|

نگاه ناناز "مریم خدارحمی" پشت یه تیغ تیغی؛ با لباس مجلسی قرمز گاو گُنده گرفت تو بغلش!

maryam khodarahmi shayanews

مریم خدارحمی که همیشه هنرمندی کم حاشیه بوده و هست، اینبار نیز با نگاه معصومانه اش پشت درخت فالووراشو حسابی دپ کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم خدارحمی از بازیگرای مشهوریه که سالهاست در این عرصه فعالیت داره اما خب خیلی به اون اندازه که باید و شاید نتونست در بازیگری فعال و موفق باشه. مریم خدارحمی مثلا سابقه بازی در سریال "سه پنج دو" رو داشت که کاراکتری طنز رو ایفا کرد اما نه اونچنان جذاب که مخاطب دلش میخواست! مریم خدارحمی در سریال "ستایش" هم بود اما خب به شدت اجتماعی و جدی، که همین موضوع باعث شد تا بیننده ستایش به راحتی بتونه با مریم بانو ارتباط برقرار کنه و اینجاست که مشخص میشه ذات درونی یک بازیگر برای چه حوزه ای جذاب تر و طبیعی تره!

مریم خدارحمی اما در اینستاگرام کاملا متفاوت از اونچه که من و شما در جعبه جادو دیده ایم می باشد چرا که روحیه ای ذوقدار برای دیده شدن داره و اصولا عکس های زیادی هم از خود به اشتراک میذاره. مریم خدارحمی گرچه عمل های زیبایی داشته و فیس طبیعی نداره، اما همچنان صورتی مثبت و به دور از کلک های عجیب غریبه و این مدلیه که اگه تو نقش منفی هم دیده بشه باز مخاطب باورش نمیشه که این هنرپیشه منفور داستانه و منتظره تا برگرده به راه راست!!! اما ابتدا تصویری از این چهره مشاهده می کنید که تازه ترین تصویر به روزرسانی شده مریم خدارحمی بود و با کپشنی نه چندان خوشحال منتشر شد.

maryamkhodarahmi__334337141_595262225466029_6108613523868927971_n

وقتی مریم خدارحمی اینجوریاست که بهاره رهنما رو میزنه کنار!

همونطور که در تصویر بالایی هم مشخصه این چهره چندان اهل چیتان پیتان بازی های امروزی نیست که با استایل و ارایش های اجق وجق سعی بر دیده شدن داشته و به مانند جنجالی هایی همچون بهاره رهنما با ترفندای مختلف خودش رو بولد کنه!

مریم خدارحمی باز هم به مانند خانوم رهنما نیست و از فیلترای اینستاگرامی به شدت فراریه که همین موضوع باعث میشه تا مخاطب چهره اصلی این چهره رو ببینه نه اونچه که غیر واقعی و مجازیه! خانوم رهنما در نکات منفی اونقدری پیشتاز شد که در هر موردی میشه مثالشون زد اما بازیگرامی به مانند مریم خدارحمی سعی دارند تا با تولد محتواهایی دیگر شهرت داشته باشند.

maryamkhodarahmi__269968900_128040983009945_7538813176800130193_n

غیرت عجیب مریم خدارحمی رو گوشت حیوانات!

مثلا مریم خدارحمی به شدت گیاهخواره و حامی حیواناتی که من و شما میکشیم و میخوریم! تعداد این دسته خاص در کشورمون و حتی جهان به شدت کمه و تقریبا هرکسی که سبک وگن رو دنبال میکنه سعی بر این داره تا دیگران رو هم به راه خودش ببره و به قول خودشون، بقیه رو به راه راست هدایت کنند!

البته که نظرات قابل احترامه و تو این دنیا حتی دوقلو ها هم شبیه به هم نیستند چه برسه به افراد مختلف با ذهنیت و سلیقه های مختلف! مریم خدارحمی در رابطه با این گیاهخواری در پیج خود عکس و ویدیو های بسیاری منتشر میکنه و اصولش بر این اساسه که فالووراشم وگن کنه.

maryamkhodarahmi__271607182_675111337197777_3463178140261611073_n

وقتی مریم خدارحمی جاشو گرفتن و با آرایشگرش تولید محتوا میکنه!

میدونیم که دیگه این روزا سینما و شبکه خانگیه که خریدار بیشتر داره به همین جهت بازیگران تلویزیون چندان کارشون گرم نیست و مریم خانوم خدارحمی هم به طبع چندان دیده نمیشه و کمرنگ شده. البته که این موضوع تنها بریا مریم بانو نیست و خیلی از بازیگرای تلویزیون مجبور به کم کاری شدن و در عوض هنرمندانی مثل هوتن شکیبا و یا پریناز ایزدیار رو می بینیم که مثل برق و باد پشت بند هم بازی میکنن و از پارتی های خود استفاده نموده و هم شغلشون رو دارن و هم درآمدی بسیار بالا! 

اما این بازیگر جوانمون در اینستاگرام حسابی اکتیوه و تازگیام تصویری از خود منتشر کرد که همراه با آرایشگر جذابش بود ومورد توجه کاربران قرار گرفت

IMG_4033

بیوگرافی جالب مریم خدارحمی

مریم خدارحمی متولد 16 اردیبهشت 1362 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده دانشگاهی رشته تدوین می باشد که کار تصویر را از شبکه استانی شروع کرد و مدتی بازیکن فوتبال بوده و تجربه عمل زیبایی بینی هم دارد.

Untitled

خانوم بازیگر فوتبالست بودن!

مرین خدارحمی پیشتر گفته بود که علاقه شدیدی به بازی فوتبال داشت و تا همین چند سال پیش هم بازی می کرد.

اما سال 1395 توی تمرین پام آسیب دید و باید گچ می گرفتم اما بدلیل بازی در سریال «روزهای بی قرار» نشد و لنگ لنگان و با درد بازی کردم که در نهایت با صلاحدید پزشکان ، این ورزش را برای همیشه ترک کردم.

مریم+خدارحمی+

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها