|

جلب توجه زنِ رامشگر رونالدو جلو سعودیا چه بیخ داره؛ با تغییر چهرش شد آس عربا!

ronaldo and georginagio shayanews

در حالی که این روزها رونالدو به فوتبالش میپردازه، همسرش جورجینا با تغییر چهره و گردش های ملاعامی حواس شهروندان رو به خودش پرت کرده!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- دیگه اخبار رونالدو به قدری داره فراگیر میشه که ظاهرا کریستیانو رونالدو و همسرش جورجینا هیچ کجا براشون امن نیست! البته که این امنیته از لحاظ اخبر و حواشی هستش و ربطی به امنیت جانی نداره اما ظاهرا این زوج که این روزا در عربستان حضور دارند ریز به ریز رفتار و خورد و خوراک و خلاصه هر کجا که باشن زیر ذره بین رفته و عرب زبان ها علاقه وافری به اونها نشون دادن! رونالدو که همیشه و در هر تیم شرایط و لایف استایل بسیار جذابی داشه، حالا با جوین شدن به النصر عربستان این شرایط غلیظ تر از پیش براش اتفاق افتاده و در مرفه ترین شرایط به مانند بهشت به سر میبره!

اما این بازیکن پرتغالی به تنهایی نیست که برای عربستان و جهان جذابیت داره، بلکه میشه گفت همسرش جورجینا نیز توجهات بسیاری رو به خودش جلب کرده و شاید اگه جورجینا نبود، آقای مهاجم به اییین میزان بولد نمیشد! جالبه که مردم عربستان علاقه زیادی به جورجینا رودریگز دارن و در حالی که تو پوست خود نمیگنجن این مدل اسپانیایی تو کشورشونه، قدم به قدم ازش عکس و فیلم به اشتراک میذارن! مثلا در ادامه نمونه های از وی مشاهده می کنید که جورجینا به همراه دو دخترش در یکی از پارک های شهر ریاض در حال قدم زدنه و شهروندی عربستانی مخفیانه ازشون عکس گرفته! 

Untitled

البته که این چندمین باری هستش که جورجینا در ریاض میچرخه بیرون و در حالی که به نظر میاد یک نگهبان هم از دور مراقبشونه، توجه مردم رو به خودش جلب کرده!

این زوج ثروتمند این روزا در یک سوئیت مجلل در هتل Four Seasons ریاض از زندگی خود در عربستان سعودی لذت می‌برند!

وقتی جورجینا قوانین عربستان رو ترور میکنه!

خب میدونیم که عربستان به مانند همه کشور ها قوانین خاص خودش رو داره که خب بنا به دلایل منفعتی ظاهرا تایمش که برسه اون قوانین رو هم نقض میکنه. مثلا در این کشور افرادی که مثل رونالدو و جورجینا تنها دوست هستند و رابطه ای رل طور دارن نمیتونن برن هتل اما در حالی که رونالدو در این شرایط هم حاضر به ازدواج با جورجینا نشد، عربستان هم کوتاه اومد و اینجوریاست که بیخیال این قانونش شده! و یا مثلا خیلی از مردم عربستان بر این نظرند همونطور که رونالدو به فرهنگ و رسوم عربستان نگاهی داره و انجام میده، جورجینا نیز اینچنین باشه، اما خانوم خانوما برخلاف اونچه که مردم عربستان تصور میکردند و فکر میکردند جورجینا حرف و عملش یکیه، به شدت خورده تو ذوقشون چرا که این مدل جهانی هر استایلی که خودش دوست داره  میزنه حتی اگه به شدت نامتعارف باشه!

جورجینا بارها تاکید کرده که به فرهنگ و رسوم عربستان علاقمنده و با وجود دیدن این رفتارها کمی تا قسمتی عربستانی هارو از خودش رنجونده!!

58

تغییر چهره عجیب جورجینا واسه تو دهنی به مادرشوهر

همونطور که میدنید همسر رونالدو 7 سالی میشه که تونسته این بازیکن پرتغالی رو بعد از تعویض کلیییی دوست دختر کنار خودش نگه داره و حتی ازش 4 فرزند هم داره! جورجینا رودریگز که ابتدا فروشنده ای بیش نبود یک دل نه صد دل عشق رو در وجود کریس شکوفا میکنه و اینجوریاست که حالا با بالا رفتن از شرایط و پیشرفت، تونسته تبدیل به یک مدل جذاب و فوق العاده در جهان بشه که اسم و رسمی مختص به خودش رو داره.

جورجینا در اینستاگرام تصاویر بسیاری از خودش به اشتراک میذاره اما اینبار تغییر چهره این شخص با نظرات مختلفی همراه شد چرا که گوشواره های عجیب جورجینا همرو متعجب ساخت و از طرفی هم بنظر برخی خانوم خانوما با انتشار این تصویر به ماجرای آشتی کُنونش با مادر رونالدو واکنش نشان داده و سعی در بی تفاوتی داشته!!

Untitled

اما عشاقی که دارن برای رونالدو صف میکشن! از شاهدخت تا زیباترین دختر!

در حالی که جورجینا هر روز در حال رنگ عوض کردنه ظاهرا خبر هایی هم در رابطه با عشاق رونالدو به گوش میرسه!! مثلا شیخه ماهرا شاهدخت اهل دبی که از علاقه قدیمی و غلیظش نسبت به رونالدو اعتراف کرد و پافشاری به ازدواج با او داره، حتی با وجود اینکه میدونه جورجینا همسر کریس یکی از جذابترین مدل های جهانیه و این زوج 7 سالی میشه که با هم زندگی مشترک دارند.

از طرفی هم شیلا سبت دختر شایسته بحرین علنی از رونالدو خواستگاری کرد در حالی که ایشون حاضره همسر دوم این ستاره پرتغالی باشه و مشکلی با در یک خانه زندگی کردن با هَووی محترمه هم نداره!

 59e39fc37bbe6ca19f638a3170f45383

Sheikha-Mahra-6

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها