|

مهراوه شریفی نیا فکر می کنه هرچی ناهمگون تر خارجی تر؛ از هر انگشتش هنر میچکه!

mehrave sharifinia shayanews

مهراوه و ملیکا شریفی نیا دو خواهر متفاوت هتسند مه یابنار با استایل و آرایش چهره هاشون روکپ هم درآوردن!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهراوه شریفی نیا از بازیگرای جذاب و دوست داشتنیه سینما و تلویزیون می باشد که سالهاست تو این عرصه دیده میشه و باید بگیم یکی از هنرمندانی هستش که واقعا دلی مخاطب دوستش داره و تا به حال هم حاشیه ای منفی که بخواد کاربر از دستش شاکی بشه نداشته. مهراوه شریفی نیا حتی در اینستاگرام هم تعداد فالوور بالایی داره با کلی لایک و کامنت مثبت! مهراوه شریفی نیا از هون بچگیش به لطف مامان  و بابا جان مشهورش اومد تو کار و با دوربین و بازیگری آشنا شد، اما اگه بخوایم با خواهرش ملیکا شریفی نیا مقایسه ای ریز داشته باشیم باید بگیم مهرواه بانو در شرایط جذاب تری به سر میبره، هم از لحاظ محبوبیت و هم شهرت و اعتبار!

مهراوه شریفی نیا رو همه ما بیشتر در سریال های تلویزیونی دیده ایم و کمتر بر روی پرده سینما و این دقیقا نقطه مقابل پدرش محمدرضا شریفی نیا می باشد! محمدرضا شریفی نیا در سینما تا همین چند سال پیش به عنوان آرچافرانسه بود و تا به حال بازیگران زیادی رو به این عرصه آورده و کارشون رو راه انداخته.

 اما برگردیم سراغ مهراوه خانوم که باید بگیم این چهره از خواهرش ملیکا بانو بزرگتره و چهره ای هم شبیه به هم هستن و هم نیستن! اما در ادامه تصویری از این دو خواه مشاهده می کنید که به نظر خیلی از کاربران شباهت زیادی به هم پیدا کردن.

Untitled

مهراوه شریفی نیا پر قدرت و پارتی دار اما رو پای خووودش!

برخی از بازیگران هستند به مانند ماهور الوند که به کمک دَدی جانشون وارد این عرصه میشن و یهویی خیلی زود تند سریع میشن نقل محفل اهالی سینما! اما مهراوه بانو این چنین نبود و برای رسیدن به جایگاهی که داره تلاش بسیاری کرد و در تلویزیون بارها و بارها دیده شد، نه اینکه یهووو از همون اول بسم الله بپره اون بالا مالا ها و خودش رو در سطح سینما و یا شبکه خانگی فقط ببینه! مهراوه شریفی نیا سن و سال کمی نداره اما همونطور که گفتیم از همون بچگیش اومد و کار کرد و دیده شد. البته که مهراوه شریفی نیا این مدلی نبود که کل تایم زندگیش رو در این راه اکتیو باشه و مدتی رو غیب شد و به درس و مشقش رسید و بعد باز اومد

unknown_300172183_2861538434148232_5163653106551107658_n

اعتماد به نفس بالای مهراوه شریفی نیا بخاطر این چهرش!

خب همونطور که مشاهده کردین مهراوه شریفی نیا یه فیس خیلی ساده داشت با لباس و تریپی که چندان عجیب به نظر نمی رسید. مهراوه بانو چهره ای ناز و دلبرونه داره که خدادادی هم هستش و به مانند خیلیییی از بازیگران زن صورتش رو لب و گونه پروتزی نکرده و حتی به بینی که خیلی از خانوما در این عرصه میرن فندقیش میکنن، هم دستی نبرده و اتفاقا اعتماد به نفس بالایی هم داره.

شاید بگین از کجا فهمیدی؟ خب قطعا وقتی شما از چهرتون راضی نباشید میرید عملش می کنید که خب مهراوه شریفی نیا هم قطعا مشکل هزینه ای نداشت که! بنابراین خودش نخواسته و اعتماد کاملی نسبت به چهرش داره. از طرفی شما اگر کمی احساس نارضایتی داشته باشید آرایش می کنید! که خب مهراوه بانو این قلم رو هم اونقدری کم انجام میده که خدا میدونه! 

unknown_301435436_143950974676025_2586753968383251908_n

وقتی مهراوه شریفی نیا فکر میکنه جذب بپوشه خارجیه!

مهراوه شریفی نیا خیلی اهل استایل کردن نیست اما قطعا وقتی شما یک چهره مهشور اونهم مهراااوه هستید باید تیپی آراسته و جذاب داشته باشید که در عین حال که چشمگیره و لنز دوربین و چشم همرو به سمت خودش میکشونه، اجق وجق و حاشیه دار نباشه. در رابطه با مهراوه شریفی نیا ابتدای مطلب گفتیم که برخی از جنجالاتش دست سازه چرا که خود خانوم بازیگر با لباسی ک انتخاب میکنه میره تو حواشی ناجور قرار میگیره.

مهراوه شریفی نیا مثلا مدتی پیش برای یکی از مراسمات خارجی حضور پیدا کرد اما ظاهرا وقتی اسم از خارج از ایران میاد بانوان ایرانی فکر میکنن هرچی کوتاه و تنگ تر بپوشن خارجی تره و فرهنگ اون مدلی رو نشون میده! اما بنظر میرسه حتی در هالیوود هم لباسی که مناسب باشه معیاره نه اینکه هر چی جذب و تنگ تر خارجی تر!!

7183_449 (1)

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد. او دیپلم ریاضی فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است.

شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها