|

کچلیه سپیده خداوردی تو اتاق گریم با یه کامیون آرایش؛ خانوم جا بدنسازی تلمبه وصلیده!

sepide khodaverdi shayanews

سپیده خداوردی بازیگر سریال آوای باران می باشد که خیلی وقت بود در فیلم و سریالی دیده نمیشد و اینبار با تست گریم خبر از پروژه جددی داد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سپیده خداوردی رو ممکنه با اسم بشناسید و ممکنه هم تنها با چهره بشناسید چرا که برخی از هنرمندان در این عرصه چنین هستند و فیسشون مشهور تر از اسمشونه که این دسته از بازیگران میشن لِول دو چرا که مثلا وقتی اسم از نیکی کریمی میاد هم از لحاظ چهره ای و هم اسمی کاملااا شناخته شده هستش اما سپیده خداوردی پنجاه پنجاه! سپیده خداوردی گرچه که خیلی وقته خیلی در فیلم و یا سریالی دیده نمیشه اما ظاهرا خانوم خانوما جدیدا برای تست گریم کاری جدید رفته!

سپیده وردی این مدلیه که تو اینستاگرامش مثل بنننز عکس و فیلم به اشتراک میذاره. شاید بگین خب این روزا دیگه همه این همین شکلی شدن اما باید بگیم که خیررر کمتر بازیگری پیدا میشه به مانند سپیده بانو که تا به این اندازه پیگیر این سرویس باشه و به این تعداد بالا هم تو انتشار پست و استوری اکتیو باشه! در ادامه بیشتر با تصاویر و شخصیت سپیده خداوردی بازیگر نقش مرضیه در "آوای باران" آشنا میشیم اما ابتدا ویدیویی که این بازیگر برای تست گریم خود به اشتراک گذاشت رو مشاهده می کنید که با نظرات مختلف همراه بود.

سپیده خداوردی استایل میزنه ایرونی نپسند!

سپیده خداوردی همونطور که گفتیم عکس زیاد میذاره اما نه چندان زیبا! خانوم بازیگر مثلا این مدلیه که تو هر عکسشم یه سبک استایل داره که خب اکثرا هم از سر تا پاش رو تغییر میده و به هیچ وجه یک لباس رو در دو عکس مشاهده نمی کنید!

اما انگای سپیده خداوردی فقط میخره و میپوشه، چرا که اصلا استاندارد هایی که یک خانوم ایرانی میپسنده رو نداره و در بیشتر اوغات کاربران بر این نظرند که سپیده خانوم گرون پوش هست ولی خوش پوش خیر!!

مثلا در ادامه نمونه هایی از استایل های مختلف وی را می بینیم که اثبات این موضوع رو میرسونه.

download (13)

ac-image-kI1654359861IM

آرایش سپیده خداوردی که خلیجیه و غلیظ تر از غلیظ!

یکی از ویژگی هایی که خیلی درمورد سپیده خداوردی گفته می شود علاقه بی حد و اندازه او به میکاپ های جیغ و خلیجیه. البته که بیشتر خانوما به آرایش علقمند هتسند اما این بازیگر گاها با پست کردن تصویرای فوق العاده خوشگل میخواد زیبایی خاصی رو از خودش نشون بده که اغلب هم با بازخوردهایی روبه رو می شود که گویا این تصاویر نمادی از خودشیفتگی خانوم آرتیسته. البته سپیده خانوم فقط رو میکاپای چشم گیر زوم نیست و کلی هم تبلیغات جور واجور برای میکاپ آرتیستش انجام میده. نکته جالب اینجاست که تبلیغات ایشون از پستی به پست دیگه تغییر میکنه و خانوم یه پا بلاگر شده واسه خودش! اما مدتی پیش هم این بازیگر زن تصویری از خود منتشر کرد که آرایش و مدل فیگور چهرش جوری بود که برخی از کاربران او در شبیه به مایکل جکسون دیدن!

download (15)

y

اندام سپیده خداوردی به تلمبه وصله هی چاق و لاغر میشه

اما جدا از این مسائل سپیده خانوم در آوای باران و تا همین چند ماه پیش اندامی توپُر داشتند اما یهو یه مدت بسیااار لاغر و استخونی شدن جوری که دیگه صدای فالووراشم دراومده بود. اما حالا دوباره سپیده خانوم رو با اندامی درشت می بینیم که نشون میده عزمشو جزم کرده تا مثل قبلش بشه که خب در این حالت استایل نافرم تر میشه.

سپیده خداوردی قبلنا تصاویر بسیاری از خود در حال ورزش منتشر میکرد ، اما حالا اوضاع تغییر کرده. خودش در این مورد می‌گه:

 ای وای. دست روی دلم نگذارید که خون است. ورزش کمترین زمانش برای من پیاده روی و هر روز یا سه روز  در هفته استخر رفتن بود ولی از زمانی که کوچولومون به دنیا آمده من به دلایل مختلف نتوانستم ورزش بکنم و حالا ورزش کردن من همین سر کار رفتن و آمدن شده است و در مجموع به امید روزی که مهد برود و بس.

Untitled

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه 1360 بوده و دارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد اراک می باشد. سپیده خداوردی سال ها در موسیقی فعالیت داشته و نوازنده ارکستر ملی می باشد.

ساز اصلی خداوردی پیانو است اما توانایی نواختن ساز تار و تنبک را نیز دارد و چندین تجربه با استاد محمدرضا شجریان در گروه شهناز و تورهای داخلی و خارجی داشتند.

سپیده+خداوردی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها