|

وقتی آزاده صمدی بعد جداییش کولاکی فِیسو میسازه؛ استایل لایه ای زد عجیب غریب مثل پیاز!

azade samadi shayanews

آزاده صمدی بازیگریه که همیشه خاص پوش بوده اما اینبار لایه ای پوشیدن این بازیگر تا حدی بسیار زیاد باعث شد تا حرف و حدیث هایی برای وی دربیاد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آزاده صمدی بازیگر مشهور و جذاب ایرانیه که خوووب کارشو بلده و از هنرمندان با سابقه کاری درخشان در این عرصه هستش. حالا چرا انقدر تعریف کردیم؟ چون کمتر بازیگری هستش که هم بتونه با تسلط و به درستیِ تمااام هم کاراکترای طنز رو بازی کنه، هم کاراکترای جدی و اجمتماعی ر و هم نقش های که کم خشن طورن و گاهی هم نقش های ملوس رو! آزاده صمدی برای تمام این موارد گفته شده اثر هنری داره و ایفای نقش داشته. آزاده صمدی البته که مدتی میشه خبر خاصی ازش نیست و هم در اینستاگرام و هم تو کار و بارش به شدت کمرنگ شده.

اما آزاده بانو همونقدر که تواناییش بالاست، قدرت انتخابش در استایل و متفاوت بودم هم بالاست! چرا که آزاده صمدی رو میشه مِن جمه هنرمندانی دونست که به شدت علاقمند به تیپای گَنگه و یه جور این ظواهر رو میسازه که واقعا به نظر خیلیا عجیب میاد و شاید اصلا یکبار هم در عمر تستش نکنن، اما آزاده صمدی با اعتماد به نفس کامل اون لباس و استایل رو میون جمع و در مراسمات مهم سینمایی به تن داره!1 مثلا در ادامه نمونه ای از مواد گفته شده رو مشاهده می کنید.

79037798_596877847779268_4814989045126572761_n

استایل لایه ای آزاده صمدی وقتی خانوم همه فن حریفه

خب همونطور که دیدین آزاده صمدی به گفته برخی از کاربران به مانند پیاز لایه لایه لباس پوشیده! البته که این یکی از سبک های مورد علاقه و انتخابیه آزاده صمدی هستش که لایه ای و به طور گشاد و یا عجیب لباسش رو بپوشه!

قطعا کسی که میتونه چند کاراکتر رو به خوبی اداره که و به هر شکل در بیاد، فردی معمولی نیست و یه خاص بودن خاصی درونش وجود داه که قطعا لباس یکی از روشای بیرون ریختن این روحیه هستش. ناگفته هم نمونه ظاهر یکی از آیتمای اصلیه بازگر جذاب شدنه چرا که چشم مخاطب علاوه بر اینکه به بازی و استعداد یک بازیگر هستش به همون اندازه به استایل که میزنه نیز هست!!

آزاده+صمدی

وقتی آزاده صمدی بعد طلاقش کولاکی فیسو میسازه!

قصه های طلا و ازدواج بازیگران معمولا برای مخاطبین جالب به نظر میاد. اینکه کی با کی ، کی کجا کِی، کی چرا و چجوری، و ... همه و همه برای کاربران باحاله که البته برخی هم براشون جالبه و بعد از پیگیر شدن میگن نههه برامون مهم نیست و این حرف ها! اما جالبه که آزاده صمدی هم مثل خیلی از همکاران خود طلاق داشته. خانوم بازیگر که سالها پیش با هومن سیدی بازیگر و کارگردان جذاب ایرانی ازدواج کرده بود، بعد از چند سال زندگی به این نتیجه رسیدن چندان زیر یک سقف بودن براشون خوب به نظر نمیاد. البته قصه از این قرار نیسن که خانوم بازیگر از ازدواجش ناراضی بوده باشه خیر! اتفاقا آزاده صمدی میگه:

ازدواج با همن سیدی برای من تجربه موفقی بود و اصلا شکست نبود. اما زمانی که با هم بودیم به موفقیت همدیگه کمک میکردیم و روزی زمان آن به پایان رسید.

قطعا میشه صحبت هیای خانوم بازیگر رو پذیرفت و باور کرد چرا که هیچ حاشیه ای در رابطه با این دو هنرمند بعد از طلاق ایجاد نشد. اما حالا می بینیم آزاده صمدی و با ظاهری جدید که به نظر بسیاری از کاربران این چهره پس از طلاق رنگ و روش بیشر باز شده!

download

دیالوگ های عجیب و غیر عرف تو تئاتر چی میگه!

اما جدا از مسائل ظاهری که برای یک بازیگر خیلی مهمه، دیالوگ و فیلم و سریال هایی هستش که در اونها نقش بازی میکنه که آزاده صمدی تو هر دوگزینه جذابه و دارای امضایی شخصی! 

مثلا در ادامه سکانسی لوس و باحال از این بازیگر مشهور کشورمون مشاهده می کنید که با رضا عطاران هستش اما اینکه این فیلم بوده به کنار، برخی از دیالوگ ها در سینما و تئاتر و یا حرکات، بعضی وقتا یه جوری میشن که سوژه بشن!! 

60b322f59e652

تلویزیون خیلی محدودیت داره و همیشه همه خوبن و با حجابن و هیچ خط قرمزی رد نمیشه که خب به دور از  واقعیته! اما  در سینما و تئاتر هم انگاری اروپاست و یه وقتایی مواردی دیده میشه که شاخ مخاطب رو درمیاره! مثلا در ادامه دو نمونه سینمایی و تئاتری جنسی از آزاده صمدی مشاهده میکنی که خیلی سوژه شده بودند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها