|

ویدا جوان نبود نبود یهو با یه فِیس دلبر تو اتاق گریم اومد؛ ازدواج فضایی خانم با آقاشو!

vida javan shayanews

ویدا جوان بازیگر مشهوریه که بیشتر تو سریال های تلویزیونی ایفای نقش داره و اینبار هم از گریمی جذاب رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ویدا جوان از بازیگرای خوش فیس و جذاب ایریانیه که با بازی در سریال "زمانه" بود که دیده و شناخته شد اما از اونجایی که نقطه اوج هر بازیگری با یک فیلم و یا سریال صورت میگیره، ویدا جوان نیز با سریال "پژمان" بود که به شدت دیده شد و شهرت یافت. ویدا جوان این روزا تو فیلم و سریالی دیده نمیشه اما خب انگاری یه خبرایی هست چرا که در ادامه می ببینیم خانوم خانوما تصویر از خود در حال گریم منتشر کرده که نشون میده حالا یا در حال تست گریمه و یا رفته سر اصل مطلب و داره گریم میشه برای نقش! ویدا جوان چهره ای به شدت کم حاشیست که اگه بخواد میتونه به راحتی جنجالی بشه و به ماند خیلی از همکاران خود خیلی زود و بولد تر دیده بشه، اما در راه و روندی دیگر سیر میکنه و می ببینم که ویدا جوان اهل حواشی بیخود و بی جهت نیست!

campec.ir_s instagram 2023-3-16 story

ویدا جوانی که خیلی علاقمند به دیده شدن نیست اما خودشو میکنه تو چشم!

شاید براتون سوال شه چرا تاکید بر روی حواشی بود گه خب باید بهتون یادآوری کنیم این روزا چه بلاگر باشید چه خواننده چه فوتبالیست و چه بازیگر و .... اگه دست به حاشیه سازی بزنید به شدت سرعتی مشهور میشین و بیشتر از اونچه که باید، دیده خواهید شد. این موضوع هم که دیگه این روزا با وجود اینستاگرام و عکس و فیلم های عجیب غریب خیلی زیاد شده! 

اما اگر بخوایم ریزبینانه دقت کنیم باید بگیم که ویدا بانو نیز دیده شدن رو تا حد و حدودی مِلو دوست داره چرا که تصاویری از خود به اشتراک گذاشته که جای بحث برای دیده شدن های عجیب داره اما نه اونچنان که بشه صدر اخبار زرد!! مثلا در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید که خانوم بازیگر علی رغم اینکه چندان اهل اینستا نیست، تصاویر جالبی از خود گرفته و به اشتراک گذاشته.

ویدا+جوان (1)

12224156_704047989729679_1298994755_n (1)

ازدواج فضایی ویدا جوان و همسرش!

ویدا جوان اما باید اعتراف کرد که موضوع ازدواجش از عجیب ترین ها بود چرا که جسارتی غریب نشون داد. صددرصد نیست اما خب تو تمام دنیا معمول بر اینه که آقا از خانوم خواستگاری کنه و دذتو ایران ما هم اینچنینه! اما ویدا جوان نشون دادکه یک خانوم هم اگه از آقیی خوشش بیاد میتونه خیلی درست حسابی و جذاب حرفش رو بیان کنه. ویدا جوان از همسرش ایلا تهرانی خواستگاری کرد.

خانوم بازیگر در حالی که شیفته همسرش شده بود خواستش رو خیلی واضح مطرح کرد و ایلا خان هم در حالی که از جسارت این چهره خوشش اومد خیلی زود بهش جواب مثبت داد و اینجوریاست که حالا می بینیم این زوج از کم حرف و حدیث ترین زوج ها هستند و زندگی خوشبختی دارند.

Untitled

کل کل و شوخی بهاره رهنما و ویدا جوان وقتی خواهرشوهر عروسن!

خب از باطن ویدا جوان که بگذریم و برسیم به ظاهر خانوم بازیگر باید بگیم که ویدا جوان یه پارنتر جذاب داشت تو سریال پژمان و اونهم بهاره رهنما بود که اون روزها در اوج پختگی دوران بازیگریش بود. تو اون سریال بهاره که خواهر پژمان جمشیدی بود حسابی با ویدا که نامزد پژمان بود کل کل داشت و یجورای به معنای واقعی خواهر شوهر بود حالا و بعد از چندین سال بهاره رهنما و ویدا جوان در جشن حافظ کنار هم قرار گرفتند و به یاد اون سریال با هم شوخی کردند.

کمی بیشتر با ویدا جوان

ویدا جوان زاده ۳۱ مرداد ۱۳۶۵ در تهراناست. وی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد.

ویدا جوان با بازی در سریال زمانه محصول سال ۱۳۹۱ در نقش نگار به کارگردانی حسن فتحی به تلویزیون معرفی شد. از دیگر سریال‌های او می‌توان به ماه و پلنگ، مجموعه پژمان و زمانه و شمعدونی ،آسمان من و سارق روح و و زیر هم کف فیلم ملبورن روزهای آبی وآبادان یازده ۶۰ اشاره کرد.

ویدا+جوان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها