|

جلف بازی "صبا راد" واسه اَبروهاش که خیلی رو اَبراس؛ چیتان پیتانِ عیدش چه غلیظه!

saba rad shayanews

صبا راد بعد ازدواج دومش به قدری با همسرش مانی رهنما خوشبخت به نظر میرسه که دائما در حال آوردن اسم ایشون تو هر موضوعیه، حتی موضوعات خانومانه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- صبا راد رو شاید به اسم بشناسید و شاید هم خیر، اما قطعا صدا و لحن و چهره خانوم خانوما رو به یاد دارید چرا که تو هر سن و سالی که باشید باز ایشون رو می شناسید! حالا ممکنه خودتون مادر باشین و از بیننده های برنامه "به خانه برمیگردیم" بودید و یا فرزند هستین و صدای حانوم مجری رو در این برنامه شنیده اید و به گوشتون آشناست! صبا راد با اجرا در این برنامه بود که شهرت پیدا کرد اما بعد تر صبا راد رو در شمایل یک بلاگر دیدیم که خیلی با اونچه که یادمون میاد و تو تلویزیون چشممون میخورد سنخیتی نداره. صبا راد بعد از اینکه با صدا سیما خداحافظی کرد ابتدا کمی تا قسمتی ترکیه رو تست نمود به اسم مهاجرت رفت که رفت! اما طولی نکشید که دیدیم خانوم مجری با بار و بندیل برگشت خوردن و چندان در این کشور دووم نیاوردن که البته دلیلش دقیق مشخص نیست!

Untitled+(2)+(1)

وقتی مانی شده ورد زبون صبا راد! خانوم شوهرشو از دل آسمون پیدا کرده؟

هرکسی گذشته ای داره و صبا راد هم بیوگرافی خودش رو کم و زیاد در اختیار گذاشته که البته قرار نیست چون چنین افرادی مشهور هستند تا ریز به ریز زندگشیون رو بزارن تو ویکی پدیا!! اما صبا راد ازدواج اولش چندان به روند درستی پیش نرفت تا اینکه به طلاق ختم شد. صبا راد بعد تر با آقای خواننده مشهور یعنی مانی رهنما دیده شد و سرانجام این زوج به هم پیوستنشون رو علنی اعلام کردند. 

این روزا صبا راد در کنار همسرش روزهای خوشی رو نشون میده که سپری میکنه و معمولا هم اسم مانی ورد زبونشه! مثلا به تازگی خانوم مجری برای خوشگلاسیون ابروهاشون اقداماتی داشتند که تو استوری هم توضیحات دادن اما نکته عجیب اینجا بود که حتمااا اون وسط باید خاطر نشان میکردن که ماااانی هم کمکم کرده و اینجا بود که کاربران چندان به مذاقشون خوش نیومد! 

درآمدی که از فضای واقعی درنیومد و فضای نامرئی پول بارون کرد!

اما همه این مواردی که گفتیم برای چیه؟ برای درآمد بالا و خوبیه که اینستاگرام و فضای مجازی این راه رو برای خانم هایی مثل بهاره رهنما و صبا راد ایجاد کرده تا پول پارو کنند اونم به راحتی!

صبا راد در پیج اینستاگرامی اش 856 هزار دنبال کننده دارد و به نسبت تعداد فالوور ها و میزان بازدهی آن نرخ ها را تعیین کرده که قطعا اگر پیجش میلیونی شود این اعداد و ارقام نجومی تر هم می شوند. صبا راد در روز تبلیغات بسیار زیادی دارد و پیج های مختلفی را معرفی می کند مهم هم نیست چه چیز باشد همه چیز در این پیج معرفی خواهد شد!!!

sabarad.official_283117212_406208031367403_7749129676550028031_n

ویدیویی از صبا راد که میاد و جزء به جزء کاراش رو گزارش میده و با ژستی نه چندان جالب در آینه فالوور رو مجذوب خود میکنه! واقعا استوری 15 ثانیه ای رو چندین میلیون میگیرن برای اینکه روزانه کار و تفریح خودشون رو گزارش بدن؟! 

گوگوش خونیِ صبا راد به همراه همسرش!

صبا بعد از انکه از تلویزیون رفت به همراه همسر موزیسینش راهی ترکیه شد و حدود یک سالی آاونجا موند. در مدت حضور در ترکیه صبا خانوم که دیگر هیچ محدودیتی نداشت با عکس های عجیب و عشقبازی های جلوی دوربینش حسابی نام و نشون خودش رو در اینستاگرام بر سر زبان ها انداخت. صبا در تصاویری که منتشر می کرد خیلی در قید بند حجاب نبود البته هیچ گاه هم کاملاً سر برهنه و بی روسری جلوی دوربین نرفت! صبا چند باری هم به همراه همسرش از گوگوش آواز خواند و جلوی همه فالوورها حرکتی نه چندان جالب زد.

وقتی صبا راد تو ماه رمضون جلو دوربین تست غذا میکنه!!

صبا راد اون موقع ها که هنوز مجری بود و تابع قوانین صدا و سیما، خب برخی موارد رو باید رعایت میکرد. اما سوتی هایی که خانوم خانوما داشت و خیلیم ناجور بود یکی از قسمت های این برنامه بود که ماه رمضانه و صبا راد که ظاهرا روزه نبوده حواسش نیست غذارو تست میکنه!

البته که اگه دقت کنید بنده خدا خانوم آشپز هم کلی متعجب میشه که چجوری صبا راد داره میخوره و انگاری میخواد بگه نخورررر!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سید ارسالی در

    خجالت بکش

  • نسترن و ناصر و دیگران ارسالی در

    مانی رهنما خواننده بسیار خوبی ست و هیچ معلوم نیست چرا کار و زندگی ش رو گذاشته زمین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها