|

تیپ آس لیندا کیانی تو پاریس کپ دُخیای طهرون؛ جولون خانم با گوشی هزار میلیونی!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی شایدئ خیل اخهل حرف و حدیث دار دیده نشه اما با استیال جدید فرانسویش قطعا مورد توجه کاربران سوژه ساز قرار میگیره!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لیندا کیانی رو میشه مِن جمله هنرمندانی دونست که آسه آسه پیشرفت کرد و رسید به اون بالا مالاها. لیندا کیانی رو قبلنا تو فیلم و سریال های تلویزیونی می دیدیم که خب ابتدا خیلی شهرت نداشت و با سریال "روز حسرت" دیده شد اما بعد تر خانوم بازیگر با بازی در نقش های مختلف بود که بیشتر و بیشتر محبوب گردید و حالا لیندا کیانی رو در جایگاهی می بینیم که غروری شاه طور پیدا کرده و از سینما و شبکه خانگی هم پایین بیا نیست! لیندا بانو حالا از هنرمندان اسم و رسم دار و کم حاشیه ای شده که در مدلینگ هم فعالیت داره!

لیندا کیانی تنها بازیگریه که در بیو اینستاگرامش یه جمله خاص در رابطه با شغلی که داره نوشته! خانوم بازیگر بر این نظره که صاحب حرفه شگفت انگیزه، و خب این موضوع نشون میده واقعا بازیگری رو دوست داره و به مانند برخی مثل مریم معصومی نیست که بعد کمی تا قسمتی کار فراری شده باشه از هنرپیشگی! لیندا کیانی اصولا خیلی هم اهل خارج از کشور رفتنه که خب ممکنه برای تفریح باشه و یا کاری، اما موضوع اینجاست که خیلی میره و برخی از کاربران بر این نظرند که بعید نیست لیندا کیانی هم بپره اونور! در ادامه استایل جددی این چهره رو در فرانسه مشاهده می کنید.

IMG_۲۰۲۲۰۵۲۰_۱۳۵۳۵۲

لیندا کیانی بی سر و صدا، اما رو خط نامتعارف پوشی!

لیندا کیانی گرچه که گفتیم بازیگری بی حاشیه هستش و اصولا کاری به کار کسی نداره، اما باید این رو هم خاطر نشان کرد که از دسته بانوان بازیگری می باشد که معمولا از استایل های نامتعارف استفاده دارد و شاید اندک زمانی دیده بشه که این چهره به درستی و بی حرف حدیث ظاهر شده.

قطعا برای یک بازیگر استایل و لباس اهمیتی بالایی داره و این استعداد به تنهایی نیست که بهش محبوبیت و مشهوریت میده! لیندا کیانی نیز برای این آیتم از کارش خیلی نگاه عجیبی داره جوری که مثلا خانوم بازیگر سال گذشته در یکی از مراسمات سینمایی با پافری بسیار کوتاه تا کمر دیدیم در حالی که از شلواری جذب هم استفاده کرده بود و خب این نشون میده این چهره بی هیچ ترسی آزاد تر از اونچه که فکرشو میکنیم ظاهر میشه.

لیندا+کیانی+

تلاش لیندا کیانی برای مدل شدن و چهره مدل نپسندش!

لیندا کینی همونطور که در ابتدای متن هم اشاره شد علاقه وافری به مدلینگ پیدا کرده و اما باید در نظر گرفت چون چندان چهره مدل پسندی نداره شاید تو این راه و رسم نسبت به تلاشی که داشت خیلی بولد نشه!

حالا چهره مدل پسند چجوریه؟ اینجوریه که بیشتر بانوان در این راه چهره هایی عمل کرده و دماغ فندقی دارند و در حالی که لب هایی پروتز شده ساختن، چهرشون کاملا از نچرالی دراومده و همچون باربی دیده میشن. البته که این موضوع دقیقا در رابطه با سینما هم صدق میکنه و بیشتر خانوما این سبک چهره ای اکتیو می باشند! 

لیندا+کیانی

15063887

فخرفروشی لیندا کیانی و کامنت خراب کُنه یک کاربر!

لیندا کیانی خب خیلی خودشو رو دوست داره و تصاویر بسیااار زیادی هم از خودش به اشتراک گذاشته و میذاره. اما خانوم بازیگر مدتی پیش با انتشار تصویر زیر کپشنی نامفهوم نوشت. ظاهرا لیندا کیانی در این پست بیشتر قصئد داشته تا گوشی آیفونش رو تو چشم کاربران و یا همکارانش فرو کنه! تا اینکه پستی مفهوم دار بذاره و از اونجایی هم که گوشی آیفون حالا قیمتی کهکشانی داره برخی از کاربرن به کنایه گفتند خانوم بازیگر با گوشی هزار میلیونی پز میده!

در همین راستا کاربری در کامنت این تصویر نوشت:

منکه نفهمیدم چی گفتی خانم کیانی ولی آیفونت به شدت مفهوم تصویر رو رسوند نوش جونت ما هم به دلیل گرون شدن گوشی داریم گوشی های قدیمیمون رو چسب می زنیم و جلد می گیریم چون اگه اتفاقی براش بیفته به فنا میریم...

lindakiani4_1620321746

لیندا کیالنی و کراش سینماییش!

لیندا کیانی خیلی بازیگر پرمصاحبه ای نیست اما همان معدود گفتگوهایی که خانوم بازیگر انجام داده هم کاملاً جذاب و پر سروصدا شد. مثلا در یک گفتگو از لیندا خانوم درباره انتخاب بین گلزار و رادان سوال شد که پاسخ خانوم بازیگر تا مدت ها جزو کلیپ های پربازدید اینستاگرام بود.  لیندا کیانی در این مصاحبه می گوید محمد رضا گلزار را به بهرام رادان ترجیح می دهد چون خیلی خوشگل است!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها