|

نیولایف استایل سحر قریشی تو دبی؛ خانم بعد فاز بی رغبتی حالا زده تو فاز سرخوشی

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی این روزها حسابی حالش خوبه و تو دبی داره کلی خوش میگذره و دیگه از اون فضای عجیب و غریبی هم که تتلو براش ساخته بود کامل خارج شده

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سحر قریشی زندگی عجیبی داره که پر از حاشیه است چه زمانی که در ایران بود و به خیال خودش یه سوپراستار بود اما هیچ فیلم و اثر شاخصی تو کارنامه کاریش نداشت و بیشتر به خاطر جنجال هاش تو فضای مجازی و البته تیپ و استایل های خاصی که می زد معوف بود و میشه بگیم خانوم بیشتر از اینکه تو سینما سوپراستار باشه تو فضای مجازی یه استار بود. هر چه بود.

این حواشی فقط به فعالیت کاری و حرفه ای سحر قریشی خلاصه نمی شد و زندگی شخصی خانوم بازیگر هم پر از حاشیه بود. سحر قریشی 35 ساله تا وقتی که تو ایران بود حداقل سه بار ازدواج کرد اولین همسر سحر خانوم که خیلی زود هم باهم ازدواج کرده بودند مهدی اخوان ذاکر بود که بعدها وقتی از او درباره دلیل جدا شدنش از سحر قریشی سوال شد گفته بود که بعد از سریال دلنوازان که خانوم قریشی معروف شد و همه شناختنش به کل رفتارش عوض شد و دیگه نتونستیم باهم ادامه بدیم. 

بعد از اخوان سحر قریشی با امید علوی وارد رابطه شد. البته این رابطه در حد نامزدی و صیغه محرمیت باقی موند و جلوتر نرفت.

سحر قریشی در برنامه دید در شب در پاسخ به سوال رضا رشیدپور درباره نسبتش با امید علومی پاسخ داد: من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

سال 96 هم که ماجرای سحر قریشی و عکس هایش با مهدی طارمی منتشر شد و همه فکر می کردند این دو چهره پرطرفدار به زودی باهم ازدواج خواهند کرد اما با رفتن مهدی طارمی به پرتغال همه چیز عوض شد این رابطه خیلی زود تموم شد.

58

سحر قریشی و یادگاری های ناجورش از نامزدی با تتلو

سحر قریشی اما یک سال پیش در یک تصمیم انتحاری از ایران رفت و شد نامزد امیر تتلو وقتی خبر این رابطه پیچید همه انگشت به دهان شدن و مدتی تو شوک بودند که آخه چجوری میشه مگه سحر قریشی دیگه نمی خواد بیاد ایران و کار کنه؟ آخه چرا تتلو؟ پاسخ به همه این سوالات در یک کلمه خلاصه میشه و اونم پوله! طبق ادعای یکی ازفعالان حوزه رسانه سحر قریشی و امیر تتلو برای اینکه چند ماهی کنار هم باشن و در ظاهر هم که شده نقش زن و شوهر رو بازی کنن کلی پول به جیب زدن!

sahar ghoreshi

به هر حال هرچه بود سحر قریشی بیه سه ماهی د کنار تتلو بود و تو این مدت حالا یا به خواست خودش یا به اجبار تتلو حسابی همرنگ اون شد و خط خطی های زیادی روی اندامش زده و در حالی که تصور میشد بلافاصله بعد از این که از پیش تتلو رفت تقلایی می کنه برای پاک کردن تتوهاش اما انگار خانوم بازیگر خیلی هم از سر وضع جدیدش ناراضی نیست و حالا تو دبی با همون شکل و شمایل دیده میشه و یادگاری عجیبی از تتلو روی خودش داره! سحر قریشی به جز دست و پا و گردن و ... چهره خود را نیز تتو کرده که این دیگه فقط از یه همنشین با تتلو برمیاد و لا غیر!!

حال خوش سحر قریشی تو دبی

سحر قریشی این روزها تو دبی حسابی حالش خوبه و به نظر با پول هایی که به واسطه حضورش تو سینما و البته فعالیت های تبلیغاتی به دست آورده زندگی بسیار مرفه و راحتی داره و به قول معروف حسابی کیفش کوکه! این موضوع رو میشه از عکس ها و مطالبی که خانوم بازیگر تو پیج یوتیوبش منتشر میکنه فهمید.

sahar

اما سحر این روزها تو دبی چه کار میکنه؟

سحر قریشی در ایران که بود چند باری ازش ویدیو و یا تصویر بدنسازی و ورزش میومد بیرون که خب میشه گفت این موضوع میون خانومای بازیگر خیلی روال شده و حتی اگه ابتدای ورودشون به باشگاه هم باشه باز جهت دیده شدن و اینکه بگن ما هم آره، فیلم و عکس هایی در حال ورزش و یا دمبل به دست و .... منترش میکنند! سحر بانو نیز حالا که دست و بال بازتری در دبی داره با این روند در یوتیوب پیش میره و جوری صفحش رو ساخته که انگاری اومده که بگه من ورزش میکنم و از هیچ موضوع خاص دیگری در طول روزمرگی خود به اشتراک نمیذاره! البته سحر خانوم قریشی انگار قصدشون از ورزش کردن فقط حفظ تناسب اندام نیست و ایشون قصد داره به صورت حرفه ای هم وارد عرصه بدنسازی بشه و شاید در آینده هم تو مسابقات بدنسازی ایشون رو ببینیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها