|

قد کشیدن و بزرگ شدن عجیب غریب "سارا و نیکا فرقانی" اونور آب؛ خوشمزه جات لوکسشووو!

saranika forghani shayanews

سارا و نیکا فرقانی که حالا دیکه واسه خودشون خانومی شدن تصویر جالبی رو با دو دختر دوقلو منتشر کردن که کپ دو بازیگرمونن!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- سارا و نیکا فرقانی از بازیگرایی هستند که تو دهه نود مشهور شدن. البته که این دوخواهر دوقلو خیلی شانسی پا به این عرصه گذاشتن و یهو چشم باز کردن دیدن شدن سارا و نیکای ایران با کلی طرفدار  که شیفتشون شدن! سارا و نیکا فرقانی در سریال پایتخت نقش سارا و نیکا دخترای نقی رو بازی کردن که اوایل کلا دیالوگ نداشتن و بعد ها هم که بزرگ شدن باز دیالوگ چندانی نداشتن و در حد چند کلمه صحبت کردند!

سارا و نیکا فرقانی بعد از شهرتی که پیدا کردن خیلی زود از کوره در رفتن و زدن تو راه و رسم شاخ مجازی شدن که البته تبعات خوبی هم براشون نداشت و از فصل ششم حذف شدن که هیچ، حواشی بسیار غلیظ و سنگینی هم برای خانوم های بازیگر ساخته شد. اما سارا و نیکا که از متولدین سال 83 هستند تو سن و سال جوانی به سر میبرن و دیگه اون دختر کوچولوهای نقی و هما نیستن. در ادامه جدیدترین تصویر از این دو خواهر رو مشاهده می کنید که چهره زیباشون همچنان کودکیشون رو به یاد میاره و در کنار دو دختر هوادار فسقلی این تصویر رو ثبت کردند.

download (8)

وقتی خانوم خانوما بعد یه عمر فلیتر بازی بالاخره راضی به چهره خودش میشه!

این روزا تو اینستا با وجود فیلتر های اینستایی بیشتر خانوما یه شکل شدن و همه صاف و صوف و تغییر کرده هستن. یعنی شما از خواب هم بیدار شده باشین با این فیلترا میشین سیندرلا!

البته که خیلی هم اعتیاد آوره و باعث میشه شخص دیگه بدون فیلتر نخواد خودش رو ببینه! خیلی از خانومای سینما هم همینطور شدن مثل مریم معصومی یا بهاره رهنما. سارا و نیکا نیز از همون خانومای معتاد به فیلتر هستند جوری که دیگه یکبار کاربران به شدن به نیکا خانوم گیر دادن که بی فیلتر نمیای و این حرفا ، ایشونم بهش بر خورد و بدون فیلترشم گذاشت!

حالا تو استوری های جدیدش دوباره بومرنگ گذاشته و چهره واقعیش هم هستش که واقعا زیباست و خوبه که ایشون بالاخره راضی به نشون دادن خودشون شدن!

 تقلید عجیب سارا فرقانی از سحر قریشی!

از این ها که بگذریم در کل نیکا از سارا شیطون تره و فعالیت بیشتری هم در صفحه اش داره. وی به تازگی نیز استوری هایی منتشر کرد که یکیش کپ عکسی بود که سحر قریشی قبلا از خودش گرفته بود و دوقلوها هم یه کپی ریز زدن! حالا اینکه خود سحر خانوم قریشی با اون همه حاشیه جورواجور می تونه الگوی خوبی برای این دو تا خواهر دوقلو باشه یا نه قضاوتش با شما

سحر قریشی سحر قریشی

فخر فروشی سارا و نیکا تو اینستاگرام

سارا و نیکا چون هنر خاصی ندارند بنابراین چیزی هم برای عرضه در اینستاگرام ندارند اما این دو خواهر برای اینکه تعداد فالوورهایشان کم نشود هر از گاهی عکس و استوری از خودشان منتشر می کنند. البته در این استوری ها سارا و نیکا یا در حال ناز و عشوه آمدن هستند یا فخر فروشی!

به تازگی نیکا خانوم که کمی هم از خواهر دوقلویش شیطون تر است استوری از میز غذا و آیس پک خوردش استوری کرد. انتشار این ویدیو هیچ معنی و مفهومی ندارد جزو فخر فروشی البته این نخستین بار نیست که دوقلوهای پایتخت با میز غذایشان خودنمایی می کنند.

کمی بیشتر با سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی  اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

nikaforghaniofficial_1609524182

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها