|

چشمای تتو سبزِ "فرشته حسینی" وقتی با نوید یهو غیب شدن؛ خانوم قدش شده قواره هرکول!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بازیگر مشهوریه که اغلب با استایل های عجیب دیده میشه اما اینبار خانوم بازیگر با سایه چشم و روسری عجیبترش همرو متعجب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- فرشته حسینی از بازیگرای دوست داشتنی و آروم اهل افغانستانه که خیلی خودش به تنهایی جنجال ساز نیست اما پشت پرده نوید محمدزاده خیلی دیده میشه و حاشیه ساز میشه! فرشته حسینی با نوید خان چند ماه پیش بود که به صورت علنی ازدواج کردن اما نکته اینجسات که این زوج اونقدری پتانسیل جنجالی شدن رو داشتند و دارند که خیلی زود در کنار ترکوندن، البته تو صفحه اخبار زرد و جنجالی! از این ها که بگذریم فرشته حسینی قطعا استعداد بازیگری رو داشته که تونسته به این عرصه شگفت انگیز راه پیدا کنه اما باید دید اگر نوید نبود هم خانوم بازیگر چنین بولد میشد؟

فرشته حسینی تا پیش از بازی در سریال قورباغه هم سابقه بازیگری داشت اما از قوری به بعد با نوید جانش شد نقل هر محفل! شنیدین میگن مردی که دکتره و یا مهندسه، همسرش رو هم خانوم دکتر یا خانوم مهندسش صدا میکنن؟ فرشته بانو هم در کنار چهره ای به مانند نوید همچین شرایطی براش رخ شد! نوید محمدزاده یکی از بازیگرانی هستش که باید گفت خوووب شد کشف شد و با وجود اینکه فقط ت کار اجتماعی هستش، اما نقشش رو به زیبایی تمام در میاره و تحویل مخاطب میده که البته ناگفته نمونه پول به شدت خوبی هم میگیره! اما در ابتدا بهتره با تصویری از فرشته بانو بریم جلو که با ظاهر عجیبش کاربر رو متعجب ساخت! 

_fereshtehosseini_274044629_936740967017780_2463870028311760911_n

وقتی نوید و فرشته واسه اون هدف خاصشون لباس میخرن!

البته که شاید این ظاهر به نظر من و شما عجیب باشه و قطعا به نظر خودش جذاب میاد اما همیشه هم جذابیت ملاک نیست و بیا افرادی مثل فرشته و نوید که عاااشق و شیفته دیده شدن های خاص و متفاوت هستند، قطعا استایل میتونه یکی از راه های اصلی برای رسیدن به این هدف باشه!

نوید+محمدزاده+(1)

قد فرشته حسینی مثل لوبیای سحر آمیزه پیش شوهرش!

نوید محمدزاده و فرشته حسینی از دو دهه مختلف هستند و فاصله 11 ساله دارند. اما جالب اینجاست که این فاصله چندان مشخص نیست و این زوج واقعا به هم میان به جز مواقعی که قد و قامت فرشته بلند تر از نوید میشه و اینجاست که صدای کاربران درمیاد. البته که گهگاهی هم فرشته از قصد از کفشی استفاده می کنه که این قده مشخص بشه و این درست همون هدفیه که نوید و فرشته دارن و میخوان نشون بدن خیلی موارد مهم نیست و سلیقه ای هستش و هنجاری وجود نداره در برخی موضوعات!

Untitled+(1)

فرشته حسینی برای این چهره زیبا اعتماد به نفس داره کَلوووون!

علاوه بر موراد گفته شده فرشته حسینی اهل فیلتر های اینستاگرامی هم نیست و خب چون سلیقش به فیسای پلنگ طور نمیخوره و پوستی شفاف و روشن هم داره، چندان علاقمند نیست که اینچنین دیده بشه و اغلب سعی داره تا نچرال فیسه آقاش باشه!!!

جالبه که فرشته حسینی عکس زیاد از خودش پست میکنه و در قید و بند لباس خاص و لوکیشن خاص و خلاصه که تصویر آتلیه طور و مصنوعی نیست و هر کجا که دوست داشته باشه گوشی رو در میاره و تصویرش رو به ثبت میرسونه. ناگفته نمونه که زیر تمامی پستای خانوم خانوما یکنفر هست که بی تردید قربون صدقش میره و از عکس منتشر شده استقبالی متفاوت میکنه و ایشون کسی نیست جز نوید خان!!

Untitled

وقتی نوید محمدزاده هنوز سر خط بود!

قطعا هر کسی و هر چهره ای از جایی شروع کرده و از ابتدای به دنیا اومدنش شاخ و نامدار نبوده! البته که اگه فکر می کنید نوید محمدزاده از اول این مدلی بوده سخت در اشتباهید چرا که آقای بازیگر به مرور با شهرتی که پیدا کرد تصمیم گرفت تا سبکی خاص برای خودش داشته باشه و حالا لباس پوشیدن وی شده به نوعی امضای نوید محمدزاده!

ویدیویی از نوید محمدزاده در اوایل دهه نود وقتی که هنوز مجری برنامه "دوستان" در شبکه جام جم بود رو ببینیم که نوید خان تو دهه نود چه تغییر شگرفی داشته!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سعید ارکیان ارسالی در

    زیبا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی