|

ژست شاخدار بهاره رهنما با درخت و تیپ بلک؛ خانوم حلقش گُندس و چند صد میلیونی!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما بعد از اینکه به شدت تو شکل و شمایلش تغغیر ایجاد کرد حالا ظواهری ازش دیده میشه که آیتماش فرق زیادی باهم دارن!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بهاره رهنما همیشه بازیگری بولد بوده چه اون تایم که هنوز همسر پیمان قاسم خانی بود و چه بعدش که همسر امیرخسرو عباسی بود و چه حالا که مجرد به سر میبره! بهاره رهنما قبلنا فقط با بازی و نقش هایی که به تصویر میکشید همیشه خاص نشون میداد و بعد که با همسر دومش یه جور ترکوند که زیر و زبر زندگیش اومد رو! این در حالی بود که اون زندگی هم دوام چندانی نداشت و به طلاق رسید اما نکته اینجاست که عکس و فیلم های ناجور و جنجالی خانوم خانوما با همسرش موندگار شد تو فضای نامرئی مجازی! اما حالا و این روزا بهاره رهنما رو با حال و هوایی دیگر می بینیم. ظاهرا این بازیگر درست به مانند امیر تتلو هر چند وقت یکبار با سناریوی جدید دیده میشه و کلا نمیخواد ساده و آروم یه لایف استیل به دور از عجایب داشته بشه! بهاره بانو رو حالا با حجابی می بینیم که فقط موهارو می پوشونه ولی آرایشش یه میلیون برابر بیشتر از قبل شده و لباس هایی کوتاه تر و جذب تر از پیش هم به تن میکنه! میگین نه؟ در ادامه بهاره رهنما رو با پیراهنی بلند می بینیم که با ژست بهاره طورش قاطی شده بود و این تصویر رو ساخت!

بهاره رهنا

مشاوره دادن بهاره رهنما وقتی خودش راهشو بلد نیست!

البته که قبلنا خانوم بازیگر این مدلی استایل نمیزد و اگه کمی تا قسمتی با بهاره رهنما آشنا بوده باشید میدونید که خانوم بازیگر تو تمام عمرشون در رابطه با لباس پوشیدن چندان با سلیقه خانومای ایرانی پیش نمیرفته و نمیره! مثلا سال گذشته بهاره رهنما رو میدیدیم در حالی که از تریپای شنبه یکشنبه استفاده میکرد تازه مدل هم میشد!

حالا هم که این همه تناقض در استایلش دیده میشه و مثلا این مدلیه که یه آیتم از ظاهرش شرقه و یه آیتم دیگش غربه! قطعا این میزان نبود ثبات شخصیتی چندان جالب نیست و شنیدین که میگن هرکی مشکلاتش بیشتره بیشتر هم به دیگران مشاوره میده! در اینجاست ک باید گفت شما اگه راه حل درستی دارید یه فکری به حال زندگی خود کن!!

b.rahnama_278266242_141176375116324_8746847011203635539_n

پیج صفر و صد بهاره رهنما! تنها هنرمندی که هیچ هنرمندی براش نظر نمیذاره!

پیج بهاره رهنما مِن جمله معدود پیج هایی هستش که فالوورش یا صفره و یا صد! یعنی این مدلی هستند که یا خیلی هوادار بهاره بانو اند و یا خیلی زیاد در مقابلش!

اما بهاره رهنما رو که میدونید 24 سال با پیمان قاسم خانی همسر اولش زندگی کرد و بعد بووومب این زندگی ترکید! خیلی نگذشت که خانوم بازیگر رو در آغوش آقای امیر خسرو عباسی دیدیم و اینجا بود که مخاطب صداش در اومد و با توجه به اینکه بهاره و همسرش خیلی جنجال به پا کردن نگاه ها تغییر کرد. در ادامه یه ویدیو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

خب همونطور که دیدین بهاره رهنما بعد از طلاق دومش زده تو کار مشاوره دادن و حرفایی در رابطه با مشاوره دان به زوج های طلاق گرفته و یا اونهایی که میخوان طلاق بگیرن. البته که این اولین بار نبود و تقریبا میشه گفت این چهره در خیلی از موضوعات دخالت کرده و ظاهرا خانوم بازیگر خودشون رو همه چی دون میدونن!

اینبار در این ویدیو هم بهاره رهنما باز رفت سراغ موضوعی حول و حوش همون عنوان و اینجا بود که با نظرات بسیااار ناجور کاربران به گلوله بسته شد. جالبه که بهاره رهنما تنها هنرمندی هستش که هیچ هنرمندی برلش کامنت نمیذاره و هیچوقت هم با وجود نظرات منفی، کامنتاش رو نمیبنده!!

Untitled (1)

b.rahnama_287113491_380923780543977_5047165360488822957_n

بهاره رهنما و ازدواج سوم؟!

خب گفتیم که بهاره رهنما تا به حال دو باری ازدواج کرده اما هنوز خبری از سومی نیست و تنها گهگاهی از حلقه دستش ویدیو میذاره و ایناست که حرف و حدیث هایی رو براش میسازه! حتی مدتی پیش هم تصویری از این بازیگر در کنار مردی دیده شد که البته آقای داماد مشخص نیست و با توجه به اینکه تو عکس پشت سر خانوم خانوما تعدادی طلاب و بانوان محجبه نشسته اند، برخی از کاربران حدس و گمان زدند که بهاره رهنما زده تو کار سومی و برخی هم گفتن ایشون همون امیرخسرو هستش!

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها