|

مهراوه شریفی نیا با لباس نافرمش فکر کرد ته بالیوود شده؛ خوشمزه جات لوکسشووو!

mehrave sharifinia shayanews

مهراوه شریفی نیا بازیگر جذاب ایرانی که تو هر حالتی زیبا به نظر میاد اینبار با آبجی جانش تصاویری رو منتشر کرد که ژولیده بود اما باز هم زیبا.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- مهراوه شریفی نیا از بازیگرای خیلی محبوب و جذابیه که بیشتر در سریال های تلویزیونی ایفای نقش داشته تا سینما و خب همین موضوع باعث شد تا این چهره کمتر اون چیزی که میتونست باشه دیده بشه! مهراوه شریفی نیا البته که از همون بچگیش تو این بازار بود و با توجه به اینکه مامان و بابا و خواهرش هم بازیگرن، اصلا اگه بازیگر نمیشد یه جای کار میلنگید! مهراوه شریفی نیا ابتدا با بازی در  فیلم "دزد عروسک ها" دیده و شناخته شد اما بعد تر سریال "کیمیا" بود ک این چهره رو خیلی محبوووب دل کرد! مهراوه شریفی نیا اهل حاشیه سازی نیست اما خب گاهی با جنجالات دست ساز خود میون اخبا زرد دیده میشه!

مهراوه شریفی نیا این روزا هم تو کار و بارش و هم در اینستاگرام به شدت کمرنگ شده اما موضوعی که هست اینه که خانوم بازیگر تو پیجشون اونقدری عکس و فیلم و محتوا از خودشون و لایف استالیشون منتشر کردن که اصلا نیازی به چیز میزالی جدید نیست! اما مهراوه شریفی نیا این طور که از پیجش مشخصه روحیه لطیفی داره و به مانتد خیلیا به دنیال مود های شاخدار نیست، بلکه اونچه که از دلش بر میاد رو منتشر میکنه.

mehraveee_80379979_755571221520362_7863027720536232736_n

mehraveee_80689192_3224903187536088_1634471129497934947_n

خوشمزه جات عجیب مهراوه شریفی نیا که کاربرو پرت کرد جای دیگه!

میدونید که پیج اینستاگرام فضاییه که هر کسی میاد و عکی و فیلمهایی رو به اشتراک میذاره و یا متن و اهنگ منتشر میکنه! قطعا با این تفاسیر میشه فهمید که هر کسی با توجه به پیجش چجور سلیقه و شخصیتی داره و اینجاست که برخی به مانند مریم مومن حساس بودنشون رو عکسا مشخص میشه و یکی هم مثل مهراوه بانو رله بودنش تابلو میشه.

مثلا در ادامه تصویری از غذای رنگی مهراوه شریفی نیا مشاهده می کنید که احتمالا اگه هر کی دیگه بود از خوشمزه جات شاخدارش میذاشت تا لاکچری بودنش رو نشون بده اما مهراوه این عکس رو پرت کرد به سمت و سویی دیگر!

mehraveee_110208047_315157559522036_6889653179738574431_n

وقتنی مهراوه شریفی نیا فکر میکنه تنننگ بپوشه خارجیه!

مهراوه شریفی نیا خیلی اهل استایل کردن نیست اما قطعا وقتی شما یک چهره مهشور اونهم مهراااوه هستید باید تیپی آراسته و جذاب داشته باشید که در عین حال که چشمگیره و لنز دوربین و چشم همرو به سمت خودش میکشونه، اجق وجق و حاشیه دار نباشه. در رابطه با مهراوه شریفی نیا ابتدای مطلب گفتیم که برخی از جنجالاتش دست سازه چرا که خود خانوم بازیگر با لباسی ک انتخاب میکنه میره تو حواشی ناجور قرار میگیره.

مهراوه شریفی نیا مثلا مدتی پیش برای یکی از مراسمات خارجی حضور پیدا کرد اما ظاهرا وقتی اسم از خارج از ایران میاد بانوان ایرانی فکر میکنن هرچی کوتاه و تنگ تر بپوشن خارجی تره و فرهنگ اون مدلی رو نشون میده! اما بنظر میرسه حتی در هالیوود هم لباسی که مناسب باشه معیاره نه اینکه هر چی جذب و تنگ تر خارجی تر!!

7183_449

مهراوه شریفی نیا استایل زیبا هم داره که البته در ایران به تن کرده و در کل میشه گفت اوت فیتاش در ایران بهتر از مراسمات خارجی بوده! در ادامه نمونه ای از موارد گفته شده رو مشاهده می کنید.

download+(6)

هنر نانای نای دار مهراوه شریفی نیا! ایشون استاد پیانو هستن

مهراوه شریفی نیا علاوه بر بازیگری هنرهای دیگری هم داره که یکیشون موسیقی هستش و مهراوه درش قهاریه واسه خودش!

مهراوه شریفی نیا همونطور که گفتیم تو اینستاگرام عکس و فیلم زیاد میذاره و اصلا هم دربند فیلتر بازی و تصاویر شاخ طور نیست، بلکه هر آنچه که اتفاق بیوفته و از دلش بیاد رو میذاره به اشتراک. خانوم بازیگر مدتی پیش ویدیویی ازخود پست گذاشت که در حال نواختن پیانو هستش که البته پشت صحنه سریال "دل" بوده و این بازیگر خوش فیسمون از هنرش رونمایی کرده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها