|

خوشتیپیه پردیس احمدیه سر به فلک کشید جوندار؛ دُخی پوست شیر با گوشی میلیاردیش سیس میاد!

pardis ahmadiyeh shayanews

پردیس احمدیه بازیگر نقش ساحل می باشد که در اینستاگرام با استایل هایی جالب دیده میشه و اینبار غرور خانوم بازیگر برای ظاهرش سر به فلک کشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- پردیس احمدیه بازیگر جذاب و دهه هفتادی ایرانی می باشد که البتتته همون اولای این دهه متولد شده و برخلاف اینکه خیلی به چهرش نمیاد و بی بی فیس طور میخوره، اما سن و سالی کم نیست! پردیس احمدیه این روزا تو سریال شبکه خانگی "پوست شیر" خیلی سر و صدا کرده که البته این جنجالات مربوط به خود خودش نیست و نقش خانوم بازیگر بود که مورد توجه قرار گرفت. پوست شیر ابتدا خیلی جذاب و خفن اومد جلو و حتی تا پایاین فصل دوم هم مخاطب رو متعجب ساخته بود، اما با اومدن فصل سوم و اتفاقی که برای کاراکتر ساحل که با بازی پردیس احمدیه هستش رخ داد باعث شد تا تو اینستاگرام ویدیو های کوتاه و طنزی ساخته بشه و از کارگردان و نویسنده گرفته تا نقشارو مورد تمسخر قرار بدن، البته به نوعی بامزه نه اذیت کننده!

Untitled (3)

دخترک لاک قرکز چه بانوی جذابی بود خبر نداشتیم!

پردیس احمدیه چندان طرف تلویزیون نیومده تا به حال، اما خانوم بازیگر رو به شدت در فیلم های سینمایی و بر روی پرده نقره ای زیاد دیدیم. پردیس بانو با بازی در فیلم "لاک قرمز" بود ک دیده و شناخته شد. پردیس احمدیه در این کار اونقدری خوب بازی کرد که نظر کاربر رو.ی به خود جلب کرد که یه دختر بچه چقدر خوب میتونه بازیگر باشه اما بعد از کمی گذشت زمان مشخص شد که این چهره نه تنها دختر بچه نیست، بلکه سن و سالی قابل توجه داره!

Untitled

استایل های گَنگ و لوکس پردیس احمدیه 

پردیس احمدیه به مانند بسیاری از همکارانش تو اینستاگرام فعتیلت زیاد داره چرا که اصلا یکی از موضوعات مهم تو شهرت و دیده شدن همین اینستاگرامه که به خصوص به بازیگرای جدید خیلی تو مشهوریت کمک کرده. هنرمندان در این مورد به چند دسته تقسیم میشن که خب برخی واقعا هنرمندانه رفتار میکنن و عکس و فیلم میذارن. پردیس احمدیه یکی از همین آرتیست ها محسوب میشه که صفحش رو یِلخی نمیبرعه جلو و با تصاویر جذاب و فیگور های هنری و ظواهر فکر شده دیده میشه.

البته که خانوم بازیگر استایل و تصاویر یهویی و راخت هم زیاد میذاره و اینجوری نیست که کلا دربند خوووشتیپی باشه. مثلا در ادامه تصویری از وی مشاهده می کنید که ساده و راحته و پردیس احمدیه رو طبق معمول تو آینه آسانسور نشون میده. پردیس بانو به شدت علاقمند به آینه آسانسوره و در این استوری نیز دوباره که نه، هزار باره به سراغش رفت و ابراز وجودی جذاب در صفحش کرد.

pardisahmadiyeh_s instagram 2023-3-18 story

پردیس احمدیه و شهرتی باورنکردنی!

پردیس احمدیه متولد 1371 در شهر تهرانه و اولین بار با نقش اندک در سریال "یادآوری" سال 92 در کنار مهران احمدی و وحید جلیلوند به ایفای نقش پرداخت و پس از اون با بازی در فیلم "لاک قرمز" وارد فضای حرفه ای سینما شد و تونست در اولین پروژه بازیگریش در نقش اول به خوبی بدرخشه و پس از اون در فیلمای مختلفی مثل "خانه دختر" با بازیگران محبوب و حرفه ای مثل حامد بهداد بازی کرد.

جالبه بدونین که پردیس خانوم تو دانشگاه درس موسیقی خونده، اونم خیلی حرفه ای و اصلا فکرش رو نمیکرد بازیگر بشه. او در مصاحبه ای اعلام کرد که تو بازیگرا از کسی پیروی نمیکنه و دوست داره حتی تو نقشایی هم که بازی میکنه خودش باشه.

821048587-parsnaz-com

و اما ازدواج و معیار هایی غریب!

قطعا هرکسی برای ازدواجش ملاک و معیار هایی داره/ف به خصوص که بازیگر باشه و مشهور! خانوم بازیگر که در برنامه دورهمی در رابطه با این موضوعات صحبت کرده بود به موارد جالبی اشاره داشت. پردیس احمدیه در مورد ملاکش برای ازدواج نکات جالبی رو میگه که برخلاف اکثر دختراست و همین میشه که شاخای مهران خان مدیری در میاد. پردیس بانو برای قد و قواره همسر آیندش معیاری داره که خیلی با همسنای خودش یکی نیست که البته مشخصه خانوم بازیگر پیش از حضور در این برنامه به صحبتاش کاملااا فکر کرده!! ناگفته هم نمونه بازیگرانی هستند به مانند نرگس محمدی و یا سمانه پاکدل که بعد از حضور در برنامه دورهمی و حرف زدن درمورد ازدواج و ملاکشون، زود تند سریع خواستگار پیدا شده اونهم چه خواستگارایی! همکار و جذاب!!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ریحانه ارسالی در

    سلام من از این بازیگر خیلی خوشم می یا د می دونم خوشگل هست خوشتیپ هست ولی من نمی تونم بیام تهران تورو خدا تمنا می کنم بیا استان فارس شهرستان فسا من دوست دارم وارزو مه تو رو از نزدیک ببینم 💜 💜 ❤️ ❤️ ❤️

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها