|

وقتی میرم مومن بعد یکم نبودن حالا عکس گذاشته پررر قدرت؛ با این سیس جات بالیووده!

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر مشهور نقش فخری بانو می باشد که در اینستاگرام مدتی اکتیو نبود و حالا با تصویری غلیظ دوباره برگشت!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم مومن رو میشه یکی از بازیگرای مشهور ایرانی دونست که خیلی زود خودش رو بالا کشید و با استفاده از توانایی در بازیگری و البته راه های میانبری، زودتر از اونچه که فکرشو میکرد دیده شد. مریم مومن رو ابتدا در سریال "بانوی عمارت" و در نقش فخرالزمان دیدم که در این کار تنها 19 سال سن داشت ولی اونقدری چهره اش بزرگونه و خانومانه بود که چنین کاراکتری رو ایفا کرد. این در حالیه که مثلا نیکی نصیریان در حال حاضر 19 ساله هستش و تو همون بانوی عمرات میشد ندیمه فخری بانو اما با چهره ای بسیار کوچک تر! مریم مومن بعد از اون و با تنها یک جرقه خیلی زود راهیه سریال شبکه خانگی شد و در "جادوگر" نقشی جالب و طنز رو به تصویر کشید!

وقتی مریم مومن بعد یکم نبودن حالا پر قدرت عکس میذاره!

مریم مومن حالا یکی از بازیگرای اسم و رسم داری هستش که البنه اوایل کارشه امابا این وجود طرفدارای زیادی رو جذب خودش کرده! مریم مومن در اینستاگرام فعالیت زیادی داره که البته در این چند ماه اخیر مثل خیلی از همکاراش بیخیال انتشار عکس های جینگول مستون خودش شده بود اما حالا جند صباحی میشه دوباره خانوم خانوما رو در اکتیو ترین حالت می بینیم و مریم مومن هم که به عکس های معمول قانع بشو نیست و به همین علت یا در آتلیه های عکاسی به سر میبره و یا با دوربین گوشی و هزاار ادیت و فلیتر و آرایش! در ادامه جدیدترین استوری خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که این چهره بی هیچ صحبتی منتشر کرد تا کسی زیبایی های مریم بانو رو فراموش نکنه!!

Untitled

مریم مومن و آرایش های غلیظ و عجیبی که کار هر کسی نیست! استایلووو

ابتدای متن به این موضوع اشاره کردیم که مریم مومن سن و سالی بیسار کم داشت و فخرالزمان رو بازی کرد. این چهره، چهره ای بسیار بزرگتر از اونچه که هست داره و خب چون خیلی هم علاقمند به آرایش کردن غلیظه، این چنین دیده میشه! مثل عکس بالایی!

این روزا انگاری خانومای بازیگر دیگه حواشیشون بیش از اندازه شده. مثلا برخی اجق وجق میپوشن، برخی بزرگتر از سنشون پیش میرن و برخی دیگر هم کوچیکتر از سن و سالشون!

مریم+مومن

مثلا بهاره رهنما از همون دسته خانومای عجیب پوشی هستش که به عقیده بسیاری از کاربران اصلا خوشتیپ نیست و در تمامی استایل هایی که میزنه سعی داره تا با آیتمی در ظاهر خود جلب توجه کنه! و یا مثلا خانوم مرجانه گلچین از نظر خیلیا چندان با سن و سالش پیش نمیره و گاهی تینیجر طور میپوشه و بیش از اندازه خوشحال و سرخوش به نظر میاد! مریم مومن هم نمونه بارز یک خانوم کم سن هستش که علاقمنده تا با تیپاش بزرگتر از سنش حداقل دیده بشه. اما خب در این میان خیلی از هنرمندامونم هستند که درست مطابق با سنشون و البته شخصیت یک خانوم با فلان سن لباس خود را انتخاب می کنند. مثلا ترلان پروانه برای این مثال یک نمونه عالی هستش که واقعا استایلاش هم خوشگلن وهم فکر شده و البته متناسب با سنی که داره.

مریم+مومن (1)

متلک شاخدار مریم مومن به ...!

اما موضوعی دیگر هست اینه کلا چهره های مشهور به خصوص بازیگرا بیوگرافی از خودشون در فضای مجازی دارند که بیشترش راسته و ممکنه کمترش هم خالی بندی دست نویسنده عزیز باشه! اما در رابطه با مریم مومن خانوم بازیگر خودش در مصاحبه ای اعلام کرده بود که کودکی سختی داشته و از اونجایی که مادر پدرش در سن 9 سالگی از هم جدا شدند یک شبه بزرگ شده و خلاصه اینک دوران خوبی رو پشت سر نگذاشته.

مریم مومن برای رسیدن به اهدافش جنگیده و از راه و رسم پارتی بازی هم به جایگاه حال حاضرش دست پیدا نکرده که خب همه این موضوعات برای ساخت مریمی که حالا می بینیم تاثیرگذار بوده. مریم مومن بارها در رابطه با سختیاش گفته که البته اینهمه گفتن هم شاید جالب به نظر نیاد چرا که هر کسی در طول زندگیش مشکلاتی رو پشت سر گذاشته! اما مریم مومن مدتی پیش هم در این رابطه تصویری رو به اشتراک گذاشت که مشخص نبود مخاطب این پست بازیگر جوان چه کسی بود اما با کپشن "قضاوت" اون رو تکمیل کرد!

مریم+مومن (2)

maryam-momen-2-2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها