|

بدنسازی سنگین زنِ سپهر حیدری جلو نیم میلیون فالوور؛ لایف استایلش چه پر پوله!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری که تا به حال با آرایش و فیس تولید محتوا میکرد حالا ژست های نه چندان متعارف خانوم مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- سپهر حیدری از بازیکنان سابق پرسپولیس می باشد که اون موقع ها از بازیکنان بی حاشیه ای بود که به محض زن گرفتنش شد از صدر جدولی ها در حواشی ناجور و نامنظم! البته که این روزا این روند چه در بازیکنان خارجی و چه ایرانی زیاد دیده میشه که با استفاده از خانوم خانوماشون حرف و حدیث هایی نه چندان معمول برای خود میسازن تا بلکه بولد بشن و این رو هم بگیم خوب به خواستشون میرسن و واقعا به نسبت بقیه بیشتر میان به چشم مخاطب! این روزا هم میون چهره های فوتبالی در این حرکت سپهر حیدری پیشتازه با آرام بانویی که روز به روز بدتر هم میشه و در حال تازونده! سپهر حیدری لایف استایلی بسیار مرفه برای خانواده در دبی ساخته که البته فوتبال همیشه پولش خوب بوده!

سپهر+حیدری

ژستای نامتعارف آرام جوینده که چندان به سپهر بر نخورد!

آرام جوینده هسر سپی خان می باشد که تو دهه نود با وی آشنا شد و دوست شد و بعد هم زنش شد. آرام جوینده در ایران که بود چندان تو حال و هوای اینستاگرام بازی و تولید محتوا نبودکه البته اون تایم هیچکس مثل حالا فعالیت نداشت! اما آرام جوینده به خصوص تو یکسال اخیر به قدری عکس و فیلمای جوندار منتشر کرده و میکنه که خب میشه گفت هربار بدتر و بدتر هم میشه و با وجود اینکه الفاظ بسیار نامناسبی از سوی کاربران روانه خودش و شوهرش میشخ، اما چندان کَکی در این زوج نمیگذه و روال همینه پر سرعت میرن جلو! مثلا در ادامه نمونه ای از سلفی خانوم خانمارو مشاهده می کنید که به تازگی استوری کرد و هدف از این ژست و چی بود خدا داند!

aramarera_139516020_115397437122524_2188027399696573336_n

تولید محتوای عجیب زنِ سپهر حیدری که واقعا تاثیر گذاره!

البته این اولین باری نیست که آرام جوینده از چنین تصاویری برای بالا بردن فالوور در پیج خود استفاده کرده و از اونجایی که این زوج مدتی میشه که دبی زندگی می کنند، آرام بانو از حجابی اروپایی طور استفاده داره و گاهی هم برای اینکه هم لاکچری بازیاشون رو نشون داده باشه و هم مشکلی پیش نیاد سانسور بازی رو شروع میکنه اما دست آخر برای اینکه الکی با استیکر و خط و خطوط سانسور نکنه میاد و از چنین تصاویری با فیگور هایی نه چندان جالب و لباسی که همیییییییشه جذب هستش عکس میذاره!!

اما آرام جوینده همه این موراد رو بیشتر در استوری منتشر میکنه که در بین اونها تبلیغات رو هم بزاره و میدونید که ترفند تکراری میون بلاگراست برای اینکه کاربر خسته نشه و تند تند استوری رو نزنه جلو! در ادامه نمونه ای جدید از تولید محتوای واقعا تاثیر گذار این چهره رو ماهدده می کنید که با اطواری مناسب خودش همراه بود.

بدنسازی آرام بانو واسه تشویق فالووراش!

آرام جوینده تو صفحه اینستاگرامش فعالیت زیادی داره و اصلا یکی از دلایلی که مورد توجه قرار گرفته و هی سوژه میشه، همین انتشار عکس و فیلم های اونجوریشه!! خب شما کافیه که کمی تا قسمتی فیس داشته باشید و هیکل! اینجوریاست که میای و از هر قدم و حرکتت عکس میگیری و با ژستای مختلف و چهره هایی که میسازی فالوور جذب میکنی!!

اما از طرفی براب محتوا ساری باید خب از موارد مختلف استفاده کنی، مثلا این مدلیه که از زار و زندگیت بزاری و یا راه به راه بچهات رو بیاری جلو دوربین و هر کجا که رفتی عکس و فیلم فراموشت نشه!! اینجوریاست که فردی از هیچ به نیم میلیون دنبال کننده میرسه!

وقتی آرام جوینده هر چی آیتم خوشگلاسیونه ریخته تو چهرش!

احتمالا شما هم با دیدن ویدیو بالایی به این فکر کردید که این خانوم چند عمل زیبایی انجام داده تا به این فیس رسیده؟ اصلا خوشگل شده یا نه؟ 

قطعا استفاده از پیشرفت علم برای همینه که خانوم و آقا کوچیک و بزرگ، اگر در رابطه با موردی مشکلی دارن و یا میخوان که خوشگلترش کنن استفاده لازمه رو ببرن! اما وقتی از هررر چی که تو این دنیا ساخته شده واسه خوشگلاسیون بیای و بریزی تو فیست قطعا نتیجه عکس میده و میشه آرام جوینده که تازه باز هم اعتماد به نفس کافی رو نداره و دست آخر باز از فیلترای اینستاگرام استفاده میکنه.

Untitled

این روند در بین بلاگر های خانوم به قدری زیاد شده که انگار همگی یک چک لیست دارن و از روش تیک میزنن میرن جلدو! مثلا از دیگر روش ها انتشار عکس و فیلم از بچهای کوچیک تو خونست که دختر و پسرم نداره فقط کوچولو باشه و نمکی، کافیه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها