوان هم نباید گذشت. ترلان پروانه دختر ورزشکاره که خودش گفته بود ورزش حرفه ایم بسکتبال هستش دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشه و بتونم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه منه.

البته گویا خانوم پروانه به رقص هم علاقه زیادی داره. او پیشتر گفته بود کلاس های باله در آب را به اتمام رسانده ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل دلمشغولی هایی که دارم، نتوانستم آن را ادامه دهم.

4643922

این نقش ها تنها برای ترلان پروانه نوشته میشن؟!

یکسری از بازیگران هستند همانند نیوشا ضیغمی که دوست دارن تا همیشه و هر کجا نقش خانومای خوشگل رو بازی کنند و چندان چالشی ازشون دیده نمیشه. انگاری یکسری از نقش ها فقط برای برخی از بازیگران اختصاصی هستش که اگه کس دیگه ای بازیش کنه زیاد خوب از آب در نمیاد.

مثلا ترلان پروانه تو بیشتر نقشاش دختریه که چندان شرایط مالی خوبی نداره و دوست داره تا به یه چیزی برسه! مثلا فیلم "فراری" و یا "گربه سیاه" نمونه بارزش هستند که ترلان پروانه خوبم به تصویر کشیدتشون!

269573947_1197782850630102_3494404152039036083_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها