|

پرستیژ جذاب پردیس احمدیه که جلو آینه به رخ کشیدش؛ دُخی پوست شیر بدنسازی رفت پسرووونه!

pardis ahmadie shayanews

پردیس احمدیه گرچه که در فیلم و سریال ها همیشه ساده دیده میشه اما در اینستاگرام با استایلی گَنگ طور ظاهر شد مورد توجهی عجیب قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- پردیس احمدیه بازیگر جذاب و دهه هفتادیه ایرانی می باشد که این روزا در سریال شبکه خانگی "پوست شیر" ایفای نقش داره و کل داستان حول و حوش خانوم خانوما میگذره و میره جلو اما این مدلیه که خود اصل داستان خیلی تو سریال دیده نمیشه و پردیس احمدیه رو خیلی کمم در پوست شیر می بینیم. پردیس احمدیه ابتدا با بازی در فیلم "لاک قرمز" بود که شهرت پیدا کرد و اون موقع کسی نمیدونست این چهره چند سالشه و امکان اینکه تبدیل به چهره ای شاخ بشه هست، اما خب بخت با خانوم بازیگر یار بود و حالا پردیس بانو هنرمندی اسم و رسم دار و محبوب می باشد.

پردیس احمدیه برخلاف اونچه که ازش در فیلم و سریال ها می بینیم، شخصیتی به شدت خاص داره و این روحیه خاص بودنه رو هم بیشت در استایلش میشه دید و فهمید! قطعا ظاهر هر کسی نشون دهنده شخصیت و سلیقه و ذات اون چهره هستش و پردیس احمدیه هم سبکی متفاوت رو برای خود انتخاب کدره که هم هنر باشه و هم چشم رو به خودش بدوزه! ممکنه براتون سوال شده باشه که دقیقا از چه مدل تریپی صحبت می کنیم که خب در ادامه جدید ترین نمونه آن را مشاهده می کنید که گویای موارد گفته شده هستند.

download (9)

سیس عقاب پردیس احمدیه که لبخند تو کارش نیست!

خب همونطور که دیدین این چهره مثلا به مانند دختران معمولی استایل نزده و سعی داشته تا نکاتی رو در ظاهرش متفاوت کنه. از طرفی هم پردیس احمدیه با ژستی عقاب طور و به شدت جدید این سلفی رو گرفته که خب باید بگیم در اکثر اوقات اینچنینه و این ظاهر تنها برای این تصویر نبوده!

پردیس احمدیه از بی حاشیه تیری هنرمندان میون بازیگرای این دوره زمونه هستش که به هر بهانه دنبال روی جنجالات هستن تا بلکه کمی تا قسمتی بیشتر دیده بشن! پردیس بانو پرستیژ کاری و شخصیتی خودش رو داره و جهت حفظش با استفاده از تواناییش میره جلو.

download (10)

ورزش سفت و سخن پردیس احمدیه با تریپ پسرونه!

پردیس احمدیه به مانند همه همکارانش تو فضای مجازی اکتیوه و همونطور که گفتیم اصولا علاقه وافری هم به تریپای خاص داره. اما مدتی پیش خانوم خانوما تصویری از خود در آسانسور به اشتراک گذاشت که استایلی پسرانه طور داشت جوری که انگاری همین الان راهیه کوهنوردی بوده! این عکس با نظرات مختلف کاربران همراه بود که خب یه امر طبیعیه وقتی متفاوت باشی نظرات هم متفاوتن!

165561654246fc

معیار ازدواج پردیس احمدیه که تو تخم چشم مهران مدیری گفت!

شاید در ظاهر پردیس احمدیه یه دختر خیلی معصوم و مظلوم به نظر بیاد، ولی در واقعیت اصلا اینطور نیس. پردیس خانوم از دخترای خیلی جسور و البته مغروره که هیچ حد و حصری نمیتونین واسه غرورش تعیین کنین. این بازیگر تو عکساش هم بسیار سعی داره این موضوع رو به رخ بقیه بکشه و از هر لحاظ چه تیپ و استایل، چه اخلاقیاتش رو بکوبونه تو صورت کاربرا!

اگه بخوایم یه مثال در این باره بزنیم باید گفت چند وقت پیش که برای برنامه دورهمی دعوت شده بود، یه بخشی بود که آقای مدیری ازش پرسید چه ملاکهایی برای همسر آینده ات داری و خانوم هم نه گذاشت و نه برداشت، یهو شروع کرد به ردیف کردن انتظاراتش! بانو جان یه رویکردی داشته باش به خودت، آخه اینقد جسور هم دیگه حرف و حدیث دار میشه!

کمی بیشتر با پردیس احمدیه

پردیس احمدیه متولد 1371 در شهر تهرانه و اولین بار با نقش اندک در سریال "یادآوری" سال 92 در کنار مهران احمدی و وحید جلیلوند به ایفای نقش پرداخت و پس از اون با بازی در فیلم "لاک قرمز" وارد فضای حرفه ای سینما شد و تونست در اولین پروژه بازیگریش در نقش اول به خوبی بدرخشه و پس از اون در فیلمای مختلفی مثل "خانه دختر" با بازیگران محبوب و حرفه ای مثل حامد بهداد بازی کرد.

174557_348

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها