|

استایل سفییید "نیکی کریمی" وقتی اونور عروس شده؛ دعوای خانوم با هادی پشت صحنه چی میگه!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی بازیگر مشهوریه که معمولا خیلی اهل تغییرات شگفت انگیز در ظاهر نیست اما اینبار لبسا تمام سفید خانوم بازیگر مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیکی کریمی بازیگر مشهور و دوست داشتنی ایرانی می باشد که این روزا دیگه تبدیل به یکی از چهره های شاخ ایرانی شده که در مراسمات خارجی بی برو برگرد حضور داره. یک بازیگر وقتی چنین اسم و رسم دار میشه شاید دیگه بیشتری ها به این چشم نگاهش کنن که هیچ نقش اشتباهی نداره و یا بگن نه بابااا این دیگه انقدر پخته و کاربلد هست که وقتی نقشی رو بازی میکنه قطعا همه موارد درسته و سنجیده! اما اینطور نیست و مثلا نیکی کریمی کاراکتر به شدت داغونی همچون  شیما در سریال "یاغی" رو داره که ظاهرا از خانوم بازیگر رو به عنوان یه کِش دهنده داستان افزوده بودن و کارنامه کاری نیکی کریمی رو به کلی خراب کرد!

نیکی کریمی و مادرش نیکی کریمی و مادرش

استایل تمام سفید نیکی کریمی که براش حرف و حدیث دار شد

نیکی کریمی قطعا چهره ای توانا هستش که میدونه بادی چیکار کنه اما بهتره بگیم تو عرصه بازیگری، نه همه موارد! مثلا نیکی کریمی همیشه بازیگر خوشتیپی نیست و گاهی می بینید هنرمندی همچون سارا بهرامی هم دارنده امضای شخصی در استایله و به بهترین نحو دیده میشه و هم بازیگری درجه یکه، گاهی هم بازیگری مثل نیکی کریمی خیلی استایلیست خوبی نداره، البته در مراسمات خارجی و خود نیز سلیقش با ذائقه ایرانی نمیخونه! اما در ادامه ابتدا تصویری از نیکی بانو مشاهده می کنید که لباس تمام سفید وی مورد توجه قرار گرفت و برخی از کاربران به شوخی نوشته بودند خانوم بازیگر احتمالا تو مراسم نقش عروس رو داشته!

استایل-نیکی-کریمی-در-فستیوال-ترایبکا-838x1024

دعوای نیکی کریمی و هادی حجازی فر پشت صحنه آتابای

نیکی کریمی یک مترجم قهاره که شاید چندان هر کسی ندونه اما اینچنین بیوگرافی جذابی داره. نیکی کریمی گرچه سالهای ساله که تو این عرصه فعالیت داره اما هنرش رو تنها در بازیگری محدود نکرد و خانوم خانوما کارگردانی و نویسندگی هم داشته که خب میشه گفت اتفاقا از فیلمای خیلی شاخ پرده نقره ای هم به حساب میاد. شاید براتون سوال بشه چه فیلمی، کو کجا؟ که خب باید بگیم فیلم "آتابای" که با زبان ترکی هستش از آثار نیکی کریمی و هادی حجازی فر محسوب میشه که با استقبال خوب مخاطب همراه شد.

آتابای با حواشی بسیار زیادی همراه بود. از ترکی صحبت کردن در فلیم و اعتراض فارسی زبانان تا صحنه های عجیبی که درش ساخته شده بود. مثلا در یکی از سکانس ها هادی حجازی فر یا همون آتابای، میون درختا میدوعه و صورتش خیلی زخمی میشه. هادی خان در رابطه با این سکانس و و قهر نیکی کریمی صحبت هایی میکنه که جالب هستند.

تغییر ظاهر نیکی کریمی بعد از قرن ها

نیکی کریکی مِن جمله هنرمندانی می باشد گه چندان اهل تغیر فیسش نیست و این مدلیه که با همون صورت خدادادی خود اومد و شد ستاره! نیکی کریمی به مانند خیلی ها مثل مثلا بهاره رهنما خیلی اهل چیتان پیتان های غیر معمول نیست که مثلا تمرکزش رو این باشه که پیرسینگ بزنه یا دم به دقیقه زیر سوزن پروتز و فیلر و ... باشه!

نیکی کریمی بر این نظره که اصلا سینمای ایران به سمت و سوی اشتباهی رفته چرا که پر شده از لب و گونه های پروتزی و چندان دیگه استعداد درش ملاک نیست! اما وقتی چنین ظاهری مثل نیکی کریمی همیشه یک جور دیده میشه، تنوعی در چهره ای مو و یا استایلش ایجاد میکنه کاملا بولد میشه و میره تو چشم. در ادامه نمونه ای بلوند از این بازیگر مشاهده می کنید که در نوع خود جالب بود.

Untitled (1)

برخی هستند مثل فلور نظری که با پونصد تا عمل و قرتی بازی چهرشون رو جَوون نگه داشتن اما نیکی کریمی این مدلیه که هرچه خدا داده، خدا بده برکت و تمام و با استفاده از راه های دیگه خودش رو پروش داده و جَوون نگه داشته.

nikkarimi_278160515_1279759702427594_6450029407300426117_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مرجان ارسالی در

    نیکی کریمی تمام صورتش عمل و لیفته،

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی