|

وقتی متین ستوده تو اینستا حسابی هوای فِیسشو داره؛ آراویرا ترین قیافه ای که خانوم ساخت!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر خوش فیس ایرانیه که همیشه و در هر کجا با چهره ای سرشار از ارایش دیده شده تا اینکه خانوم بازیگر تصویری عجیب منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- متین ستوده بازیگر جذاب و خوش فیس ایرانیه که این روزا تو کار و بارش به شدت کمرنگ شده اما خب راستش رو بخواید خانوم بازیگر تو اینستاگرام خیلی هوای خودش رو داره و نمیذاره از یاد ها بره! متین ستوده با بازی در سریال "میکاوئیل" بود که دیده و شناهته شد اما فیس دیدنی و شهرت متین بانو با ایفای نقش متین ستوده در سریال "لیسانسه ها" بود که شکل گرفت و این چهره شد متین ستوووده تلویزیونِ ایران!

متین ستوده ابتدا چهرش رو ساخت و بعد بازیگر شد. مثلا برخی از بازیگران هستند به مانند نیوشا ضیغمی و یا الناز حبیبی که اول یه مدل دیگه دیده میشن و بعد عمل زیبایی انجام میدن و دیگه اون چهره سابق طبیعی نیستن! اما متین ستوده اول عمل بینی کرد و سپس شد بازیگر! میدونید که لازمه شهرت هم زیباییه و اون قدیم ندیما بود که بیشتر استعداد تاثیر داشت!! اما متین ستوده که بیشتر با آرایش ظاهر میشه اینبار چهره ای متفاوت و ساده ازش به اشتراک گذاشته شد که در نوع خود جالب بود و با کلی حرف و حدیث همراه!

متین ستوده

متین ستوده و فیسی که ابتدا ساخت بعد بازیگر شد! چقدررر تغییر با میکاپ!

البته که میدونید میتن ستوده از سلاطین میکاپ میون بازیگرای خانوم هستش و با توجه به اینکه چهره آرایش پذیری هم داره، به شدت تغییر میکنه در حدی که میشه یه آدم دیگه!!

یکسری از بازیگران مثل هدیه تهرانی همیشه و در هرکجا به ساده ترین شکل دیده میشن و برخی هم مثل متین ستوده با آراویرا ترین حالت ممکن! البته که پنج انگشت شبیه به هم نمیستن و هیچگاه سلیقه و ظاهر و خواسته آدما نمیتونه شبیه به هم باشه و یکی پر ملات دوسته و یکی کم ملات دوست!!

HOtDKHl3d9SN

قامت عجیب غریب متین ستوده وقتی براش همسر قحطه!

قد متین ستوده 1.75 هستش که خب میون خانوما بلند قامت محسوب میشه و مشکلی که همیشه بانوان قد بلند دارن اینه که به راحتی نمیتونن از کفشای پاشنه بلند استفاده کنن و به نظرشون خیلی بلند تر به نظر میرسن و گاهی هم ممکنه باعث آزارشون بده که اصلا این نظر اشتباهه چرا که هر کسی یه مدلی ساخته شده و قرار نیست کسی که کوتاه تر و یا بلند تره زیبایی کامل رو نداشته باشه.

176858_890

اما متین ستوده در مصاحبه ای گفته بود که بخاطر قدم بهم نقش نمیدن و خیلی تو شغلی که دارم به مشکل میخورم چرا که بیشتر کارگردانان میگن شما قدت بلنده و پارتنر متناسب با قدت سخت پیدا میشه! این در حالیه که متین ستوده حتی برای ازدواجش هم با خودش دچار مشکل شده بود و نگرانیش رو اعلام کرد که میترسم همسرم و یا کسی که بهش علاقمند میشم و باهاش میخوام که ازدواج کنم قد بلند نباشه و اینجاست که من در انتخاب دچار مشکل میشم! اما در نهایت متین ستوده نیز شوهری بلند قد نسیبش شد و حالا با آقای علی زند که مالک یکی از شیک ترین رستوران های تهرانه مزدوج شده.

52416175

فوبیای عجیب خانم بازیگر

او در مصاحبه ای گفته که من عاشق سفر هستم، واقعا هر جایی از کره زمین را دوست دارم که ببینم، یعنی یکی از بزرگترین آرزوهایم اینست که بتوانم حداقل خیلی از جاها را قبل از مرگم ببینم. شاید بزرگترین فوبیایی من هم این باشد که وقتی از دنیا بروم که خیلی از جاهای دنیا را ندیده ام.

168446_738 (1)

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است.

ایشون از قدبلندترین بازیگران زن ایرانی می باشد که اغلب نگران نداشتن پارتنر هم قد خود بوده. اما سرانجام با علی زندی ازدواج کرد. علی زندی صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است و اغلب هم میزبان سلبریتی ها و بازیگران می باشد.

matinsotudeh-newpic-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی