|

وقتی "ویدا جوان" یجور فیگور میاد جاذبه دار؛ هَپی مَپی عجیب خانوم واسه عشقش!

vida javan shayanews

ویدا جوان از بایگرای خوشتیپ با همسری جذابه که برای تولد عشق جانش ویدیوی منتشر کرد که از شدت عجیب بودنش کاربر هنگید!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ویدا جوان از بازیگرای خوش چهره و چشم رنگیه تلویزیونه که خیلی تو سینما نتوست ورود کنه اما در عوض خانوم خانوما در جعبه جادو حسابی سابقه کاری داره و ابتدا خودش رو در سریال "زمانه" نشون داد و بعد هم با سریال جذاب "پژمان" ترکوند و تیکه کلامش یعنی پژژژی هم افتاد تو دهن همه!! ویدا جوان استعداد خوبی هم برای به تصویر کشیدن کاراکترای طنز داره و هم اجتماعی و خشن! ویدا جوان یه آیتم سینما پسند داره که اونهم چشمای رنگیشه که در ابتدای متن هم بهش اشاره کردیم چرا که این روزا دیگه ملاک تو سینما چندان استعداد نیست و جمله ای هم هست که میگه چشم رنگیا ستاره میشن و اینجاست که چهره هایی به مانند الناز شاکردوست و یا پارسا پیروزفر و ... شدن دبل نایس های پرده نقره ای!

download (11)

download (10)

تولد بازی عجیب برای عشق ویدا خانوم! مرد پاکتی کیه؟

ویدا جوان چند سالی میشه که ازدواج کرده و تا به حال تصاویر بسیاری هم با همسرش منتشر کرده و جالبه که بدون هیچ ادعای دروغی داستان جالب عاشقی و نحوه خواستگریشونم تو مصاحبه گفته چرا چون ویدا بانو از آقاشون خواستگاری کرده نه بلعکس!

این زوج به ماننده افرادی مثل بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی نیستن که با موارد مختلف قصد خودنمای داشته باشند و بولد بشن، بلکه به دور از هر گونه حاشیه ای لایف استایالی باحال دارند. اما ویدا جوان در صفحه اینستاگرامش ویدیوی منترشر کرده که از عشق میگه و داره مردی رو نشون میده که پاکت به سر هستش و حرکتی عجیب برای تولدش میزنه! این پست با نظرات مختلفب همراه بود.

ویدا جوان استایل میزنه جاااذبه دار نه مثل رهنما دافعه!!

ویدا جوان البته که شاید خیلی تو جنجالت دخیل نباشه اما این مدلیه که عکسای عجیب زیاد منتشر میکنه. میدونید که به غیر از توانایی در بازیگری، ظاهر و استایل اهمیت زیادی داره و که میتونه مخاطب رو به سمت اون چهره بکشونه و یا دفعش کنه! شخصیتش رو جذاب و کاملتر کنه و یا داغون و پر حرف حدیث باشه! 

ویدا جان اهل استایل های خاصه و عکساشم خاصه که خب این گاهی این سبک تریپ زدنش مورد توجهی نامتعارف قرار میگیره! در مراسمات سینمایی نیز ویدا بانو اصولا متفاوت از بقیه میوپشه و مدلش لباسای پر پارچه و تیکه ای هستش که در نوع خود جالبتن و به این بازیگر خوووب میاد.

1-24

ویدا+جوان

ویدا جوان از این آقا خواستگاری کرد؟!

گفته بودیم که ویدا جوان خودش از همسرش خواستگاری کرده حالا اگر براتون سوال شده که این آقا کیه که این طوری دل ویدا خانوم رو برده که ایشون از آقا خواستگاری کرده باید بگیم که همسر ویدا جوان آقای ایلا تهرانی است که یکی از بازیگر های حرفه ای و درجه یک تئاتر هستند. آغاز آشنایی این زوج دوست داشتنی هم بنا به گفته خود خانوم جوان بر می گرده به چندین سال پیش که ایشون به دعوت یکی از دوست هاش برای دوبله به استودیو ضبط صدای ایلا تهرانی میرود و همانجا نقطه آغاز عشق و علاقه آن دو است.

ویدا+جوان (1)

کمی بیشتر با ویدا جوان

ویدا جوان بازیگر محبوب متولد سی و یکم مرداد ماه سال ۱۳۶۵ است که مثل خیلی از بازیگر های دیگه این حرفه رو در کلاس های زنده یاد استاد سمندریان یاد گرفته و در این زمینه تحصیلات آکادمیک ندارند. شاید براتون جالب باشه که بدونید ویدا خانوم فارق التحصیل رشته حسابداری در مقطع کارشناسی است. ویدا جوان با بازی در سریال زمانه حسن فتحی که در سال ۱۳۹۱ از شبکه سه سیما پخش میشد تونست مهارت و توانایی های خودش رو در این زمینه نشون بده و بعد از اون سریال هم کارهای خوبی به خانوم خانوما پیشنهاد شد و نهایتا امروز ویدا جوان یه کارنامه درخور کاری داره که خیلی قابل تحسینه.

در رابطه با زندگی زناشویی ویدا جوان و آیلا تهرانی هم باید بگیم که این طور که به‌نظر می‌رسد این زوج علاقه خیلی زیادی بهم دارند و بعد از گذشت چند سال همچنان عاشقانه باهم زندگی میکنند البته که هنوز فرزندی ندارند. از اونجایی که این روزها طلاق گویا بین سلبریتی ها باب شده ما از صمیم قلب آرزو میکنیم که این زوج دوست داشتی همین قدر جذاب و عاشق برای هم بمانند.

download (12)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها