|

عزیر دلِ عربا جورجینیای رونالدو رو چه لت و پار کرد؛ نانای نای خوشمزه بچه هاش!

ronaldo and georginagio shayanews

رونالدو و نامزد جذابش بعد از دو ماه اقامت دو هتل سرانجام به منزل لاکچریشون تو ریاض رفتن و گویا از محل زندگی جدیدشون هم کلی راضی هستن

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- کریس رونالدو این روزها در لیگ عربستان می درخشد و در حالی که هفته های اول حضورش در النصر عملکردش مورد انتقاد هواداران بود حالا اما با درخشش در چند بازی و زدن 8 گل و دو پاس گل در 5 بازی مورد تحسین هواداران النصر قرارگرفته است البته نه همه! چرا که تو بازی هفته اخیر النصر مقابل الباطن که با برتری 3 بر یک یاران رونالدو به پایان رسید ویدیویی در فضای مجازی منشتر شد که نشان می‌دهد که بین دو نیمه، شخصی قصد دارد با کری‌خوانی باعث عصبانیت رونالدو شود. یک هوادار که به نظر می‌رسد سن و سال پایینی هم دارد، به فوق ستاره پرتغالی می‌گوید: مسی بهترین بازیکن جهان است. 

رونالدو نیز بلافاصله با عصبانیت در جواب او می‌گوید:‌ پس چرا اینجا آمدی؟ برو مسی رو ببین. این واکنش جالب رونالدو به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و واکنش‌های جالبی در بر داشت.

ذوق جورجینیا به خاطر رفتن به خونه جدیدشون تو ریاض

کریستیانو رونالدو به همراه خانواده‌اش طی چند روز گذشته از هتل گران قیمت خود خارج شدند و به خانه اول خود در عربستان سعودی نقل مکان کردند.

ستاره پرتغالی انصر که تا پیش از این در هتل «فور سیزن» یا «چهار فصل» ریاض زندگی می‌کرد و مبلغ زیادی (حدود ۲۵۰ هزار پوند) را از زمان انتقال خودبه عربستان، بابت سکونت در این هتل پرداخت کرده است.

طبق گزارش‌ها، رونالدو هر ماه این هزینه یک چهارم میلیونی را برای ۱۷ اتاق، در دو طبقه که محل اقامت او، خانواده و اطرافیانش بود، پرداخت می‌کرد.

مشخص نیست که اکنون رونالدو در کجا زندگی می‌کند، اگرچه گفته می‌شود که محل زندگی جدید خانواده CR7 یک مجتمع انحصاری با امنیت سطح بالا و دسترسی آسان به رستوران‌ها، مغازه‌ها، سالن‌های ورزشی و سایر امکانات است.

با این حال باتوجه به علاقه شدید جورجینا رودیگز به خرید کردن‌های روزانه، نامزد آرژانتینی کریستیانو با نقل مکان به این محل جدید قطعا خوشحال‌تر از قبل خواهد بود.

DK-TALKSPORT-RONALDO-NEW

کنایه خانوم خواننده عرب به جورجینیا

سمیه الخشاب خواننده مشهور مصری در تازه‌ترین مصاحبه خود به صحبت‌هایی که در خصوص شباهت او و جورجینا رودریگس وجود دارد، پاسخ داد.

این خواننده مصری گفت که از جورجینا زیباتر و شیرین‌تر است و از او به دلیل عمل‌های زیبایی متعدد انتقاد کرد. این چهره مشهور بین مردم عرب‌زبان همچنین طعنه‌ای به شهرت جورجینا رودریگس زد و آن را بی‌ارزش دانست چرا که به عقیده او این مدل آرژانتینی داشته‌های خود را مدیون کریستیانو رونالدو است.

SJPSGNQBWF

رقص گروهی فرزندان رونالدو با آهنگ خواننده معروف!

کریس رونالدو در اینستاگرامش، صبح بعد از روز بازی با الباطن منتشر کرده که در آن سه فرزندش در تلاش هستند تا به صورت گروهی روی آهنگ معروف «Calm Dow» که یکی از شناخته‌ترین آهنگ‌های سال ۲۰۲۲ میلادی است و توسط ریما خواننده نیجریه‌ای اجرا شده، حرکات موزون داشته باشند. رونالدو روی این ویدیو به زبان پرتغالی نوشته «صبح بخیر».

رونالدو با خانوم مدل اهل شیلی به جورجینیا خیانت کرد؟

در روزهای اخیر یه خانوم مدل اهل شیلی تو توئیتر مدعی شد کریستیانو رونالدو با او به جورجینا رودریگز خیانت کرده است. این خانوم حتی برای اثبات ادعای خود مدعی شد که مدرک ویدیوی دارد و در صورت لزوم حتی اون رو ارائه می کند.

دانیلا چاوز مدعی شد که در ازای رابطه با رونالدو هیچ پولی نگرفته و شکایتی هم از رونالدو نداره و حتی به داشتن رابطه با CR7 افتخار هم می کنه!

ronaldo cheeting

جورجینیا رو قبل نامزدی با کریس دیدید؟

جورجینیا که اکنون به عنوان یک مدل موفق و مشهور فعالیت می‌کند و برندهای لوکس و گران قیمت آرزوی همکاری با او را دارند، زمانی یک فروشنده ساده در فروشگاه گوچی بود و در همان فروشگاه نیز برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ با کریستیانو رونالدو آشنا شد.

هرچند زندگی جورجینا پس از این اتفاق کاملا تغییر کرد اما خانوم مدل هنوز با دوستان و همکاران سابق خود در آن فروشگاه در ارتباط است و حتی برای برخی مراسم های خاص آن‌ها را به خانه خود دعوت می‌کند.

این تصویر دیده نشده نیز مربوط به همان دوران کار کردن جورجینا رودریگز به عنوان یک فروشنده در فروشگاه گوچی است.

AD36T4WR7JD4JKAVLFBUXI4J6M

جورجینیای لوکس و لاکچری یه مامانِ مهربونه!

جورجینیا چند سالی میشه که با هم نامزد هستند و چهارتا هم بچه دارن و با وجود اینکه خانم خانوما تو زمینه مدلینگ حسابی فعال هستن و عکس و ویدیوهاش تو اینستاگرام دل خیلی ها رو می بره اما این مشغله هیچ وقت باعث نشده جورجینیا تو ایفای نقش مادر بودن قصور و کم کاری داشته باشه و میشه بگیم خانوم علاوه بر اینکه یه مدل جذاب و پرطرفداره یه مامانِ مهربون و یه همسر عالی واسه کریسه و این موضوع رو میشه از عکس و ویدیوهایی که تو صفحه شخصیش منتشر می کنه فهمید.

georginagio

رونمایی سعودیا از بدل خانوم جورجینیا!

اما این روزا بدل داشتن شده یه قضیه جذاب که خب آدما میان و خودشون رو حال یا از قصد و یا خدادادی شبیه به چهره ای مشهور میکنن و اینجاست که آقا یا خانوم بدل حتی گاهی به اندازه فرد اصلی مشهور میشه. این اتفاق برای جورجینا نیز افتاد و خانومی به نام ریما العنزی با انتشار چند ویدیو از خود در تیک تاک به بدل جورجینا تبدیل شد و جوری پیش رفت که اصلا فکرشم نمیکرد روزی به اییین میزان شهرت پیدا کنه در حدی که عکاسا برای دیدن و عکس گرفتن ازش صففف بکشن! استقبال باورنکردنی از ریما العنزی به قدری بود که برخی از کاربران در فضای مجازی به طعنه نوشته‌اند که سطح زندگی بدل جورجینا رودریگس از خود او در حال بالاتر رفتن است!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سعید ارکیان ارسالی در

    قشنگه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها