|

مریم مومن لبریز از سادگی چه نایس دُخی شد؛ خانوم تو کشتی ذوووق کرده الانه بیوفته تو آب!

maryam momen shayanews

مریم مومن گرچه همیشه با آرایش غلیظ دیده میشد اما اینبار فیس ساده و ملیح خود را در حالی که اَبروانی به شدت کمووون داشت منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مریم مومن بازیگر جذاب و تازه وارد ایرانی می باشد که البته منظور از تازه وارد این نیست که چند ماهه اومده تو این عرصه خیر! اتفاقا مریم مومن بازیگریه که تو سن 19 سالگی برای اولین بار سریال بازی کرد و ترکوند و با همون یک سریال شهرت یافت. البته اینکه سریال مورد نظر هم شاخ بود بی تاثیر نیست و باعث شد تا مریم مومن به خوبی و با سرعت دیده بشه.

مریم مومن در سریال شبکه خانگی "جادوگر" نیز ایفای نقش کرد اما با این دو کار نشون داد ظاهرا خیلی نمیتونه جنجالی و چالشی بازی کنه، بلکه نقشاش همه تو یک رنج حرکتی و چهره ای هستند که خب این موضع خیلی جذاب به نظر نمیاد. مریم بانو خیلی سابقه کاری قدیمی نداره با ت.وجه به اینکه هنوز پا به سینما نگذاشته، تازه وارد محسوب میشه و خیلی شهرت فضایی پیدا نکرده. میدونید که شما هر چقدر هم که تو تلویزیون بازی کنید باز به گرد پای یک فیلم در سینما نمیرسه در شهرت و شاخ شدن!

Untitled

چهره دست نخورده مریم مومن که چشمای فالووراشو قلبی کرد!

اما از این ها که بگذریم مریم مومن با وجود اینکه سن و سال بسیار جوانی داره اما هنوز خام یکسری از رفتار های جوانان نشده. قطعا یکی از این حرکت ها مربوط میشه به فیس و ظاهر خانومای بازیگر که میرن و چهره ای غیر طبیعی و عروسکی میسازن!

مریم مومن که به نظر میاد از چهرش راضی باشه، هنوز دست به عمل زیبایی نزده اما اینکه پروتز و بوتاکس و ... داشته یا خیر خدا داند! مریم مومن عاشق و شیفته انتشار عکس و فیلم از خودشه که در ادامه استوری جدید خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که با نظرات خوب کاربران همراه بود چرا که لبرررریز از آرایش نبود و فیلترای پلنگ اینستاگرام هم روش نداشت، اما ابرو های هلال شکل خانوم کاربران رو یاد ماه انداخت!!

maryam.momen_s instagram 2023-3-18 story

و اما فیس لبریییز از آرایش مریم مومن که دیگه خودش نیست!

گفتیم مریم مومن با عمل ممل آبش تو یه جوب نمیره اما دیگه نگفتیم که جهت زیبا سازی بیشتر و ترند شدن چهرش هیچ کاری نمیکنه که! اتفاقا مریم مومن رو باید از اعتیاد داران نسبت به فیلترای اینستا و لوازم آرایش دونست! چرا که خانوم بازیگر بی رحمانه اونقدری آرایش میکنه که گویی پوستش هیییچ راه در رویی برای نفس کشیدن نداره و اینجاست که باید گفت این بَدددده!

مریم مومن گاهی اونقدری در این موضوع غرق میشه که کاربر به شدت صداش در میاد و نظراتی منفی میده! قطعا آرایش برای زیباتر ساختن چهره خانوماست اما نه اینکه با صورت مثل بوم نقاشی برخورد بشه و لایه ای و مواد رنگ و وارنگ بیاد روش!!

ناگفته هم نمونه از دیگر عجایب مریم مومن میشه به قد و قامت خانوم بازیگر اشاره کرد که با 177 سانیت متر قد بلندترین بازیگر زن ایرانی می باشد.

maryam.momen_245230292_964473544102364_8625235386155433262_n

 

خب میدونید که کلا چهره های مشهور به خصوص بازیگرا بیوگرافی از خودشون در فضای مجازی دارند که بیشترش راسته و ممکنه کمترش هم خالی بندی دست نویسنده عزیز باشه! اما در رابطه با مریم مومن خانوم بازیگر خودش در مصاحبه ای اعلام کرده بود که کودکی سختی داشته و از اونجایی که مادر پدرش در سن 9 سالگی از هم جدا شدند یک شبه بزرگ شده و خلاصه اینک دوران خوبی رو پشت سر نگذاشته.

مریم مومن برای رسیدن به اهدافش جنگیده و از راه و رسم پارتی بازی هم به جایگاه حال حاضرش دست پیدا نکرده که خب همه این موضوعات برای ساخت مریمی که حالا می بینیم تاثیرگذار بوده. مریم مومن بارها در رابطه با سختیاش گفته که البته اینهمه گفتن هم شاید جالب به نظر نیاد چرا که هر کسی در طول زندگیش مشکلاتی رو پشت سر گذاشته! اما مریم مومن مدتی پیش هم در این رابطه تصویری رو به اشتراک گذاشت که مشخص نبود مخاطب این پست بازیگر جوان چه کسی بود اما با کپشن "قضاوت" اون رو تکمیل کرد!

مریم+مومن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی