|

حرکت ژانگولر "سحر قریشی" واسه یه ورزش ساده؛ تولد عجیب الخلقه خانوم چی میگه!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی بازیگر مشهوریه که دست از هیچ جنجالی برنمیداره و اینبار در باشگاه برای ورزشی ساده ژانگولر بازی های عجیب داشت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- سحر قریشی رو این روزا تو دبی و در لایف استایل جدیدش می بینیم که به شدت نسبت با سحر قریشی داخل ایران فرق کرده اما این تفاوت تنها در ظاهر خانوم بازیگر دیده میشه چرا که وقتی تو ایران بود هم باز به همین میزان شیطنت داشت و اصلا در رابطه با اینکه رفت پیش تتلو و بد شد و این حرفا نمیشه صحبتی داشت. مثلا سحر قریشی تنها بازیگری بود که خبر چندین رابطه ازش دراومد و هر بار هم با افرادی مشهور که خب ممکنه کسایی هم بوده باشن تو زندگیش که شهرت نداشتن و به همین علت صداش درنیومده. 

سحر قریشی این روزا در سکوت اما شلوغ بازیِ تمام، به سر میبره. اما جالبه که خانوم خانوما هنوز آوازش تو پیج تتلو هست و هر ازگاهی آقای رپر یادی ازش میکنه، البته که این تله پاتی تنها از طرف تتلو نیست و جدیدا سحر قریشی هم تو بیو صفحه اینستاگرامش عدد 786 رو زده که با توجه به این که تتلو همیشه عدد 78 همراهش هست و این عدد رو عدد تعادل میدونه، بسیاری از کاربران هم سحر و تتل رو به هم ربط دادند.

سحر قریشی در ایران سحر قریشی در ایران

سحر قریشی و شریکای زندگیش

همه اینها به کنار قطعا میدونید که سحر قریشی در ایران هم که بود به شدددت اوپن مایند رفتار و زندگی میکرد. خانوم بازیگر اونقدری از جنبه به دور بود که چند ماه بعد از اینکه در نقش یلدا بازی کرد و برای اولین بار رفت جلو دوربین، از شوهرش طلاق گرفت! این در حالی بود که سحر قریشی هر چی بیشتر گذشت با افراد بیشتری آشنا شد و صدای خیلی از بانوان بازیگر رو هم درآورد که چرا همه نقشارو به ایشون میدن و چون خانومو خانوما دست رد به سینه هیچ مهمونی نمیزنه و با عوامل ارتباط خوبی داره، هر چی نقش و درآمده جارو کرده!

Untitled

ژانگولر بازی سحر قریشی تو باشگاه بدنسای

سحر قریشی حالا تو دبی سعی بر این داره که کشف حجاب نکنه و هنوز هم یه جور لباس میپوشه که بگه من شاید مهاجرت کرده باشم اما میخوام پل های پشت سر رو خراب نکنم! این در حالیه که خانوم بازیگر برای ویدیو گرفتن های ورزشیش هم لایه لایه لباس پوشیده و مورد هجوم نظرات عجیب کاربران قرار میگیره. سحر قریشی که از بدنسازیش خیلی هم ویدیو میگیره و منتشر میکنه، اینبار یه ترکیبی سمی زد و با حرکات ژانگولر بازی سعی بر این داشت تا بولد بشه!

در ادامه این ویدیو رو مشاهده می کنید که سحر قریشی واقعا خنده دار لایه ای مثل پیاز لباسش پوشیده و بسیاری از کاربران بر این نظرند که خانوم خانوما خیلی اوپن تر ازین حرفاست و برای یوتیوب و اینستا پوشیده میشه!

تولدی عیجب الخلقه که آقای طرفدار برای سحر قریشی گرفت

سحر قریشی خودش یه دختر عجیبه و قطعا اتفاقاتی هم که براش میوفته عجیبن! خانوم بازیگر به تازگی جشن تولدش 35 سالگیش رو گذرونده. تولدی که احتمالاً متفاوت ترین جشنیه که سحر خانوم گرفته چرا که حد فاصل 34 تا 35 سالگی برای سحر قریشی حوادث و حاشیه هایی ایجاد شد که شاید برای یک دهه یه خانوم یا آقای بازیگر هم کافی بود اما سحر قریشی همه اون هارو تو یک سال تجربه کرد.

سحر+قریشی (1)

سحر قریشی خوب تو فضای مجازی طرفدار زیاد داره و با بیش از 11 میلیون و 600 هزار دنبال کننده جزو 10 سلبریتی پر فالوور ایرانی در اینستاگرام محسوب میشه که دو و نیم میلیونش رو بعد از آشنایی بات تتلو به دست آورد. خیلی ها اومدن تولد خانوم بازیگر رو بهش تبریک گفتن اما یکی از اون ها در نوع خودش جالب توجه بود که خود سحر هم اون رو استوری کرد. چرا که هم لوکیشن عجیب بود و هم شخصی که با یه خروس اومده بود تولد سحر قریشی رو تبریک بگه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها