|

هَپی مَپی خارجی طور "سمیرا حسینی" وقتی ظاهری خیلی خاص ساخته؛ چه آب شد زیر آفتاب!

samira hasanpur shayanews

سمیرا حسینی از بازیگران دهه شصتی می باشد که دمدمای چهل سالگی است اما با این حال چهره ای ده سال کوچکتر از اونچه که هست، دارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سمیرا حسینی از بازیگرای جذاب و جَوونی هستش که از سن و سال خیلی کم اومد و شد بازیگر، اما طولی نکشید که سمیرا حسینی محو افق شد و دیگه این چهره تازه جون گرفته در بازیگری رو ندیدیم! سمیرا حسینی سابقه کار پرباری نداره اما در عو.ض هواداران بسیاری هستند که شیفته فیس حال حاضرش شدن و یه جورایی میشه گفت با سمیرا حسینی که اون تایم ما از تلویزیون می دیدیم زمین تا آسمون فرق کرده.

سمیرا حسینی به مانند خانوم هایی همچون نیوشا ضیغمی یه بکوب و بساز درست حسابی تو چهرش انجام داد که خب نتیجش شد ظاهری عروسکی و زیبتر که البته چندان شباهتی به اون سمیرای قبل نداره. سمیرا حسینی با انتشار عکس و ویدیو از خود در صفحه اینستاگرامش و ارتباط با دوستانی همچون سمیرا حسن پور و متین ستوده همچنان بولد مونده ولی خب باید یه قبل و بعد همه جا از خودش داشته باشه تا مخاطب به یاد بیاره خانوم بازیگر کی هستن! مثلا در ادامه نمونه ای جدید از این بازیگر جَوان رو مشاهده می کنید.

Untitled

سمیرا حسینی کارگردان، فیلمنامه نویس، بازیگر!

البته که سمیرا حسینی شاید تو جعبه جادو و بر روی پرده نقره ای چندان ددیه نشه اما خانوم بازیگر شغل و حرفه شگفت انگیزش رو در تئاتر ادامه داده و بیخیال اونچه که علاقمند بوده بهش نشده!

سمیرا حسینی در اصل هم فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی (تئاتر) از دانشگاه آزاد هستش و شاید باورتون نشه ام در فیلمنامه نویسی و کارگردانی هم تجربه فعالیت جذابی داشته.

چهره سمیرا حسینی که باب دل پرده نقره ای شد!

افسانه پاکرو بازیگری با سابقه کاری خوب و شناخته شده هستش که بر این نظره سینمای ما به شدت رفته به سمت و سوی دختر خوشگل پسند. البته که معیار سینما جان بر این نظره که خانوم هایی که چهره ای عملی و تعداد فالووری بالا دارند به نسبت بقیه در ارجحیت هستند. به همین علت در این بین برای یک بازیگر تنها هنر بازیگری نیست که اهمیت داره و ظاهر اون خانوم یا آقا در مراسمات سینمایی و یا تصاویری که تو اینستاگرام به اشتراک میذارن خیلی مهمه و باعث شناخته چه بیشتر مخاطب میشه.

سمیرا حسینی اصلا و ابدا اهل حاشیه سازی نیست اما هنرمندیه که گاهی با ظواهر خاصش جلب توجه میکنه و مدتی پیش هم با برومرنگ کوتاهی تو تولد بود و گذاشت، مورد توجه فالووراش قرار گرفت.

صفحه اینستاگرام سمیرا حسینی پروسه ای جذاب از تغییر چهرش

این روزا که بازار خودشیفتگی تو اینستا خیلی زیاده و همه دوست دارن یه جورایی به چشم بیان، سمیرا حسینی هم شروع به انتشار عکسای عجیب غریب از خودش کرد که از دید کاربران بسیاری واسه یه خانوم بازیگر این مدل عکسا خیلی پسندیده نیست و اون رو یه جورایی شبیه مدلای آمریکایی میکنه تا یه بازیگر ایرانی!

درواقع سمیرا خانوم همچون بازیگرای دیگه به محض دیده شدن سریع رنگ عوض کرد و به کسی بسیار متفاوت تر از آنچه مردم انتظار داشتن، تبدیل شد. این خانوم بازیگر تو نقشایی که اون اوایل بازی میکرد خیلی معصوم و تو دل برو بود و حالا شده یه شهره شهری که هیچ کس جلودارش نیست.

264551716_1039869033253974_9107846250989816235_n

samirahosseini.official_2619203958942278925_1238109408

کمی بیشتر با سمیرا حسینی

سمیرا حسینی متولد آبان ماه سال 1363 در تهران می باشد. سمیرا فارغ‌التحصیل رشته تئاتر، گرایش ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری است. او تئاتر را از نوجوانی و دبیرستان شروع کرد و در حال حاضر علاوه بر بازیگری، در کارگردانی و فیلمنامه نویسی مشغول است.

وی در دوران مدرسه همیشه جزو گروه تئاتر بود و در مراسم مختلف مثل دهه فجر در مدرسه به همراه همکلاسی هایش نمایش های مختلفی را اجرا میکرد.

سمیرا+حسینی

اما در دوران دانشگاه به صورت حرفه ای تئاتر را دنبال کرد و در سال 1384 برای اولین در یک سریال تلویزونی به نام “در قصه‌ها زندگی می‌کنند” بازی کرد و سپس در یک مجموعه دیگر به نام "زیر یک سقف" دومین تجربه بازیگری خود را کسب کرد.

او با سریال "صاحب‌دلان" توانست به شهرت زیادی برسد این سریال توسط آقای محمدحسین لطیفی ساخته و در رمضان سال 1385 از شبکه دوم سیما پخش شد.

276030822_691666598540204_4991140416678957668_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها