|

نیو رُخ چِش درار "سپیده خداوردی" وقتی بالا مالای طهرون میپره؛ چه اوپس تر از نقشاشه!

sepide khodaverdi shayanews

سپیده خداوردی بازیگر نقش مرضیه در آوای باران که شخصیتی چادری داشت حالا در اینستاگرام قرتی ترین تص.ویر خود را به اشتراک گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب برخی از بازیگران هستند به مانند سپیده خداوردی که شاید خیلی در عرصه بازیگری جزو شاخ ترین ها نباشن اما ثابت شده اند و استعداده بودن و موندن در این شغل رو دارند. سپیده خداوردی رو بیشتر از هر سریالی در "از یاد رفته" به یاد داریم و یا سریال " آوای باران" که با لهجه جذاب و خاصی صحبت میکرد و نقش مرضیه رو به تصویر میکشید! اما سپیده خداوردی این روزا کمی تا قسمتی بازیگری رو کنار گذاشته که اونهم با ویدیویی که تازگیا از تست گریم گذاشت میفهمیم احتمال اینکه خانوم بازیگر رو دوباره در جعبه جادو ببینیم زیاده! سپیده خداوردی اما با اونچه که در شغلش می بینید به شددددت متفاوته  و خود واقعیش رو میشه از پیجش شناخت که در ادامه مثلا جدیدترین پستش رو مشاهده می کنید و واقف به قضیه میشید!!

download

download (6)

download (5)

download (4)

download (3)

download (2)

سپیده خداوردی نشون داد یه بازیگر چقدر قرتی تر از نقشاشه!

خب قطعا برای شهرته هرچه بیشتر و دیده شدن یک بازیگر، اینستاگرام تاثیر خیلییی زیادی داره چرا که خانوم و یا آقای بازیگر اونجا یه شکله و تو اینستا زمین تا آسمون قرتی تر! مثلا یکی از این بازیگران سپیده خداوردی می باشد که همونطور که تو عکس های بالایی هم مشخص بود این چهره خیلی فرق داره با مرضیه و یا نقش هایی که ازش در سریال های تلویزیونی دیدیم! 

البته که قطعا این موضوع کاملا طبیعی هستش چرا که یک بازیگر ممکنه در طول عمر بازیگریش ده ها کاراکتر رو ایفا کنه و به ظاهر و باطن اون نقش در بیاد و این دلیل قانع کننده ای نیست که چون فلان شخصیت رو بازی کرده پس باید همین باشه و در واقعیت سلیقه و عقاید ثابت خودش رو داره.

L8MtGW81fWhs

استایل های عجیبی که تنها به تن سپیده خداوردی دیده میشه!

سپیده خداوردی همونطور که گفتیم عکس زیاد میذاره اما نه چندان زیبا! خانوم بازیگر مثلا این مدلیه که تو هر عکسشم یه سبک استایل داره که خب اکثرا هم از سر تا پاش رو تغییر میده و به هیچ وجه یک لباس رو در دو عکس مشاهده نمی کنید!

اما انگای سپیده خداوردی فقط میخره و میپوشه، چرا که اصلا استاندارد هایی که یک خانوم ایرانی میپسنده رو نداره و در بیشتر اوغات کاربران بر این نظرند که سپیده خانوم گرون پوش هست ولی خوش پوش خیر!! در نصا.یر ابتدایی باز این موضوع هم نمایان بود و مشخصه که این بازیگر یخلی هم علاقمند به شلوار های زتپ پاره شده داره که این نیز مورد توجه و تعجب کاربران قرار گرفته.

Untitled

استعداد سپیده بانو نه فقط در بازیگری، بلکه در کنار استاد شجریان

البته که خانم بازیگر جز هنر بازیگری تو موسیقی و دکلمه گویی هم استعداد خوبی دارد و با استاد شجریان نیز کار کرده است. 

ساز اصلی خداوردی پیانو است اما توانایی نواختن ساز تار و تنبک را نیز دارد و چندین تجربه با استاد محمدرضا شجریان در گروه شهناز و تورهای داخلی و خارجی داشتند.

استایل گشت لازم و چش درار "سپیده خداوردی" قشنگ وسط تهرون؛ هی خانوم یواش یواش!

طلاق؟! شایعه یا واقعی!

سپیده خداوردی ازدواج کرده و متاهل است اما از میان اینهمه عکسی که از خودش منتشر می کند هیچگاه تصویری از همسرش دیده نشده اینکه دلیل آن چیست مشخص نمی باشد. اما به جاش علاقه بسیار زیادی به تنها پسرش سانیار دارد و عکس گاهی تصاویری هم همراه با فرزندش می گذارد.

download (7)

 

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه 1360 بوده و دارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد اراک می باشد. 

در ادامه یک عکس هم از زیاده روی سپیده خداوردی در انتخاب خاص بودن لباس مشاهده می کنید که گورخر جان چقدر تو چشم است!

sepidehkhodaverdi_1634304387+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها