|

خواهر مدلینگ فرشته حسینی دست هرچی شیکول طهرونی بست؛ با نوید یهو غیب شدن چه غربی اومد!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی همیشه در کنار نوید دیده شده و کمتر در حضور خانوادش که خب اینبار با خواهری که رونمایی کرد نشون داد خانوادگی هنرمندن!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- فرشته حسینی بازیگر خوش استایل و خوش قامت سینمای ایران می باشد که البته اصالتی افغانستانی داره و سالهاست که در مشور همسایه یعنی ایران فعالیت داره و با ازدواجش هم به شدت پرید اون بالا مالاها. فرشته حسینی بازیگری با استعداد است که چهره ای بسیار زیبا و نچرال هم داره، اما نکته اینجاست که نوید محمدزاده همسر فرشته بانو براش همچون نیتروژن بود که این چهره رو از هنرمندی معمولی به فرشته حسینیِ پرده نقره ای تبدیل کرد. 

فرشته بانو از نظر برخی از مخاطبین به شدت خوش فیسه و ترکیبی زیبا در چهره داره. اما برخی هم بر این باورند که فرشته حسینی خیلی هم لایق این جایگاه نیست و بهتر بود تا روند عادیش رو بدون نوید میشد دید تا در رابطه با پیشرفتش بشه نظر داد!! فرشته حسینی بعد از ازدواجش در ظاهر و استایل هم به شد تغییر کرد و می دونید که نصف شهرت این بازیگر هم برمیگرده به اینکه با نوید در کنار هم از لحاظ استایلی تغییر کردند و شدن جنجالی ترین زوج سینما. البته که نوید و فرشته فقط یک ساله که ازدواج کردن اما پیش از عقدشون چهار سال ارتباط دوستانه داشتن و کلی شناخت نسبت به هم پیدا کرده بودند! در ادامه تصویری از این چهره مشاهده می کنید که در نوع خود جالبه و فرشته حسینی این روز هارو نشون میده.

fereshtehosseini-1

وقتی حسینی ها کلا طرفدار دارن و هنرمندن!

البته همونطور که دیدین دو حسینی در این تصویر حضور داره. برخی از بازیگران بر این نظرمد که فاطیما خانوم خواهر فرشته می باشد و برخی به این گمان هتسند که فاطیما شاید دخترعموی فرشته حسینی هستش که در کشور خود دارای اسم و رسمی خاص می باشد. حالا میپرسین چرا؟ چون فاطیما حسینی در پیج اینستاگرامش نزدیک به 100 هزار دنبال کننده داره و مدلی جذاب در افغانستان می باشد.

Untitled

Untitled

فرشته حسینی و زیبایی ظاهر و استعدادش! چه جسارتا

اما برگردیم سراغ فرشته حسینی که در کنار نوید رشد کرد و حالا زیبایی ظاهر و استعدادش رو به رخ میکشه. فرشته حسینی بارها و بارها در مراسمات سینمایی دیده شده که با استایل های عجیب بوده که خب بادی گفت انگاری همیشه این بانوان هستند که مثل خانوما میشن. شاید بپرسین چرا که خب در جواب باید بگیم سحر قریشی رو به یاد دارید؟ وقتی رفت پیش تتلو این سحر بود که تتو زد و یا گیاهخوار شد و خلاصه اینکه شباهت زیادی به تتلو پیدا کرد، نه تتلو به سحر. از طرفی هم فرشته حسینی تا پیش از ازدواج با نوید ساده و معمولی تر از اونچه ک فکرشو کنید استایل میزد اما حالا خانوم خانوما رو می بینیم در حالی که کپی برابر اصل نوید محمدزاده تریپ میزنه و به شدت ریسک پذیر شده. اما در ادامه استایلی از این هنرمند جوان کشورمون مشاهده می کنید که جالب به نظر میاد.

فرشته

فرشاه حسینی و نوید محمدزاده زوج جذابی که نکته دارن

انگاری اینروزا دیگه خیلی معیارای قدیم ملاک نیست و آدما به خصوص چهره های مشهور به شدت در حال زیر پا کذاشتن برخی هنجار شدن، مثلا یکیش سن! نوید محمدزاده و فرشته حسینی از دو دهه مختلف هستند و فاصله 11 ساله دارند. اما جالب اینجاست که این فاصله چندان مشخص نیست و این زوج واقعا به هم میان به جز مواقعی که قد و قامت فرشته بلند تر از نوید میشه و اینجاست که صدای کاربران درمیاد.

البته که گهگاهی هم فرشته از قصد از کفشی استفاده می کنه که این قده مشخص بشه و این درست همون هدفیه که نودی و فرشته دارن و میخوان نشون بدن خیلی موارد مهم نیست و سلیقه ای هستش و هنجاری وجود نداره در برخی موضوعات!

61e50930b4295

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی