|

کت خوش دوخت "متین ستوده" که هرچی چشم زوم خودش کرد؛ ساده بود حالا مژه میذاره بال بالی!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر مشهوری که معمولا به تیپش بیشتر از تواناییش اهمتی میده و اینار هم این بازیگر با لباسی فکر شده جلو لنز های فتوکال ژست اومد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- متین ستوده از بازیگرای خوش فیس و خوش قامتی محسوب میشه که چند سالی هست وارد این عرصه شگفت انگیز شده اما چندان نتونست از بازیگرای درجه یک سینما و تلویزیون باشه چرا که هم تعداد فیلم و سریال هایی که متین ستوده بازی کرد کم بود و هم اونقدری این چهره به ظاهرش رسید که ظاهرا فراموش کرد توانایی و استعداد رو هم باید پرورش بده! متین ستوده با بازی در "لیسانسه ها" بود که شهرت پیدا کرد و اما اولین بار با سریال "میکائیل" بود که این چهره شناخته شد.

متین ستوده حالا گرچه که کم کار و یا شاید هم بیکار شده، اما فعالیت خودش رو تو اینستاگرام داره و این نشون میده که ظاهرا لزومی نداره برای بولد شدن و بولد موندن استعداد داشته باشید و کافیه در این فضای نامرئی دست غلیظی بر اتش داشته باشید اونوقته که شهرت و هوادر مال شماست. متین ستوده برای مراسمات سینمایی بسیاری تا به حال دعوت شده که خب هر بار هم با استایلی کاملا فکر شده و آراسته دیده میشه اما یکبار مورد هجوم نظرات قرارمیگیره چون نامتعارفه و یکبار هم مورد لطف نظرات خوب چون خوشتیپ دیده شده. مثلا در ادامه نمونه ای از استایل خانوم بازیگر رو در مورد، مورد دوم مشاهده می کنید.

nazy_kh_83921782_566621830862302_268796278317304504_n

وقتی متین ستوده جوری آرایش کرد که ناشناس شد!

خب آرایش رو قطعا همه میکنن اما چیزی که این روزا خیلی زیاد شده اینه که خانومهای ایرانی به قدری تو این موضوع زدن جلو که دیگه باس تو کره زمین بهشون مدال پر مصرف ترین بانوان رو داد که حتی تا سر کوچه هم میخوان برن آرایش کامل دارند! البته که قطعااا این موضوع برای همه صدق نمیکنه.

این حرکت میون بازیگران خانوم هم خیلی زیاده و کمتررر بازیگری پیدا میشه به مانند مثلا روشنک گرامی که ملیح طور دیده بشه و اعتماد به نفس خوبی رو داشته باشه. البته که ظاهر برای یک بازیگر خیلی اهمیتی داره اما موضوع اینجاست که بانوان اروپایی چرا به این میزان آرایش دوست نیستند؟!

مثلا در ادامه تصاویری از متین بانو مشاهده می کنید که از صدر جدولی ها در این زمینه هستند جوری که به کل ممکنه حتی فیسشون تغییر کمه و به یه آدم دیگه ای تبدیل بشن!

matinsotudeh_260216946_1062074424583265_3307482343911348516_n

matinsotudeh_259815734_283542537033142_5072192974133148791_n

قطعا که در تصاویر بالایی تنها لباس و آرایش نیست که متین ستوده رو تغییر داده بلکه میزان فتوشاپی که در تصاویر به کار رفته واقعا زیاده و باز هم این نشون میده که انگاری خانوم بازیگر با وجود عمل های زیبایی و ارایش کیلویی و ادیت های لازمه، همچنان به چهره خود قانع نیستن!!

متین ستوده و رنگ جذابی که خیلی میاد به پوست خوشرنگش!

اما جدا از اینها همونطور که در تصویر بالا هم مشخصه این چهره سبز بهش خیلی میاد! متین ستوده معمولا تو استایلاش از رنگای مختلف استفاده میکنه اما این مدلیم نیست که جسارت زیادی داشته باشه و زیاااد رنگای رنگی رو تن بزنه و اکثرا سعی میکنه تا اگه آیتمی هم در ظاهرش رنگی جیغ داره با مشکی و یا رنگ های خنثی متناسب بشه.

 اما رنگ مورد علاقه این بازیگر جوان چیه؟ نکته اینجاست که متین ستوده در این صور نیز به مانند خیلی از تیپاش سبز رو استفاده کرده و اینطور که مشخصه عاااشق سبزه. البته که باید گفت این رنگ به پوست سفید خانوم خانوما واقعا هم میاد و نتیجه زیبایی رو میسازه، به خصوص اینکه سلیقه متین ستوده تو انتخاب لباس عالیه و بیشتر وقتا از نظر خیلیا خوشتیپه.

Untitled

متین خانوم با قد 1.75 در پی شوهری بلند!

قد متین ستوده بین خانوما از بلند قامتان حساب میشه و خب خانوم بازیگر به همین دلیل همیشه نگران این بود که پارتنر آیندش هم قدس باشه یا حتی کوتاه تر، اما در نهایت با آقای علی زندی ازدواج کرد که خانوم بازیگر برای میکاپ عروسی خود هم به سالن لوکس و خفن مریم رهنا خواهر بهاره رهنما رفت.

متین+ستوده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی