|

فاز مدیتیشن ریحانه پارسا بعد اون حال تارزانی؛ عکس مامانش برق از سر همه پروند!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا این روزها حال و احوال خوبی داره و میشه گفت زندگیش دیگه کاملاً سر و سامان گرفته و میشه گفت دیگه میدونه که می خواد چه کار کنه

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ریحانه پارسا دو سال میشه که از ایران رفته و ساکن ترکیه شده خانوم وقتی از ایران رفت همه چیز داشت. معروف بود و همه او را می شناختن و کلی پیشنهاد کاری داشت و احتمالاً درآمد خیلی خوبی هم داشت. اما ریحانه پارسا به همه داشته هاش تو ایران که به اعتقاد خیلی ها با چاشنی شانس و اقبال به دست آورده بود پشت پا زد و از ایران رفت. البته ریحانه پارسا کلاً تو ایران حواشی و جنجال هایش بیشتر از متنش بود و این موضوع رو می شد تو نوع لباس پوشیدن و تیپ هایی که می زد یا حتی ازدواج به قول خودش سفیدش با مهدی کوشکی و صد البته طلاق و جدایی جنجالیش فهمید.

هر چه بود ریحانه پارسا از ایران رفت و دوباره از صفر که چه عرض کنم از زیر صفر شروع کرد. ریحانه 22 ساله بود که رفت ترکیه و این سن کم باعث شد در ماه های اولیه حضورش تو ترکیه مسیر رو اشتباه بره و برای اینکه تو شهر غریب پناهی داشته باشه جذب قماربازن ساکن ترکیه شد و به قول داشت به فنا می رفت که شانس و اقبال یارش بود که بساط قمار و شرط بندی از ترکیه جمع شد.

reyhane parsa

وقتی ریحانه پارسا بدنساز شده اونم نه رو زمین!

ریحانه پارسا بعد از اینکه رفت ترکیه تند تند فاز عوض کرد یه مدت افسرده بود و حتی گفتن می خواد خودکشی کنه بعد اما کم کم اوضاع و احوالش بهتر شد و زندگیش سروسامان گرفت. خانم بازیگر یه گروه بازیگری و تئاتر راه انداخت و از اونور شروع کرد به فعالیت های تبلیغاتی و عکسش رفت روی جلد چند تا مجله و حتی کارگردانی رو هم تجربه کرد. این موارد خوب همه و همه با زمینه فعالیتی ریحانه پارسا تو ایران هم تناسب داشت اما مورد تازه یعنی ورزش و بدنسازی که ریحانه پارسا اخیراً رو کرده جدیده و تا حالا از خانوم خانوما ندیده بودیم.

reyhaneparssaa_318930478_468707948679413_4563829410316086613_n

وقتی ریحانه پارسا رفته تو فاز یوگا و مدیتیشن

ریحانه پارسا علاوه بر جسم و بدنش ورزش روح و روان رو هم تو برنامه روزانه خودش داره و تو تازه ترین ویدیویی که منتشر کرده نشون می ده تو آپارتمانش مشغول مدیتیشن و تمرین های ذهنی است. لبته این پست ریحانه خانوم پارسا یه نکته جذاب هم داشت و اونم لباس تو خونه جذاب و خوشرنگش بود که حسابی توجه هارو به خودش جلب کرد.

reyhaneparsaj_s+instagram+2023-2-26+story

جلب توجه ریحانه پارسا با عکس عروسی خیلی قدیمیش 

ریحانه پارسا که در صفحه اینستاگرامش نزدیک به 3 میلیون دنبال کننده داره عکس و فیلم های بسیاری از خود منتشر میکنه و همیشه هم سعی داره تا نکته ای رو نشون بده و جلب توجه کنه و پشت هر عکس و متنش یه چیزی هست.

اما ریحانه خانوم پارسا که سن و سال زیادی هم نداره انگاری مطلب کم آورده و به تازگی از عکسای بچگیاش داره استفاده میکنه که خب هم در نوع خودش برای کاربران جالبه گذشته که فلان بازیگر رو ببینند به خاطر همین ریحانه پارسا تو چند نوبت عکس هایی از دوران بچگی و نوجوانیش منتشر کرد که البته یکی از اون ها که گویا واسه ازدواج پدرش بود حسابی توجه هارو به خودش جلب کرد.

2

reyhaneh

وقتی عکس مادر ریحانه پارسا برق از سر همه پروند!

ریحانه پارسا از وقتی که بازیگر شد کلاً با پدر و مادرش چپ شد و اون هارو مسبب خیلی از بدبختی ها و گرفتاری هاش می دونست و این رابطه تیره و تار حتی زمانی هم که به ترکیه مهاجرت کرد هم ادامه داشت و خانوم خیلی حرف های زشتی به پدر و مادر می زد.

این شرایط تا همین چند وقت پیش هم ادامه داشت تا اینکه خانوم پارسا عکس و ویدیویی در کنار برادرش منتشر کرد و خبر داد که مادر و برادرش برای دیدن او اومدن ترکیه و این یعنی ریحانه پارسا و مادرش با هم آشتی کردن.

اندر احوالات خوش ریحانه پارسا با مامانش اینکه به تازگی ریحانه پارسا ویدیویی از خود به همراه دوستش به اشتراک گذاشت که در حال ورزش کردن بودن و کامنتی توجه بقیه رو به خود جلب کرد. این کامنت مادر ریحانه بود که البته پیجی پرایوت و شخصی بود و موضوعی که جالب به نظر رسید چهره به شدت جَوون مامان خانوم بود!!

Capture

اون تصویر شاهد چون عکس پروفایل بود خیلی مشخص و واضح نبود اما حالا یه عکس بزرگ از مادر ریحانه پارسا منتشر شده که چهره بسیار جوان و البته زیبای مادر ریحانه پارسا حسابی توجه هارو به خودش جلب کرد.

reyhaneh

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها