|

چیتان پیتان عجیب غریب پردیس احمدیه واسه همسر تو ذهنش؛ دُخی پوست شیر اتاق گریم کچل شد!

pardis ahmadiyeh shayanews

پردیس احمدیه مجرده و ازدواج نکرده اما در رابطه با این موضوع ملاک هایی داره که عجیب به نظر میان و شاید هر دختری چنین خواسته ای نداشته باشه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پردیس احمدیه قطع به یقین یکی از بازیگرای جذابیه که شاید به مرور زمان داره خنثی و خنثی تر میشه و روند بازیگریش یکنواخته، اما استعدادی که داره کاملا نمایانه چرا که با بازی در فیلم "لاک قرمز" پردیس احمدیه نشون داد میتونه تا به چه اندازه خوب نقشش رو به تصویر بکشه. و یا شاید هم فیلم "مجبوریم" که نقش دختری نوجوان رو داشت که مجبور بود باردار بشه و فرزندانش رو بفروشه! پردیس احمدیه غالبا چنین نقش های عجیبی رو بازی میکنه که اجتماعی هم هستند و اصلاااا تو فاز و نول کاراکترای طنز نیست. پردیس احمدیه رو این روزها در سریال شبکه خانگی "پوست شیر" می بینیم که اصل کاریه داستانه اما نقشش از این مدلاست که داستان حول محورشون میچرخه و خودشون خیلیییی غلیظ نیست.

pardisahmadiyeh_150744663_263046705189522_7343121439032850696_n

خوش و بش پردیس احمدیه با شهاب حسینی در مورد رفقاش!

پردیس احمدیه اما جالبه که در لایف استایل خودش چندان در این حد خشک نیست ولی خب روحیه ای طنز هم نداره. مثلا مدتی پیش خانوم خانوما با مشکات جان که البته اون موقع مجری برنامه بود، هم صحبت شد و در پاسخ به سوال شهاب حسینی که رفیقات چجوری بودن جوابی عجیب داد! 

ملاک شاخ درارِ پردیس احمدیه واسه ازدواجش!

البته که داستان گفتگو با ساحلِ پوست شیر و یا پردیس احمدیه همین جا ختم نشد و پردیس احمدیه بجز برنامه "هم رفیق" در برنامه "دورهمی" هم دعوت شد و در پاسخ به سوال تکراری و همیشگی مهران مدیری در رابطه با ازدواج هم جوابی جالب تر داد که البته رک وبی غل و غش بودن خانوم خانوما باحال بود.

پردیس احمدیه در مورد ملاکش برای ازدواج نکات جالبی رو میگه که برخلاف اکثر دختراست و همین میشه که شاخای مهران خان مدیری در میاد. پردیس بانو برای قد و قواره همسر آیندش معیاری داره که خیلی با همسنای خودش یکی نیست که البته مشخصه خانوم بازیگر پیش از حضور در این برنامه به صحبتاش کاملااا فکر کرده!! ناگفته هم نمونه بازیگرانی هستند به مانند نرگس محمدی و یا سمانه پاکدل که بعد از حضور در برنامه دورهمی و حرف زدن درمورد ازدواج و ملاکشون، زود تند سریع خواستگار پیدا شده اونهم چه خواستگارایی! همکار و جذاب!!

پردیس احمدیه و نقشی که خیلی غرقش کرد!

پردیس احمدیه بر این نظره که خیلی علاقمد به بازیگری نبوده اما در سن نوجوانی تو این راه قرار گرفته و به قول خودش میگه وقتی میوفتی تو یه کاری سعی بر یاد گرفتنش داری و پردیس بانو هم این مدلی تونست بره جلو. اما این چهره جوان سینما از اونجایی که در خانواده ای هنری بزرگ شده و مادرش موسیقی کار میکرد، چندان از هنر و فضای اینچنینی دور نبود و حالا از بازیگرا اسم و رسم داری محسوب میشه که نقش ها گرچه براش سختن، اما از پسشون برمیاد.

مثل به گفته خودش کاراکتر پروانه در فیلم "سرکوب" چندان آسون نبوده چرا که با این نقش به شدت غریب بود و باید برای به تصویر کشیدنش خودش رو در اون غالب میدید و اینجاست که پردیس احمدیه میوفته تو چالش!

pardisahmadiyeh_140207056_164009715176388_8397419324295753377_n

pardisahmadiyeh_295352412_582941886895955_3419385151337539500_n

پردیس احمدیه و استایل های خاصی که امضای خودشن!

قطعا استایل برای یک بازیگر جزو آیتمای خیلی مهمی هستش که به مانند استعداد و توانایی بازیگریش میتونه تاثیر بذاره که خب باید بگیم پردیس احمدیه در این راه هم سبک جذاب و مختص به خودش رو داره. خب همونطور که گفتیم پردیس احمدیه نیز به استایل خود اهمیت زیادی میده. پردیس بانو از دهه هفتادی‌ های موفق سینمای ایرانه که در طول مدت نه‌ چندان طولانی حضورش در سینما هم انتخاب‌ های خوبی داشته. او شخصیتی جدی، مستقل و مصمم از خود نشون میده و این ویژگی ها همونطور که از شخصیت او پیداست در استایل و انتخاب لباس هایش هم به خوبی قابل مشاهده می باشد.

این بازیگر جوان بیشتر اوقات لباس های ساده و کلاسیک مورد توجهش هستند ولی جالبه که بدونید اگر بخواد متفاوت لباس به تن کند این حرکت رو مصصم و با شجاعت انجام میده. مثلا استایل نارنجی مشکی پردیس احمدیه در اکران فیلم دارکوب یکی از استایل های زیبا و جسورانه این بازیگر جذاب محسوب میشه که در عین سادگی نگاه هارو به سمت خودش خیلی کشوند.

پردیس+احمدیه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها